مسیح مهاجر: جوانان تندرو از امام خمینی انتقام می گیرند

[ad_1]

مسیح مهاجری در مجله جمهوری اسلامی نوشت: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هر ساله مقالات، مصاحبه ها، خاطرات، روزنامه ها و گزارش هایی درباره انقلاب، چگونگی پیروزی، پیشرفت، خدمات و کتابچه های راهنما منتشر می شود.

هر زمان که شرایط اقتصادی و امنیتی و تامین آزادی های مشروع در یک جامعه خوب وجود دارد، دوستان انقلاب بهتر و بیشتر می توانند اهمیت آن را تبیین کنند و شرایط خوبی در همه حال وجود ندارد. عناصر مخالف یا نارضایتی یا حتی کسانی که انکار شده و به اشتباه محاسبه شده اند، با تحلیل منفی درصدی از انکار اهمیت انقلاب.

کمبود درآمد و آثار منفی آن در سالهای اخیر تشدید شده و شرایط نامناسب اقتصادی و اقتصادی مورد غفلت قرار گرفته است و این وضعیت را فراهم کرده است.

حیف است که در چند سال اخیر به ویژه امسال هجمه های تبلیغاتی یک طرفه به شخص امام خمینی (ره) به ابزاری برای خود بزرگ بینی قهر یا ناراضیان از ایشان و از طرف دیگران تبدیل شده است. در دفاع از امام به دلایل مختلف سکوت کردند. قوای موجود نیز در تحکیم پایه های خود فعال هستند که اصولاً به چنین مسائلی توجهی ندارند و در مواجهه با امام خمینی (ره) نگرانی ایجاد نمی کنند.

در عین حال باید بر این نکته تاکید کرد که منظور ما از معصوم بودن امام خمینی نیست و نباید مورد انتقاد قرار گیرد. او اولین نفری بود که گفت من اشتباه کردم و این کار را با فردی که در موردش حرف می زد و زیاده خواهی می کرد، نکردم.

بین انتقاد و انتقام تفاوت زیادی وجود دارد. این روزها با استفاده از چند اثر منفی، برخی از مسئولان از بهانه قرار دادن انتقاد و انتقام از امام خمینی و همچنین تعداد کسانی که از قدرت خود برای ثبت رکورد قدرت بیش از حد استفاده می کنند و اکنون پشیمان می شوند، خودداری می کنند. سوابق منفی و بازسازی چهره بنیانگذار خودخوانده جمهوری اسلامی.

امام خمینی (ره) هم زمان با دوستداران فراوانی در میان اقشار مختلف مردم ایران، از این جاذبه برای اهداف خود استفاده نکردند و بر منطق راستگویی و تکیه بر منطق تکیه نکردند.

انقلاب اسلامی را با واقعیت های جامعه و نور راه شناخت، بیرون شکل گرفتند و به مردم جمهوری اسلامی رای دادند. ایشان در طول 5 سال رهبری امام پس از پیروزی انقلاب همچنان به خیر و صلاح نفس از دیدگاه امام معتقد بودند و در عین حال به سخنان حضرت عالی توجه داشتند. مشاور عادل و هرگز از نصیحت خود دست نکشید. شما مجوز لازم برای ارسال را ندارید.

علاوه بر اینها، چشم و گوشه گمنام و نشان و بی طرفی مردم در میان مردمی که از جامعه زیر پوست آنها مطلع شده اند و این دلیلی است که مواضع آنها در آخر لحظه ای دقیقاً همان منافع ملی است، او هرگز از منافع عمومی فاصله نگرفت.

در حالی که کسانی که به دنبال تحکیم افراط گرایی جریان فعلی هستند، ممکن است اکنون احساس ندامت کنند، شایسته است، اما این آقایان باید بدانند که راه جبران آنها در چهره امام نیست. دعای پناه بردن در این راه افراط و تفریط است.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما