تلاش عجیب برای سوء استفاده از قانون

[ad_1]

خبرگزاری میزان می نویسد: ماجرای سربازی بازیکنان تیم فوتبال استقلال و اطراف آن چنان برای افکار عمومی مبهم شده است که هم اکنون بسیاری از اهالی فوتبال از نحوه اعزام و خدمات مقدس سربازی اطلاعات کافی دارند. اطلاعات مربوط به قانون و می توان آن را به اطلاع عموم رساند. متخصص خدمات کارشناسان ساعت ها در حال بحث هستند اما مسئولان باشگاه استیگلال همچنان در تلاش هستند تا ثابت کنند سازمان وظیفه عمومی تصمیم سخت و یک جانبه ای را علیه دو بازیکن این باشگاه گرفته است.

اما مسئولان نظام کارگزینی با اتکا به قانون و مقررات موجود معتقدند که ملاک عمل آنها عقیدتی قانونگذار است و راهی جز اعمال قانون برای تعیین تکلیف این دو بازیکن وجود ندارد. با این حال مدیران ایستگال همچنان از پذیرش این اتفاق امتناع می ورزند و تلاش می کنند ثابت کنند که حق با آنهاست و سیستم جذب در حق بازیکنان باشگاه ظلم کرده است.

احتمالاً عاملی است که باعث شده است آنها اینقدر ضعیف عمل کنند. سیوش یزدانی دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر خواستار استراحت شد و از مقامات انتظامی خواست چند ماه به او فرصت دهند تا در آزمون دکتری خود شرکت کند. از افتخار لذت ببرید. استثناهای آموزشی

یزدانی که خود را جوانی موفق می داند از مسئولین خواست که قانون شکنی کنند تا او خدمت نکند در حالی که مدافعان آزادی او به خوبی می دانند که تاکنون راضی بوده است و اگر باید قانونی می بود. . او نتوانست قرارداد میلیاردی با استقلالی ها را امضا کند، اما یزدانی با این وجود از جملات عجیبی در رسانه ملی استفاده کرد و خواستار نادیده گرفتن قانون از سوی نیروی انتظامی شد.

اما عجیب ترین وجه اظهارات یزدانی این بود که وی گفت: سربازی اگرچه برای همه جوانان منطقه امری مقدس محسوب می شود، اما در حال حاضر برای آنها مقدس نیست. زیرا سرنوشت او را تغییر می دهد و ممکن است به دلیل از دست دادن احتمالی این رویداد و مسابقات جام جهانی گم شود!

ادبیات سیوش یزدانی و توقعات بی جا از او نه تنها قابل قبول نیست بلکه نشان می دهد که او فقط برای منفعت در این مورد صحبت می کند، در اجرای قانون، تمام قانون مدنی جامعه، جبهه برابر است و آنجاست. فرقی بین آنها نیست از سوی دیگر یزدانی با استفاده از تمامی مواد و تبصره های قانونی انتصاب خود را به خدمت دولت موکول کرده است بنابراین نمی توان از این موضوع چشم پوشی کرد و حقوق مدافع تیم فوتبال استاگلال نادیده گرفته نشد.

علاوه بر این بحث ها، او مدعی است که از موضوع اعزام به خدمت دولت اطلاعی نداشته است، زمانی که این موضوع از ماه ها قبل مطرح شده و اکثر اهالی فوتبال از این موضوع مطلع بوده اند، به خصوص اما اکنون و در آخرین سال. ماه این روند در تمامی شبکه های رادیویی، تلویزیونی و رسانه های مکتوب و مجازی به صورت ویژه به عنوان موضوعی بحث برانگیز دنبال شده و افراد زیادی در مورد آن اظهار نظر کرده اند، بنابراین اظهار نظر یزدانی با این منطق منطبق نیست، شاید آنها اطلاعی نداشتند. آی تی. خدمت سربازی و تازه این داستان را دیده است.

به نظر می رسد برخی از نزدیکان این بازیکن با توصیه های نادرست قصد دارند او را از سربازی بازدارند اما معاون سازمان وظیفه عمومی تاکید کرد که در صورت حضور این بازیکن باید قبول کند و چاره ای نیست. قانون منطقی ترین تصمیم در این مرحله احترام به قانون است تا بازیکن متوجه عواقب قانونی آن نشود.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما