خرید دیزل ژنراتور استعلام قیمت ژنراتور گارانتی معتبر

در حالت قطع برق شهری به صورت خودکار اقدام به تأمین برق مشترکین می‌کند.

تهران-تقریبا تاریخ اختراع اولین مولد برق به زمان کشف انرژی الکتریسیته بر می گردد. با پیشرفت تکنولوژی، وسایل زیادی از زندگی انسان خارج شده اند و جای خود را به تکنولوژی های برتر داده اند.

رتبه‌بندی توان پیوسته در برنامه‌هایی
استفاده می‌شود که تامین برق در یک بار ثابت 100% برای تعداد نامحدود ساعت در سال است. تولیدکنندگان توصیه می کنند که یک برنامه تعمیر و نگهداری مشخص را دنبال کنید تا ژنراتور شما در اوج کار خود باشد.

کشتی ها و بسیاری از وسایل نقلیه بزرگ زمینی مانند قطار ها نیز از ژنراتورهای دیزلی نه فقط برای تامین برق روشنایی بلکه برای تامین نیروی محرکه موتور ژنراتور مورد نیاز خود استفاده می کنند. به وسیله نیروی محرکه برقی می توان حرکت یکنواخت و قدرتمندتری علاوه بر استفاده مناسب تر از فضا داشت.

تمیز نگهداشتن ژنراتور مانند جلوگیری از هر نوع نشتی یا خرابی الزامی است.

اگر می خواهید دیزل ژنراتور تان بدون نوسان و قطعی برق مورد نیاز تان را تامین سازد، به شما پیشنهاد می دهیم حتما این محصول را در اندازه و ابعاد مناسب تهیه نمایید.

  • ما چندین سال است که در زمینه تعمیرات تخصصی مکانیکی و برقی و سرویس و نگهداری دیزل ژنراتور تجربه داریم و رزومه کاری ما گویای کیفیت کار ماست.
  • در صورتی که  اگزوز به صورت نامتعادل نصب گردد می ‌تواند باعث به وجود آمدن مشکلات متعدد از قبیل بالا رفتن دمای دستگاه شود.
  • بنابراین از طریق یک محفظه فلزی با عنوان کانوپی که بر روی شاسی نصب شده است، کل دستگاه در داخل یک محفظه قرار می‌گیرد.
  • امروزه نیز یکی از متداول ترین کاربردهای آن استفاده جهت تأمین انرژی پشتیبان یا استندبای تأسیسات و سیستم ها در مکان ها و صنایع مختلف است.
  • یکی از دلایل انتخاب بیشتر ژنراتور های دیزل تعداد بیشتر تامین کننده های قطعات آن، عدم نیاز به دانش و تجربه زیاد و همچنین حمل و نقل و راه اندازی ساده تر آن است.
  • نگهداری منظم از موتور های دیزل ژنراتور ضروری و برنامه تعویض روغن نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

دیزل ژنراتور و ups به عنوان دو محصول مهم در تأمین برق اضطراری مورد استفاده قرار می‌گیرند اما تفاوت‌های عملکردی و ساختاری بسیار بالایی دارند. موتور برق و دیزل ژنراتور با تولید برق با توان مشخص، در مصارف صنعتی کاربرد بسیار بالایی دارند. کمپانی سوئدی، در ارائه انواع دیزل ژنراتور‌هایی با کارکرد عالی و منحصر به فرد، گوی سبقت را از رقیبان خود ربوده است. محصولات برند ولوو در نوع اصل و با گارانتی معتبر، در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

فیلتر برخی موتور های جاندیر از این نوع است (فیلتر های ساخت استاندین). اکثریت قریب به اتفاق وسایل نقلیه سنگین جاده ای مدرن مانند کامیون ها و اتوبوس ها، کشتی، قطار، بسیاری از تجهیزات کشاورزی و وسایل نقلیه معدن و راهسازی وابسته به موتور دیزل هستند. با این حال، در برخی از کشور ها، از آنها در وسایل نقلیه سبک برای عموم مردم و نه به عنوان وسایل نقلیه سنگین استفاده می شود.

دیزل ژنراتور بادوین 200kva الی 220kva کاوا مدل 6M16G220/5 با ژنراتور طرح استمفورد FLD

سطح کیفی دیزل ژنراتور در نوع ایرانی در مقایسه با نوع خارجی، بسیار پایین می‌باشد. سلام
مجموعه آبادیزل تمام محصولاتش به صورت آکبند میباشد، و در برند های ولوو ، کامینز، پرکینز، موتورسازان، تلک، استریم،بادوین و…. در صورت تاکید در خرید دیزل ژنراتور دست دوم با شماره تماس های درج در سایت تماس حاصل فرمایید. آبادیزل یکی از معتبرترین فروشگاهی است که شما می توانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید ژنراتور برق دیزلی نمایید.

سیم‌پیچ‌های محرک اکنون مشابه سیم‌پیچ‌های استاتور اولیه عمل می‌کنند و جریان متناوب کمی تولید می‌کنند.

دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور قطعه‌ای با ترکیب موتور دیزل و ژنراتور الکتریکی است که با برخورداری از آن می‌توانید انرژی الکتریکی تولید کنید. انرژی الکتریکی نوعی انرژی لازم در جامعه است که ژنراتور دیزلی قادر به تولید آن می‌باشد.

سرویس دوره ای دیزل ژنراتور شامل چه مواردی است؟

از سوی دیگر، سوخت مورد استفاده در این دستگاه ها با سوخت موجود در خودروهای سنگین و سبک یکسان بوده و به شما این اجازه را می دهد تا از سوختی یکسان برای آن ها استفاده کنید. در تولید انرژی الکتریکی، مولد به ماشینی گفته می‌شود که از طریق القای الکترومغناطیسی انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. تبدیل بالعکس انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی به وسیله موتور الکتریکی صورت می‌گیرد. موتورها و مولدهای الکتریکی از جهات مختلفی دارای شباهت‌های زیادی با یکدیگر هستند.

دیزل ژنراتور

تقریبا کیفیت دیزل، ژنراتور و کنترلر دستگاه، تعیین کننده قیمت آن هم می باشد. هر کدام از دیزل و کنترلرها امکانات و ویژگی های مخصوص به خود را دارند.

دستگاه‌های تولید برق بر اساس ظرفیت تولید نرمال تا ماکزیمم و بر اساس قدرت تولیدی و به کیلووات طبقه‌بندی و نامگذاری شده و با توجه به نوع مصرف آن برای تولید برق مستمر یا اضطراری انتخاب می‌شوند. در ابتدا فیلترهای روغن و سوخت باید در فواصل منظم تعویض شوند تا ژنراتور و اجزای آن بدون مشکل کار کنند. غفلت از این تعمیر و نگهداری باعث خرابی اجزا و آسیب به کل سیستم می شود.

آنها همچنین به عنوان منابع برق دائمی در مکان های بدون پوشش شبکه مانند تأسیسات معدن از راه دور و میادین نفتی استفاده می شوند. با این حال، مشخصات فنی دیزل ژنراتورها باید قبل از خریداری به وضوح درک شود. وقتی یک ژنراتور دیزلی تحت شرایطی که برای آن طراحی شده کار می کند، بازدهی بالاتر و طول عمر بیشتری دارد.

فیلتر دارای یک صافی اولیه و ثانویه است و در قسمت پایین آن کاسه یا ظرف روغن وجود دارد. با مکش موتور، هوا از لوله مرکزی وارد انتهای فیلتر شده و به کاسه روغن برخورد می کند. برخورد هوا به کاسه روغن مقداری زیادی از گرد و خاک و کثافات آن را می گیرد، چرا که این ذرات معمولاً سنگین تر بوده و در داخل روغن گیر می کنند.

از چرخیدن این سیم پیچ چرخشی در درون سیم پیچ ثابت نیروی الکترومغناطیس تولید می شود که در خروجی می توان نیروی الکتریکی یا همان برق را دریافت کرد. مصرف سوخت، مهم‌ترین بخش نیروگاه‌های دیزلی است و قیمت تمام شده برای کاربردهای توان، در حالی که قیمت اصلی الویت اساسی برای پشتیبانی ژنراتور است، باید در نظر گرفته شود. مصارف خاص متفاوت هستند اما یک پلنت دیزل جدید بین ۰٫۲۵ تا۰٫۲۸ لیتر از سوخت هر کیلووات ساعت را در ترمینال‌های ژنراتور مصرف خواهد کرد. یک نیروگاه جزیره‌ای در نظر گرفته شده برای منبع توان اصلی، یک اجتماع مجزا (“توان اصلی”) غالباً دارای حداقل سه ژنراتور دیزل خواهد بود، که از هر دوی آن‌ها انتظار می‌رود که بتوانند بار مورد نیاز را حمل کنند.

راه های تماس با ما

البته فیلتر ها در انواع دیگر مانند پنبه ای نمدی و یا پارچه ای نیز وجود دارند که امروز ساخت و استفاده از آنها بسیار کم می باشد. آب و مواد خارجی و آلودگی ها ممکن است در طول مراحل حمل و نقل، انبارداری و نیز هنگام استفاده (داخل باک موتور) وارد سوخت شده و آن را آلوده سازند. همچنین خود سوخت نیز دارای ناخالصی ها و مواد بسیار ریز میکروسکوپی است. اندازه این مواد ممکن است به حدی ریز و کوچک باشد که با چشم دیده نشوند.

سلام جناب علیزاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. سلام جناب شریبانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. سلام جناب اسفندیاری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

پمپ هنگام پایین بودن فشار مدار سوخت رسانی (قبل از پمپ انژکتور و مابین پمپ اولیه و پمپ انژکتور)، به صورت الکتریکی به کار افتاده و مقدار افت جریان و فشار سوخت را جبران می کند.

موتور دیزلی سوخت دیزل را به منظور تولید حرکت برای ژنراتور می سوزاند و پس از آن ژنراتور حرکت را توسط نیروی الکترومغناطیس به الکتریسیته تبدیل می کند. این دو جزء (موتور و ژنراتور الکترومغناطیس) توسط یک میل لنگ به یکدیگر وصل می شوند و به این ترتیب، حرکت تولید شده توسط موتور دیزلی به آهنربای ژنراتور منتقل می شود. از جمله مهمترین محصولات شرکت کامینز می‌توان به انواع سوخت رسان انژکتور، فیلتراسیون، سامانه‌های کنترل قدرت و دیزل ژنراتور اشاره کرد. بیش از ۶۰۰۰ نمایندگی فعال در سراسر جهان از برتری‌های این شرکت محسوب می‌شود.

ژنراتورهایی که در حالت آماده به کار کار
می کنند معمولاً به یک سیستم سوئیچینگ بار مانند یک کلید انتقال دستی یا خودکار نیاز
دارند تا اطمینان حاصل شود که برق ژنراتور به طور ایمن از منبع تغذیه جدا می شود. ژنراتورهایی
که در حالت آماده به کار کار می کنند اغلب دارای رتبه بندی ESP هستند، اما می توان از سایر رتبه بندی های ISO ژنراتور نیز استفاده کرد. در این مقاله، ما مزایا و معایب استفاده از دیزل ژنراتور صنعتی را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید آگاهانه برای خرید خود تصمیم بگیرید.

سوختی که برای دیزل ژنراتور استفاده می‌شود سوختی که در آزمایش‌ها تست شده‌است. سامانه مشابه‌ای که در فرانسه عمل می‌کندEJP، تعرفه‌های به‌خصوص ماکزیمم شبکه، در حداقل ۵ گیگا وات مجموعه دیزل ژنراتور تجهیز می‌شود تا در دسترس باشد. در طی عملکرد نرمال در هم‌زمان سازی با شبکه نیروگاهی برق با پنج درصد افت سرعت کنترل اداره شده‌اند.

  • هنگام نصب، ژنراتور باید حداقل یک متر از هر سمت از دیوار فاصله داشته باشد.
  • خرید دیزل ژنراتور دائم کار به صرفه‌تر و کارآمدتر نسبت به سایر ژنراتور گازوئیلی‌ها برای مصرف کننده خواهد بود.
  • توصیه می‌شود برای کاربردهای با رویکرد اقتصادی از این نوع مولدها استفاده نشود؛ مثلاً لزومی ندارد یک مولد دائم دارای تابلوی کنترل وصل خودکار در زمان قطع برق شهر باشد.
  • در موتور دیزلی دریچه ای تعبیه شده که سوخت را کنترل کرده و سرعت موتور دیزلی را تحت کنترل در می آورد.

میزان قدرت این گونه دیزل ژنراتورها می بایست در حدی باشد که بتوانند برق هزاران خانه را تامین نمایند. سیستم خنک کننده و پمپ آب باید بعد از هر 600 ساعت و فیلتر هوایی پس از هر 2400 ساعت کارِ دیزل ژنراتور تمیز گردد. فضای استاندارد حداقل 3 فوت از هر سمت ژنراتور گازوئیلی است، با در نظر گرفتن جریان آزاد هوا.

دیزل ژنراتور

پارسیان دیزل به عنوان بزرگترین عرضه کننده محصولات کامینز در ایران ، اقدام به تامین قطعات و خدمات این دستگاه تا 15 سال مینماید. از دیزل ژنراتور در محیط های استفاده می کنند که به صورت پیوسته در مناطقی استفاده می شود که انرژی برق نیست. از جمله این مکان ها می توان به خط های انتقال گاز، پروژه های ساخت و ساز و عمرانی، صنایع کشتیرانی، استخراج معادن، استخراج و صنایع نفت و گاز را نام برد.

دیزل ژنراتور

در صورت نیاز به افزایش ولتاژ اصلی استاتور ولتاژ را افزایش می دهد و در صورت کاهش ولتاژ، استاتور اصلی ولتاژ را کاهش می دهد. سیستم خنک کننده موتور را کنترل می کند، به طور معمول مخلوطی از آب مقطر و گلیکول با برخی مواد افزودنی اضافی برای جلوگیری از خوردگی می باشد. همچنین ممکن است در برخی موتورها یک فیلتر خنک کننده وجود داشته باشد و یک “پمپ آب” که در واقع یک پمپ خنک کننده موتور است.

منبع تامین کننده انرژی مکانیکی ممکن است توربین بخار، توربین آبی، توربین بادی یا یک موتور احتراق داخلی باشد. مهم است که مقررات مربوط به جریان هوای خنک و تمیز به موتور در موتور گنجانده شود.

دیزل ژنراتور

لطفا توجه داشته باشید که این جدول به عنوان میزان سوخت ژنراتور گازوئیلی در طول کارکرد دستگاه به صورت برآوردی و تقریبی بوده و کاملا دقیق نمی باشد. به دلیل وجود فاکتور های مختلف، میزان سوخت مصرفی در ژنراتور ها کاهش یا افزایش می یابد. امروزه با توجه به پیشرفت و توسعه در زندگی بشر نیاز به انرژی بیشتر از پیش شده و ما به یک منبع انرژی نیاز داریم که بتواند سرمایه کوتاه مدت و بلند مدت ما را مدنظر قرار داده و در بهترین حالت سرمایه گذاری ما را بیمه کند.

ژنراتور برق های خانگی را به صورت سایلنت می سازند و این سایلنسر را کانوپی سایلنت یا سوپرسایلنت می نامند.

بنابراین، استفاده نادر از آن نیز باعث می شود که نتوانید مشکلاتی را که نیاز به رفع دارند، تشخیص دهید. به این معنا که اگر به ندرت از دستگاه استفاده می کنید، عملکرد آن متفاوت از حالت عادی است. صفحه کنترل ژنراتور مجموعه ای از اجزای سازنده خواهد بود، در کنار هم باید موتور دیزل و دینام AC را هنگام کار کنترل کرده و اطمینان حاصل کنند که تنظیمات در پارامترهای از پیش تعیین شده باقی می ماند. از صفحه کنترل برای راه اندازی و توقف مولد برق ، خواندن کدهای مشکل تشخیصی در موتورهای سازگار و نمایش پارامترها برای کاربر استفاده می شود.

این گونه مسایل به خصوص در درخواست های کارفرمایان در ساخت تابلو کنترل جهت مدیریت بار مصرفی بسیار مشهود است.

بنابر نیاز و درخواست شما عزیزان شرکت توسعه صنایع دیزلی مبنا (تصاکو) بر آن شده است تا کتابی جامع را در قالب یک هندبوک در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا تمامی اطلاعات لازم درباره دیزل ژنراتور را در اختیارتان قرار دهد. راه اندازی یک دیزل ژنراتور در ابتدا می تواند هزینه بیشتری نسبت به انواع دیگر ژنراتورها داشته باشد. با این حال ، از آنجا که هزینه راه اندازی و نگهداری دیزل ژنراتور بسیار کم است، ممکن است در مقایسه با یک موتور گازسوز، آن را به گزینه اقتصادی تر در طول زمان تبدیل کنید. رگولاتور ولتاژ یا AVR قطعه الکترونیکی کوچکی است که روی ژنراتور نصب می شود تا بر برق خروجی نظارت کند.

به طور معمول پس از یک مشاوره و بازدید فنی، میزان برق اضطراری که مورد نیاز شما است، تعیین می‌شود.

هنگامی که برق شبکه وجود دارد ، اتصال همزمان یک ژنراتور باید با کنترل های ویژه انجام شود تا آنها به طور موازی کار کنند. بدون این سیستم کنترل ، ممکن است آسیب جدی به ژنراتور وارد شود و منجر به آتش سوزی شود. • به دلیل حضور کم رنگ تر و در نتیجه استقبال کمتر از سایر برندهای دیزل (دویتز، …) در بازار دیزل ژنراتور ایران و نیز کوتاه نمودن بحث در خصوص عوامل موثر بر قیمت آن برندها، نظری داده نشده است.

آبادیزل با سابقه طولانی در تأمین قطعات دیزل ژنراتور و انجام مشاوره‌های تخصصی جهت خرید ژنراتور دیزلی اطمینان‌بخشی را برای شما ایجاد خواهد کرد. یکی اصلی ترین مشکلاتی که برای انواع دیزل ژنراتورها به میان می آمد، مشکلات ناشی از خراب شدن و یا معیوب شدن و نیاز به تعویض و یا تعمیر قطعات آن ها بود. امروزه از آن جایی که تأمین برق اضطراری توسط دیزل ژنراتور توسط قطعات کمتری انجام می شود، دیگر نیازی نیست تا نگران هزینه های سنگین نگهداری آن ها باشید. ژنراتور گازوئیلی از انجینی تشکیل شده است که با سوخت دیزل(گازوییل) کار می‌کند.

آهنگ جدید

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.