فاصله ازدواج تا تولد اولین فرزند در ایران چند سال است؟

[ad_1]

سال گذشته در مجموع یک میلیون و هزار و دو ولادت در کشور به ثبت رسیده که در همین سال به یک میلیون و هزار و دو مورد افزایش یافته است. همچنین در سال 1379 تاریخ ازدواج پدر و مادر یک سال و کمتر از یک سال بوده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس آمار سالانه یک سال، تعداد تولدهای ثبت شده در سال گذشته حدود 2.3 درصد بوده است، یعنی 4000 و 5 تولد در فاصله یک سال و کمتر از یک سال از ازدواج. 1.3 درصد یا «هزاران» از تولدهای ثبت شده بین پنج سال و بیشتر از زمان ازدواج والدین.

از مجموع تولدها در سال گذشته، 1 درصد اول (فرزند اول)، 1.3 درصد دوم (فرزند دوم)، 1.4 درصد سوم (فرزند سوم) و 1.4 درصد چهارم متولد شده اند. تفاوت البته 1 درصد دلیل وجود تعداد ناشناخته تولد است. بدون در نظر گرفتن نرخ تولد نامشخص، این درصدها به ترتیب 1.2، 3.2، 1.6 و 1.2 هستند. به این ترتیب نیمی از تولدهای سال گذشته مربوط به نوزادانی است که خواهر یا برادر بزرگتر از خود دارند.

ارزیابی تولد درجه یک بر اساس گروه مادران اهل سنت

بر اساس سالنامه آمار آمار، بیشترین تعداد تولد برای اولین بار با 1.2 درصد همبستگی بین سلامت مادر و کودک ثبت شده است. مادران میانسال اهل سنت پس از 5 سال برای اولین بار زایمان می کنند. یعنی نیمی از مادرانی که در آن زمان اولین فرزند خود را به دنیا آوردند، 3 سال یا بیشتر داشتند و حدود 2.5 درصد از فرزندان اول مادران بین 6 تا 7 سال بودند.

پیشگیری از بارداری درجه دو توسط مادران اهل سنت

بر اساس آمار سرشماری سالانه، دومین سهم از ولادت های درجه دو ثبت شده، 1.6 درصد مربوط به تولدهای مادری بین سنین 2 تا 5 سال است و حدود 1.2 درصد از تولدهای درجه دوم مربوط به زایمان های مادر، 5 تا 6 سال است. ساله. این تولدها مربوط به نوزادانی است که خواهر یا برادر بزرگتر دارند.

ارزیابی تولد شخص ثالث و بیشتر توسط گروه مادر اهل سنت

بر اساس آمارهای سرشماری سالانه، سومین سهم از ولادت‌ها، سومین و بیشترین ثبت‌شده است که با رقم 1.2 درصد مربوط به گروه سنی مادران 5 تا 6 ساله است. مادران 5 تا 6 سال با رقم 1.2 درصد (به ترتیب 1.2، 1.2 و 1.2 درصد در گروه های سنی 1 تا 2، 1 تا 2 و 3 تا 5) خود منسوب هستند. اواسط تولد سوم و بیشترین مربوط به مادر 5 سالگی است.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما