پیش بینی بازار سکه، طلا و ارز

[ad_1]

در رفتن بازار سکه، طلا و ارز روز پنجشنبه مجدداً افزایش یافت. بر این اساس قیمت سکه امامی با آخرین قیمت 4000 تومان در روز چهارشنبه مقایسه شد و در نیمه اول معاملات روز پنجشنبه 5 میلیون و 6000 تومان معامله شد و 4000 تومان دریافت کرد. قیمت سکه گرمی نیز 5000 تومان دو میلیون و 2000 تومان داد و ستد شد.

به گزارش فرارو، قیمت هر قطعه سکه تمام روز پنجشنبه 10 بهمن ماه یک میلیون و 3 هزار تومان بود. سکه یک ماه پیش به قیمت یک میلیون و 7 هزار تومان رسید. این در حالی است که قیمت دلار نیز طی چند ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

پیش بینی بازار سکه، طلا و ارز  خریداران احتمالاً با هر کسی که مناسب به نظر می رسد تماس می گیرند، البته اگر تعداد کمی از آنها وجود داشته باشد.جهت گیری بازار سکه، طلا و ارز
ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید وی با اشاره به نوسانات اخیر قیمت طلا و نقره در بازار در هفته جاری گفت: با توجه به شرایطی که بازار تحت تاثیر اخبار سیاسی ارزش و قیمت ایجاد کرده است، به طور طبیعی نتوانستیم مذاکره کنیم. ، همین موضوع با قیمت سکه و طلا در بازار مواجه شد که در نتیجه بازار با نوسان جزئی مواجه شد اما بالا و پایین ها تقاضا و به صورت کلی در بازار داخلی وجود داشت.

وی افزود: خوشبختانه در بازار سکه، طلا و سایر اجناس به جز رنگ و بزاق هیچ نوسانی وجود ندارد و بازار به نوعی آرامش دارد، اسب فقیر از بی اسبی بهتر است. اصلا اسب

محمدولی با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط فعلی بازار، ممکن است بازار را تا شب عید از ثبات نسبی پیش بینی کند، گفت: در بازار طلا و سکه قیمت های فعلی روی 2 درصد باقی می ماند و ما نیز ادامه خواهیم داد. در شرایط فعلی با شرایط فعلی بازار مواجه نیست. با توجه به اخبار سیاسی که از وین مخابره می شود، بازار از ثبات نسبی قیمتی برخوردار است و احتمال ضعیف شدن قیمت سکه، طلا و ارز در هفته آینده وجود دارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سنتی، تقاضا برای طلا و جواهرات افزایش یافته است و اگر این فضای آرامشی که در بازار وجود دارد ادامه پیدا کند، قطعا ادامه خواهد داشت. تقاضا برای این تخصص در نتیجه رسوایی‌های اخیر شرکت‌ها افزایش قابل توجهی داشته است، با نزدیک شدن قیمت جهانی طلا به دلار که تأثیر مستقیمی بر قیمت‌های داخلی دارد و به اندازه تعطیلات سال نو در کشورهای اروپایی و ایالات متحده نوسانی ندارد. برای اینکه طلا در عرصه جهانی شتاب بگیرد، در چنین شرایطی قیمت طلا در بازارهای جهانی در یک ماه آینده از نوسانات بسیار کمتری برخوردار خواهد بود و پتانسیل بازار در این محدودیت های فعلی در نظر گرفته می شود.

وی همچنین با تشریح تاثیر کسر مالیات بر ارزش طلا از معاملات اولیه، تصریح کرد: این موضوع پرهزینه است، هر چه کمتر این کار را انجام دهیم طبیعتاً مقدار پول به حدود 2000 تومان برای هر طلای داغ کاهش می یابد. بنابراین این موضوع باعث می شود تقاضا برای طلا و جواهرات افزایش یابد و جذابیت خرید طلا و دست دوم نیز به همین دلیل افزایش یابد. مالیات را حذف کنید.

محمد ولی توضیح داد: خرید طلا فاکتوری ندارد زیرا فاکتوری برای خرید آن وجود ندارد، خرید این نوع طلا برای مردم عادی دارایی پرریسکی است و اگر فردی در این زمینه تخصص نداشته باشد لازم نیست. طلا مشکل دارد، زیرا دلیلی برای نخریدن آن وجود ندارد، اما خطر ضرر وجود دارد، اما حتی اگر مالیات از طلای اصلی حذف شود، مردم ترجیح می دهند طلایی را خریداری کنند که هیچ خطری برای چشمان آنها ندارد. .

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما