حضور شرکت همسا در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

[ad_1]

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران امسال نیز مانند سال های گذشته از تاریخ 9 تا 12 بهمن ماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی در خیابان سئول برگزار می شود. شرکت همسا به عنوان یک چهره پیشرو در حوزه گردشگری با حضور در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری از تمامی علاقه مندان دعوت به همکاری در این نمایشگاه می نماید.

همسا یک سامانه آنلاین اجاره مسکن است که با بیش از 8000 اقامتگاه ثبت شده در سراسر ایران به هموطنان عزیز خدمات ارائه می دهد. با مراجعه به وب سایت این شرکت می توانید به راحتی از میان بسیاری از هتل ها، ویلاها، سوئیت ها، آپارتمان ها، کلبه ها و … محل اقامت مورد نظر خود را بیابید و با چند کلیک ساده آن را رزرو کنید.

اما در غرفه همسا چه می گذرد؟

در این مدت شرکت همسا با شعار «تجربه» در نمایشگاه شرکت کرد و بزرگترین غرفه خود را در مجموعه دارد. همسا غرفه نمایشگاهی باشکوهی را در معرض دید عموم قرار داده است که خالی از لطف نخواهد بود.

حضور شرکت همسا در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

در غرفه این شرکت می توانید انواع اقامتگاه ها را به صورت سه بعدی مشاهده کنید. وارد آن شوید و احساس نزدیکی به آن را تجربه کنید. یکی از جذاب ترین انواع نشیمن این آلاچیق یک کلبه چوبی بسیار زیبا است که به سبک کلبه های سوئیسی ساخته شده است. می توانید با آن عکس های عالی بگیرید.

علاوه بر این، سرگرمی های مختلفی نیز برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. از جمله گلف، دیوارهای رویاها، نمایشگرهای سه بعدی DVR و مسابقات مختلف.

با استفاده از نمایشگر سه بعدی واقعیت مجازی تقریباً به هر جای ایران سفر کرده و قدم زدن بر روی ماسه های داغ کویر، نشستن در سواحل زیبای جنوب و یا تماشای جنگل های سرسبز شمال را تجربه خواهید کرد.

همسا در قسمت Wishwall قصد دارد با قرعه کشی به برخی از آرزوهای نوشته شده بر روی این دیوار جامه عمل بپوشاند پس پیشنهاد می کنیم این قسمت را ببینید.

علاوه بر بازی های مفرح و سرگرم کننده ای که همسا برای مهمانان خود در نظر گرفته است، به برندگان ترفندها و بهانه های مختلف از سایت این شرکت کد تخفیف 200 و 500 هزار تومانی تعلق می گیرد. فرصت را از دست ندهید، می توانید یکی از برندگان این کد تخفیف باشید.

اطلاعات غرفه هومسا:

غرفه 30 سالن 38 نمایشگاه بین المللی

اطلاعات نمایشگاه:

زمان بازدید: 9 تا 17

تاریخ: 9 تا 12 فوریه

نشانی:

جاده های منتهی به مسیر نمایشگاه بین المللی:

  • دروازه جنوب غربی: بزرگراه نیش – خیابان سئول شمالی – جاده نمایشگاه – ورودی اول
  • دروازه جنوبی: بزرگراه نایش – خیابان سئول شمالی – انتهای جاده نمایشگاه – روبروی دروازه اصلی باشگاه انقلاب
  • دروازه شمالی (ورودی پارکینگ طبقاتی): ضلع جنوبی بزرگراه چمران – بعد از پمپ بنزین – کنارگذر
  • دروازه شمالی (عابر پیاده): بزرگراه چمران تا چهارراه پارک وی – نمایشگاه بین المللی پل عابر پیاده
  • دروازه شمالی (ورودی شماره 2 پارکینگ طبقاتی): خیابان یمن – خیابان رشید فضل الله

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما