سری Reno 8 Epo اولین تصویر از این گوشی را فاش می کند

[ad_1]

در رفتن رندر اخیر نشان می دهد که OPPO Reno8 و Reno Pro در گذشته طراحی های متفاوتی داشته اند.

به گزارش فرارو، در دسامبر 2021، Epo از گوشی های هوشمند سری Reno 7 به همراه Reno7 SE، Reno7 و Reno7 Pro در چین رونمایی کرد. این سازنده چینی در حال حاضر گوشی های سری 7 رنو را به بازار جهانی معرفی می کند. با توجه به مدل عرضه سری رنو در چین، انتظار می رود این شرکت تا اواسط سال 2022 سری جدید گوشی های هوشمند Reno8 را معرفی کند. اکنون با وجود اینکه هنوز تا تاریخ انتشار مورد انتظار این سری زمان زیادی باقی مانده است، اما انتشار رسمی Reno8 یا Reno8 Pro در فضای مجازی منتشر شده است.

LetsGoDigital که همیشه در خط مقدم اخبار فناوری بوده است، تصاویر رسمی از این محصول آینده را از پتنت ثبت شده توسط OPPO در چین دریافت کرده است. تصاویر همچنین نمای ظاهری گوشی هوشمند را در جلو، پشت و کناره ها نشان می دهند، اما هیچ قطعیتی در مورد نام محصول نهایی این دستگاه وجود ندارد. با این حال، طراحی کلی دستگاه نشان می دهد که ممکن است یکی از گوشی های هوشمند Reno8 یا Reno8 Pro باشد.

تصویر ثبت شده نشان می دهد که Reno8 Pro در سه رنگ مشکی، نقره ای و آبی در دسترس خواهد بود. پنل جلویی گوشی دارای صفحه نمایش با سوراخ پانچ می باشد. این صفحه با کمترین حاشیه ممکن نشان داده می شود.

سری Reno 8 Epo اولین تصویر از این گوشی را فاش می کند

در تصویر به وضوح دوربین های پنل پشتی گوشی را مشاهده می کنید. با توجه به این تصاویر، این گوشی با یک سیستم دوربین سه گانه که در یک ماژول مستطیلی قرار دارد ارائه می شود. نمای کناری گوشی نشان می دهد که دوربین های آن زیاد از بدنه بیرون نمی زند. همچنین می بینیم که دکمه پاور دستگاه در سمت راست و کلیدهای تنظیم صدا در سمت چپ قرار دارند.

هنوز هیچ شایعه یا گزارشی در مورد ویژگی های سری گوشی های هوشمند Reno8 وجود ندارد. بنابراین توصیه می شود منتظر گزارش های بیشتری باشید تا مشخص شود که آیا گوشی فوق به عنوان یک مدل در سری Reno8 عرضه می شود یا اینکه این ارائه مربوط به سایر گوشی های هوشمند سری است.

در چارچوب این خبر باید اضافه کنیم که اوپو به تازگی از گوشی هوشمند Reno6 Lite در بازار مکزیک رونمایی کرده است. این گوشی در واقع نسخه OPPO F19 است که با برند جدیدی رونمایی شده است.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما