خشم جاوی پنج بازیکن; تو لیاقت این پیراهن را نداری

[ad_1]

ژاوی هرناندز از شکست شدید مقابل بایرن و خروجش از لیگ اروپا عصبانی و ناراحت است. او به خصوص از عملکرد پنج بازیکن خود ناامید است.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا چهارشنبه شب با پیروزی مقابل بایرن مونیخ برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. بازی برای بایرن رسمی بود و او با چند غیبت مهم وارد زمین شد، اما با سه گل به راحتی پیروز شد و اخراج باریا در لیگ اروپا را امضا کرد.

قبل از بازی، ژاوی هرناندز، مربی بارسا ابراز اطمینان کرده بود که تیمش قدرت رقابت با بایرن را دارد و پیروزی دور از دسترس نیست، اما چیزی متفاوت در زمین ظاهر شد. بارسا پس از 21 سال از رسیدن به مرحله گروهی بازماند و راهی لیگ اروپا شد.

در دو نیمه و عقب افتادن تیمش با نتیجه 2-0، سرمربی بارسلونا با عصبانیت به بازیکنان گفت که برخی از شما اهمیت پیراهن بارسلونا را درک نمی کنید و لیاقت ماندن در بارسلونا را ندارید، اما او عصبانی نشد. بازیکنان متاثر شده اند و در نیمه دوم باریا یک تیم کاملاً تسلیم نشان داد و گل دوم را دریافت کرد.

در پایان بازی اما ژاوی در دو نیمه عصبانی نشد و فقط نگاه سنگینی به بازیکنانی داشت که نتوانستند سرشان را بلند کنند.

به گزارش ال چیرینگیتو، ژاوی از پنج بازیکن خود ناراضی بود. جرارد پیکه، سرخیو داست، فرانکی دی یونگ، مارک آندره تروشتنبرگ و ممفیس دیپه بازیکنانی بودند که ژاوی را ناراحت کردند و امیدشان را از دست دادند.

دست اولین انتخاب زاوی بود. ترستگنون واکنش ناامید کننده ای به گل دوم لروی سانه بازیکن بایرن داشت. ممفیس دیپه در نیمه اول موقعیت خوبی را از دست داد و در نیمه دوم پای خود را از دست داد. فرانکی دی یونگ هرگز نتوانست تعادل خط میانی را برای بارسا حفظ کند و جرارد پیکه نشان داد که به مدت سه سال به عنوان بازیکن بازنشسته می شود.

ژاوی که معتقد است تیمش برای فصل آینده به یک انتقال بزرگ خانگی نیاز دارد، مشکلی برای تقسیم این 5 بازیکن نخواهد داشت و در این میان بیش از هرکس دیگری از جرارد پیکه ناراضی است. پیکه اخیرا گفته است که به دلیل دوستی دیرینه ژاوی احساس مسئولیت زیادی دارد و نمی خواهد او را ناامید کند، اما دقیقاً همین اتفاق افتاد.

بعید است که پایک فصل آینده جایی در بارسا پیدا کند و از فوتبال خداحافظی کند. او بارها گفته است که بعد از بارسا برای هیچ تیمی بازی نمی کند.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما