(تصویر) بحث سبک دیسکوی جف بزوس

[ad_1]

در رفتن جف بزوس، یکی از بنیانگذاران آمازون و بلو اوریجین، در حالی که با یک قایق تفریحی لوکس در کارائیب سفر می کرد، سال 2022 را با یک مهمانی جشن گرفت. با این حال، همه دنبال کنندگان بزوس در شبکه های اجتماعی تحت تأثیر ظاهر پر زرق و برق او قرار نگرفتند و ظاهر او را دوست نداشتند.

به گزارش فرارو، جف بزوس، 57 ساله، با لوازم جانبی سرگرم می شود و کسانی که از او متنفرند، سرگرم شوخی با لوازم جانبی هستند. در ژوئیه 2021، بنیانگذار آمازون و بلو اوریجین هوافضا با کلاه گاوچرانی سفر کرد. دوست دختر بزوس، لورن سانچز، در روز پرواز فضایی در حالی که کلاه بر سر داشت، او را بوسید و عکسی از او منتشر شد.

(تصویر) بحث سبک دیسکوی جف بزوس

به تازگی این زوج با انتشار عکسی از لباس های پر زرق و برق خود برای جشن سال نو با دیسکویی با تم استخر، بار دیگر در اینستاگرام خبرساز شدند.

هی! عجب عکسی. در آن، بزوس با شلوارهای سفید تنگ و پیراهن های ابریشمی چشم نواز و عینک های آفتابی قلبی شکل ظاهر می شود و سانچز در لباسی براق لباسی براق به تن کرده است. این عکس ها در یک قایق لوکس در نزدیکی سنت بارتلمی در کارائیب گرفته شده است.

(تصویر) بحث سبک دیسکوی جف بزوس

پیراهن ابریشمی بزوس از برند فرانسوی کازابلانکا 1247 قیمت داشت. عینک آفتابی قلب شکل او می تواند از برند Yves Saint Laurent باشد که قیمت آن حدود 505 دلار است.

بزوس مد را به عنوان وسیله ای برای جلب توجه پذیرفته است. او تمام کارهای مربوط به مد را انجام داده و سبک و تناسب اندام او تغییر کرده است. این مرد از نظر مالی موفق بود، اما در دهه 90 یک مرد بداخلاق و کچل با لباس های نامناسب چینی بود. به نظر می رسد تغییر ظاهر اخیر بخشی از تغییر برند جدید است و به نظر سرگرم کننده و لذت بخش است.

(تصویر) بحث سبک دیسکوی جف بزوستصویر قدیمی جف بزوس

با این حال، این تغییر حداقل باعث خشم مردم در شبکه های اجتماعی شده است. آنیش کی میترا، بانکدار سابق لس آنجلسی 44 ساله، به شوخی های بزوس در حساب های محبوب اینستاگرام و توییتر خود و عکس های او در قایق تفریحی پاسخ داد.

او به تفاوت بین عکس‌های پر زرق و برق بزوس در شبکه‌های اجتماعی و این واقعیت اشاره کرد که اکثر مردم در سراسر جهان به دلیل محدودیت‌های جدید کرونری با بیماری عروق کرونر قلب رو به افزایشی روبرو هستند. “بیشتر مردم بدترین دوران زندگی خود را می گذرانند. من فکر می کنم آنها می خواهند. مردم خسته هستند، اما او این کار را به روشی اشتباه انجام می دهد.”

این استدلال ممکن است توضیح دهد که چرا بخش بزرگی از 8000 کامنت در پست سال نو اینستاگرامی بزوس منفی است. برخی از فالوورهای اکانت او تنگی شلوار او را شبیه پیت بول خواننده می دانند.

بسیاری از ثروتمندترین افراد در فهرست فوربس مدیرانی هستند که حرفه ای و بی سر و صدا می پوشند، وارن بافت، مدیر عامل و رئیس شرکت برکشایر هاتاوی، دهمین مرد ثروتمند جهان، بنیانگذار آمانسیو اورتگا، برنده زارا و دولچه گابانا. با این حال، بزوس سال ها است که دائماً از آن چارچوب رسمی خارج شده است و نشان می دهد که همیشه استعداد مد ندارد، اما حداقل به این رشته علاقه دارد.

در سال 2012، او با پوشیدن لباس تاکسیدو همراه با بازیگر زن کری مولیگان، سردبیر مجله مد ووگ آنا وینتور، و کارگردان Musea Prada، رئیس افتخاری معتبرترین رویداد مد سال در جشنواره لباس موزه متروپولیتن هنر شد. مرکز مد پرادا حضور داشت. این رویداد که آمازون کمک قابل توجهی برای آن کرد (تقریباً 1 میلیون دلار)، اولین قدم بزوس به دنیای مد بود. با گذشت سالها، او علاقه فزاینده ای به مد نشان داد. در سال 2020، در نمایشگاه مد تام فورد در ردیف اول در کنار وینتور نشست.

(تصویر) بحث سبک دیسکوی جف بزوسجف بزوس با Anavinter (راست)، سردبیر Vogue

به گفته برخی، ظاهر جدید بزوس می تواند یک بازی استراتژیک برای او باشد تا بتواند با شروع تلاش های جدید از جمله سفر به فضای مجازی، نفوذ بیشتری در رسانه های اجتماعی به دست آورد.

به نظر می رسد اقدامات بزوس موثرتر و وسیله ای برای اعتلای نام او از طریق عکاسی باشد.

اگر هدف آقای بزوس عکاسی از او و ایجاد نام در دنیای مد باشد، موفق شده است. قدم بعدی او شاید جذب فالوورهای بیشتر با ظاهر جدیدش باشد.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما