تعداد واکسیناسیون ها در مدارس شهر نیویورک نشان دهنده شکاف گسترده بین فقیر و غنی است.

[ad_1]

اعتبار …رز مورتون برای نیویورک تایمز

کمیته قانونگذاری مریلند روز جمعه تصمیم شورای آموزش و پرورش ایالتی را تصویب کرد که به همه 24 منطقه مدرسه محلی اجازه می دهد تصمیم بگیرند که آیا نیازی به پوشاندن صورت در مدارس وجود دارد یا خیر.

این حکم با اجرای فوری، دستور اضطراری مبنی بر ماسک زدن در مدارس را که از ابتدای سال تحصیلی اجرا شده است، لغو می کند. هر دو فرماندار لری هوگان، یک جمهوری خواه، و محمد چودری، ناظر ایالتی مدارس، برای این تصمیم لابی کردند، تصمیمی که پیش از انتشار دستورالعمل‌های جدید پوشش‌دهی توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها اتخاذ شد که به کشور اجازه می‌دهد علاوه بر این، بسیاری از مناطق مجاز به کاهش محدودیت های اپیدمی

انجمن آموزش ایالت مریلند، اتحادیه ای که 76000 معلم و سایر کارکنان پشتیبانی را نمایندگی می کند، خواستار احتیاط برای حفظ مدت زمان بیشتری از ماسک شد.

این دستور در ماه دسامبر به‌روزرسانی شد تا به سیستم‌های مدارس محلی این امکان را بدهد که در صورتی که شیوع ویروس کرونا به مدت دو هفته خفیف یا کم باقی بماند، یا اگر میزان واکسیناسیون مدرسه یا جامعه 80 درصد باشد، نیاز به ماسک را از بین ببرند. برخی از مناطق مدرسه از خط عبور کرده اند و یکی از آنها به نام Ann Arndale County استانداردها را رعایت کرده و تصمیم گرفته است که ماسک را اختیاری کند. پوشاندن صورت در اتوبوس های مدرسه ضروری خواهد بود.

شریل بوست، معلم کلاس چهارم و پنجم که به عنوان رئیس اتحادیه خدمت می کند، در مصاحبه ای گفت که سیستم به خوبی کار می کند و مناطق مدرسه به سطح امنی می رسند. او اصرار داشت که یک یا دو هفته قبل از برداشتن ماسک دولتی منتظر بماند.

او گفت: “شما باید به ولسوالی ها و خانواده ها زمان بدهید تا تصمیم گیری کنند.” در حال حاضر دانش‌آموزان و معلمانی هستند که به دلیل داشتن ماسک می‌توانند شخصاً در این آموزش شرکت کنند.»

خانم. بوست، که دارای سیستم ایمنی ضعیف است، گفت که اتحادیه از دانش آموزان و خانواده های در معرض خطر می خواهد که گزینه های تحصیل از راه دور خود را افزایش دهند. وی گفت که معلمان دارای نیازهای پزشکی خاص نیز باید برای مرخصی استعلاجی یا شغل جایگزین دستمزد دریافت کنند و مناطق باید به استفاده از ماسک، آزمایش و تشخیص تماس ادامه دهند تا نرخ انتقال در جامعه پایین بماند.

کمتر از 10 ایالت هنوز به ماسک در مدارس K-12 نیاز دارند، اگرچه دستورالعمل‌های فدرال توصیه می‌کنند که افراد در مکان‌های شیوع بیماری، و همه دانش‌آموزان، معلمان و کارکنان مدرسه، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون خود، از ماسک استفاده کنند. سایر ایالت ها از جمله کانکتیکات، دلاور، ماساچوست، نیوجرسی و اورگان، با اشاره به کاهش افزایش Omicron، برنامه هایی را برای حذف نیاز به ماسک در مدارس اعلام کرده اند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری روز جمعه دستورالعمل‌های جدیدی را برای تعیین زمان و مکان استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و اجتناب از فضای داخلی شلوغ صادر خواهد کرد. به گفته دو مقام فدرال که با این برنامه‌ها آشنا هستند، دستورالعمل‌ها به شهرستان‌ها دستور می‌دهد تا سه مرحله را برای ارزیابی خطر ابتلا به ویروس در نظر بگیرند: درصد اشغال تخت‌های بیمارستانی و ویروس کرونای جدید. موارد ابتلا به هر 100000 نفر در مقایسه با هفته گذشته.

او گفت: «با استفاده از چارچوب جدید، مریلند در مکان بهتری قرار دارد. چودری، ناظم مدرسه، بعد از ظهر جمعه گفت. ما نمی توانیم برای همیشه فرزندانمان را بپوشانیم. این زمان خوبی برای انجام این کار است.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما