خرید لویی دیاز در آنفیلد به چه معناست؟

[ad_1]

طبق گزارشات، امضای قرارداد سه دیداری لیورپول با لوئیز دیاز همه را شوکه کرد، نه فقط تاتنهام. هلال احمر به وینگر پورتو علاقه داشت، اما در ژانویه توسط منابع نزدیک به آنفیلد رد شد. حرفشان یکی بود: «شاید در تبستان» همه چیز به یکباره رد و بدل شد. دیاز در راه مرسی است و به تیم می پیوندد. لیورپول مبلغ اولیه 0.5 37.5 میلیون، با پاداش 50.50 میلیون افزایش داد. گفته می شود اگر پاداش فعال شود مشکلی نیست و این یعنی خرید دیاز موفقیت آمیز است.

دیاز توسط امثال دیگو زوتا خریداری شد که در سال 2020 با همین مقدار پول آمد و غیرممکن به نظر رسید: ورود و قطع خط حمله سوم و غیر تاثیرگذار محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو
جوتا با زدن 27 گل در 58 بازی، در حال حاضر در مرحله پلی آف با بازیکنان خارج از میدان حضور دارد و جالب است ببینیم چه اتفاقی برای دیاز می افتد، مخصوصا برای او.

آیا او یک رقیب است یا اگر جرات حرف زدن داشته باشیم جانشین محسوب می شود؟
فراموش نکنید که قرارداد 18 ماهه منعقد شده است و با وجود اینکه بیشتر مذاکرات تمدید شده اما به صورت رسمی یا حداقل علنی با ستاره سنگالی و نمایندگانش مذاکره نشده است.

خرید دیاز، بازیکن 25 ساله با گوشی ثابت در پورتو و تیم ملی کلمبیا، ابهاماتی را به خط حمله لیورپول می افزاید.

به گزارش تبستان، اولین فصل تغییرات در لیورپول است، زیرا مایکل ادواردز، مدیر این تیم ورزشی با پیوستن به جولین، بازیکنان بیشتری را اضافه می کند و تعداد بازیکنانی که قرارداد را تکمیل کرده اند تکمیل می شود یا قرارداد نهایی می شود. آخر سال.

جیمز میلنر کاپیتان تیم دوم احتمالا مانند دووک اوریگی و تاکومی مینامینو از تیم جدا خواهد شد. لیورپول می خواهد قرارداد صلاح را تمدید کند، مصری ها نیز تمایل به این کار دارند، اما آینده مانه، فرمینو، نبی کیتا و الکس اوکسلید چمبرلین مشخص نیست. بازیکنانی مانند جو گومز و نیکو ویلیامز نیز باید تصمیمات سختی بگیرند.

سال گذشته اولویت به صلیب سرخ داده شد و آلیسون بیکر، ترنت الکساندر آرنولد، ویرجیل فاندیک، اندی رابرتسون، فابیانو، هاروی الیوت و جردن هندرسون در قراردادهای بلندمدت جدید دستگیر شدند، اما ما باید این را تصدیق کنیم.

بازیکنان برای اینکه رقیب یا در واقع جانشین باشند به کلید نیاز دارند.
دیاز، جوتا و ابراهیما کوناتا که در گذشته به لایپزیگ آمده بودند، همگی گام های مهمی در این مسیر هستند و علاوه بر پیشرفت الیوت و گیدئون در کنار کرتیس جونز که یکشنبه 21 ساله شد، نشانه هایی از آینده ای روشن برای لیورپول هاواستان، همچنین هافبک 17 ساله استفن بایستیچ، یک سال قبل از ترک ویارئال، پیشرفت های بزرگی داشت.

این آینده است، اما حالا چطور؟ اگر نام های بزرگ نبود، عمل جراحی لیورپول چقدر عمیق بود؟
جدیدترین شایعات در مورد انتقال فرگوسن به بارسلونا باعث ایجاد ابروها شده است، به خصوص که او به وضعیت اروپا علاقه مند است. این شرکت در 18 ماه گذشته بوده است، اگرچه خراب بوده است، اما اگر در دسترس باشد مشتریان کمتری وجود دارد.

جانشینی هر یک از آنها – مثل همیشه – یک چالش بزرگ است، به خصوص اگر مهم ترین چهره ها مانند آرلینگ هلند یا کیلیان امباپا را در نظر نگیریم.

جوتا خاطرنشان می کند که این امکان پذیر است و شرایط ایجاد شده توسط جیگنرگن کلوپ و هم تیمی هایش در لیورپول می تواند منجر به رشد بازیکنان با استعداد فوتبال شود. فیرمینو، مانه و صلاح البته نمونه های خوبی برای اثبات این ادعا هستند. دیاز قطعا یک استعداد است، او یک توپ جناح راست دارد، او یک گل است، او یک گل می سازد و به خاطر سختکوشی اش به روحیه تیمی و پشتکارش معروف است. این تیم بزرگی برای باشگاه است.

دیاز در مرحله یازدهم لیگ به مصاف اینتر لیگ خواهد رفت و بهترین گزینه برای جام سرخ داخلی خواهد بود.

باخت به تاتنهام می تواند مورد علاقه لیورپول باشد. این همان چیزی است که منتقدان اسپرز می خواستند: عمق حمله و نمایش گروه انگیزشی فنوا در فصل نقل و انتقالات. اما باید دید که انتقال دیاز برای من، صلاح و دیگران چه معنایی دارد.

منبع : ایران ورزش

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما