حقوق سه برابر بیشتر از صاحبان مشاغل است.

[ad_1]

رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه حقوق بگیران تقریباً سه برابر صاحبان مشاغل مالیات می پردازند، گفت: میانگین مالیاتی که بنگاه ها سالانه پرداخت می کنند به 5 میلیون تومان هم نمی رسد.

به گزارش ایسنا، داوود منظور در یک برنامه تلویزیونی گفت: از ابتدای سال جاری تا ابتدای اسفند حدود 278 هزار میلیارد تومان مالیات اخذ شده که نسبت به سال گذشته حدود 60 درصد افزایش داشته است. این افزایش درآمد مالیاتی ناشی از پوشش مالیاتی و نواقص فرار مالیاتی شناسایی شده است.

وصول 305 هزار میلیارد درآمد مالیاتی در سال 1400.

وی با بیان اینکه تمامی احکام بودجه جاری برای درآمدهای بودجه تا پایان بهمن ماه اجرایی شده است، گفت: تا پایان سال میزان درآمد مالیاتی در سال 1400 به 305 هزار میلیارد می رسد. تومان

500000 مالیات دهنده جدید را شناسایی کنید.

رئیس سازمان امور مالیاتی درباره ساماندهی دستگاه های کارتخوان توضیح داد: با اجرای ماده 11 قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مالیاتی که بر اساس آن دارندگان کارت و درگاه های پرداخت الکترونیکی به دستگاه های کارتخوان خود مراجعه کنند. سیستم مالیاتی و وابسته به آنها باشد. پرونده مالیاتی معادل 500 هزار پرونده مالیاتی توافق جدید مبنی بر اینکه سال آینده 500 هزار نفر از کارگران اقتصادی باید اظهارنامه مالیاتی و مالیات بدهند منعقد شده است.

منظور افزود: 50 درصد مالیات وصول شده فرار مالیاتی در کشور است. در سیستم مالیاتی فعلی کشور، حقوق بگیران تقریباً سه برابر صاحبان مشاغل می پردازند. وصول درآمد مالیاتی صاحبان مشاغل 20 هزار میلیارد تومان و اخذ مالیات از دستمزد معادل 45 تا 50 هزار میلیارد تومان است.

متوسط ​​مالیات کسب و کار کمتر از 55 میلیون است.

وی افزود: دلیل آن این است که هنوز اطلاعات دقیقی از درآمد مشمول مالیات بنگاه ها وجود ندارد، اما در سال آینده نخبگان اطلاعاتی درآمد کسب و کارها را افزایش می دهند که قطعا درآمد مالیاتی صاحبان مشاغل افزایش می یابد، افزایش می یابد، افزایش می یابد. سال آینده. ” البته این به دلیل فشار بر مشاغل نیست، بلکه به دلیل هویت صاحبان مشاغل است که هنوز اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه نکرده اند.

رئیس سازمان مالیاتی مشاغل سالانه کمتر از 5 میلیون تومان مالیات پرداخت می کنند و گفت: بخش بزرگی از مشاغل بین 2 تا 3 میلیون تومان مالیات پرداخت می کنند.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما