جزئیات آخرین ساعات زندگی این بازیگر زن از همسرش

[ad_1]

شامگاه سه شنبه 10 اسفندماه با زنگ خوردن تلفن قاضی بازپرسی جنایی تهران، محمدرضا صاحب جمعه، مامور پلیس قلهک از مرگ مرموز زنی جوان از پشت خط خبر داد. به گفته این افسر پلیس، مرحومه زهرا فکور یکی از بازیگران مشهور تلویزیون و سینما بود که جسدش در اتاق خواب پیدا شد و در نگاه اول مرگ وی مشکوک به نظر می رسید.

به گزارش همشهری، تیمی از بازپرس جنایی تهران و بازپرس پلیس آگاهی تهران وارد محل سکونت این بازیگر جوان در طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی در حوالی قلک شدند. چند ساعتی از مرگ زن جوان متاهل متولد سال 57 می گذشت.

جسد در حالی که لباس خانه به تن داشت در اتاق خواب پیدا شد. از سوی دیگر، در تحقیقات اولیه مشخص شد که بر روی بدن متوفی هیچ گونه جراحت، کبودی و اثری که حاکی از کشته شدن وی باشد، وجود ندارد.

جسد حاوی چندین برگه قرص بود و با بررسی های بیشتر مشخص شد که او مواد مخدر مصرف کرده است. با وجود این، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت واقعی مرگ این بازیگر مشخص شود.

در تحقیقات مشخص شد اولین فردی که جسد را پیدا کرد همسر این بازیگر بود. او تهیه کننده سینما و تلویزیون بود و همسر دوم خود را از دست داده بود. مرد که از مرگ همسرش شوکه شده بود وقتی کمی آرام گرفت به قاضی جنایی گفت: همسرم در این آپارتمان تنها زندگی می کرد (صحنه) آخرین باری که او را دیدم یکشنبه بود. او آن روز سرحال بود. مشکل خاصی نداشت

آخرین تماس ما دوشنبه یک روز قبل از فوت همسرم است. در مورد مسائل روزمره صحبت کردیم و بعد خداحافظی کردیم تا اینکه عصر سه شنبه چند ساعت قبل از پیدا شدن جسد همسرم مادرش با من تماس گرفت و با نگرانی با دخترش تماس گرفت. با اطمینان به او گفتم که حالش خوب است و در خانه است اما مادرش ناراحت بود و گفت وقتی ساعت 14 با او صحبت می کند حالش خوب نیست و گریه می کند. وقتی این را از مادر همسرم شنیدم، هیجان عجیبی به من دست داد.

مادرش گفت که دخترش خیلی ناراحت است و بعد از آن به همه چیز تلفن همراهش پاسخ نمی دهد. حتی در شبکه های مجازی هم آنلاین نیست و من و مامانم را بیشتر ناراحت کرد.

وی افزود: پس از این تماس چندین بار با همسرم تماس گرفتم اما به همه زنگ ها پاسخ داده نشد. با عجله به سمت محل سکونت او رفتم، اما وقتی به جلوی آپارتمان رسیدم، کسی در را باز نکرد. با کمک یک سرایدار وارد آپارتمان شدیم و با دیدن جسد بی جان او در اتاق خواب شوکه شدم. او جواب تماس من را نداد و سرایدار با اورژانس تماس گرفت. وقتی اورژانس رسید، او عملیات احیا را انجام داد، اما لحظاتی بعد گفت که تلاش برای نجات او بی فایده است، زیرا مدت زیادی است که مرده است.

مرد گفت: آنچه شنیدم باور نکردنی بود و مرگ او را باور نکردم. زخم بزرگی روی همه ما گذاشت. همسرم زنی آرام و مهربان بود. او هیچ نگرانی نداشت و زن خوبی بود. همسرم افسرده نبود و تا جایی که می دانم به دلیل کم خوابی هر از چند گاهی قرص خواب می خورد. از طرفی هیچ مشکل یا اختلافی بین ما نبود و رابطه مان خیلی خوب بود.

در تحقیقات همچنین مشخص شد که متوفی ساعاتی قبل از مرگ پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود که مربوط به یکی از برنامه هایی است که در آن شرکت می کرد. در این کلیپ مجری از قربانی سوال می پرسد که اگر به سال های قبل (20 یا 25 سال پیش) برگردد، باز هم این راه (بازیگری) را انتخاب می کند؟ آن مرحوم نیز با جدیت پاسخ می دهد که نه و ادامه می دهد که اگرچه اتفاقات خوبی برای او افتاده است، اما اگر سال ها به عقب برمی گشت، بازیگر را انتخاب نمی کرد و این راه را نمی رفت.

او در این برنامه گفت که می خواهد یک زندگی بی دغدغه و عادی را انتخاب کند و می خواهد زود ازدواج کند، بچه دار شود و از بچه هایش مراقبت کند.

او در ادامه می گوید که اگر بچه دار می شد هرگز اجازه نمی داد بازیگری و ورود به این حرفه را انتخاب کند. بازپرس جنایی پس از تحقیقات مقدماتی دستور تحقیق از خانواده مقتول و بازجویی مجدد از منزل را صادر کرد تا مشخص شود که آیا این بازیگر دست نوشته ای از خود و جزئیات بیشتری از ماجرا به جا گذاشته است یا خیر.جزئیات فاش می شود.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما