حدادعادل خطاب به نخبگان فرهیخته: از کشور نروید

[ad_1]

این مدیر زبان فارسی در جمع شرکت کنندگان جشنواره خوارزمی و مدال آوران زبان فارسی گفت: همه شما در مقابل وسوسه و وسوسه در خطر خروج از کشور هستید این تصمیم درستی است. .

بر اساس این گزارش، غلامعلی حداد عادل در مراسم اعطای بورسیه استعدادهای درخشان دانش پژوهان برگزیده در سطح ملی و بین المللی و فعالیت های پژوهشگاه که در تالار حوزه هنری برگزار شد، برگزیده شد. شورا شما دشمن هستید و استعدادی که دارید به شما می گوید در کشورتان چه می خواهید؟

وی ادامه داد: اگر می خواهید بگویید کشورتان شما را دستگیر کرده، جناحی هستید و نمی دانید چقدر، می خواهید کشورتان شما را رها کند و همه چیز را برای ما فراهم کند، بگذارید آمریکا و اروپا رشد کنند و پیشرفت کنند. فضای مجازی نیز متمرکز بر نسل جوان ایران از این کشور و انقلاب است و شما باید تصمیم بگیرید و این یک لحظه تاریخی برای زندگی شماست.

حداد عادل در بیان اینکه نمی توان گفت کشور ما به اوج رسیده است، تصریح کرد: اینجا کشور ماست و باید خودمان را بسازیم. اگر به جایی برویم که مشکل نداریم پس کی ایران را می سازد و مشکلات را حل می کند؟

مدیر زبان فارسی در ادامه تحقیقات خود با موضوع دکتر ریاضی در رشته فیزیک. برای مملکت کار کن و اگر کسی بگوید، چون در کشور سخت است کشور دیگری مثل آمریکا پیدا کنیم، انگار اتاق کلید خانه را گم کرده ایم و زیر نور خیابان در دنبل، چراغ خیابان را روشن کرده ایم. چون خیابان روشن و اتاق تاریک است. وقتی کلید را در خیابان گم نکنی، آن تاریکی در اتاقت ایجاد می شود. در کشور خود گم شوید و قدر آن را بدانید.

حداد عادل با اشاره به ایام الله دهه فجر تاکید کرد: بزرگترین نعمت انقلاب به کشور نعمت استقلال است که حداقل 5 سال است که کشور استقلال نداشته و حتی پس از ترور امیرکبیر توسط روس ها و روس ها و … جنبش بریتانیا، معلوم است که خارجی ها تصمیم خواهند گرفت. تا انقلاب ادامه داشت و در وجدان مردم احساس حقارت می شد که کشور ما از گذشته و فرهنگ خود استقلالی ندارد.

ربیع فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی می افزاید: به همین دلیل است که اولین شعار مردم در سال استقلال بود. این درد تاریخی بود. در شعور مردم نسل به نسل منتقل شده و شما در دل خود قضاوت می کنید که کشور ما الان مستقل است یا خوب؟ کشورهای منطقه را با کشورهای منطقه مقایسه کنید که طبق قانون اساسی آمریکا صلح و جنگ را ترویج می کنند و هر کاری انجام می دهند، در واقع کار آمریکاست. آمریکا رسما ثروتمندترین کشور منطقه را «شیر گاو» می نامد و به دلیل اینکه اسمش را شیر گاو ما گذاشته، نه غذا می خورد و نه از مقامات خود در منطقه شکایت می کند. اما ایران به برکت استقلال مقابل همه این کشورها ایستاده است.

حداد عادل در سخنان خود گفت: همه چیز بهایی است و بهای آن را نمی دهید، آن چیز را نمی بینید. استقلال هم قیمت و بهایی دارد و اگر دیدید تحریم داریم و مشکلات اقتصادی داریم و دانشگاه های قطب جنوب که نباید پاسخگوی نیاز شما باشند در واقع بهایی است که برای استقلال داریم.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما