خطوط هوایی امریکن 931 میلیون نفر را در تلاش برای بهبودی از دست داد.

[ad_1]

تصویرامریکن ایرلاینز انتظار دارد در سه ماهه اول سال جاری میلادی در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019 حدود 8 تا 10 درصد پروازهای کمتری داشته باشد.
اعتبار …مایک بلیک / رویترز

خطوط هوایی امریکن در سه ماه آخر سال گذشته 931 میلیون دلار ضرر کرده است، زیرا نوع ویروس کرونا باعث تاخیر در بهبود صنعت شده است.

پس از یک سال آشفتگی بهبود، خطوط هوایی اکنون بر کسب سود در سال 2022 تمرکز کرده اند. مدیران این صنعت به دلیل رونق دوباره سفرهای شرکتی و بین المللی به بهار و تابستانی قوی امیدوارند.

داگ پارکر، مدیر اجرایی ایالات متحده در بیانیه‌ای گفت: «در طول سال گذشته، به دلیل کاهش تقاضا برای انواع جدید کووید-۱۹، دوره‌ای از تقاضای بالای مسافر را تجربه کرده‌ایم. این بی ثباتی چالش برانگیزترین محیط برنامه ریزی را در تاریخ هوانوردی تجاری ایجاد کرده است.

Omicron کارکنان خطوط هوایی را مجبور کرد در طول تعطیلات با نرخ های بی سابقه تماس های بیماری برقرار کنند و این به مشکلات ناشی از طوفان های زمستانی و لغو هزاران نفر در شلوغ ترین دوره سفر سال می افزاید. اما آمریکایی در آن دوره بهتر از همتایان خود عمل کرد.

در دو هفته آغاز 25 دسامبر، آمریکایی ها تنها 1500 پرواز را لغو کردند، در حالی که بیش از 4300 پرواز برای خطوط هوایی جنوب غربی، بیش از 2500 پرواز برای خطوط هوایی یونایتد و بیش از 2000 پرواز برای خطوط هوایی دلتا بود. لغو شامل 4 درصد از برنامه ایالات متحده، 9 درصد از جنوب غربی، 8 درصد از ایالات متحده، و 5 درصد از دلتا است.

آمریکایی ها گفتند که Omicron به کاهش تقاضا در ژانویه و فوریه ادامه خواهد داد. این شرکت هواپیمایی انتظار دارد که ظرفیت آن در سه ماه اول سال جاری حدود 8 تا 10 درصد کمتر از مدت مشابه در سال 2019 باشد که بر اساس تعداد صندلی های فروخته شده و مسافت طی شده اندازه گیری می شود. انتظار می رود درآمد بین 20 تا 22 درصد کاهش یابد. همان دوره

با توجه به اینکه انتظار می رود ظرفیت در سال 2022 تنها 5 درصد کمتر از سال 2019 باشد، آمریکایی ها نسبت به بقیه سال خوشبین تر هستند. این ایرلاین امیدوار است امسال دوباره به سود خود برسد.

این شرکت می گوید سفرهای بین المللی داخلی و کوتاه مدت تقریباً به طور کامل به سطح همه گیر رسیده است، در حالی که سفرهای شرکتی در ایالات متحده حدود 70 درصد بهبود یافته است. سفرهای بین‌المللی از راه دور عقب مانده است، اما با کاهش آلودگی omicron و توزیع واکسن‌ها در خارج از کشور، انتظار می‌رود بهبودهایی صورت گیرد.

ایالات متحده روز پنجشنبه اعلام کرد که ظرفیت در سه ماه آخر سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019 حدود 13 درصد کاهش یافته است، در حالی که درآمد حدود 17 درصد کاهش یافته است. این شرکت در سال 2021 حدود 2 میلیارد دلار از دست داد، که نسبت به ضرر 9 میلیارد دلاری خود در سال 2020، و میلیاردها دلار کمک فدرال برای پرداخت حقوق هر دو کارگر بهبود یافته است. این شرکت هواپیمایی در سال گذشته حدود 8/15 میلیارد و 800 میلیون پول نقد هزینه کرده است.

این شرکت هواپیمایی برای سهولت در ناوگان خود هزینه زیادی را صرف جایگزینی هواپیماهای قدیمی و گران قیمت با هواپیماهای جدیدتر و کارآمدتر کرده بود. در نتیجه، انتظار می‌رود هزینه‌های سرمایه‌ای ایالات متحده در سال‌های 2022 و 2023 نصف میزانی باشد که در سال‌های منتهی به همه‌گیری بود.

خطوط هوایی اخیراً مجبور به مقابله با این ویروس نشده اند. این صنعت پس از بهبودی از تعطیلات هفته گذشته خود، با یک شکست بزرگ بالقوه دیگر در این هفته مواجه شد: گسترش خدمات تلفن همراه 5G، که خطوط هوایی هشدار دادند که می تواند تجهیزات ایمنی پرواز را مختل کند. زمانی که شرکت‌های مخابراتی بی‌سیم موافقت کردند به درخواست صنعت، شبکه 5G را در نزدیکی برخی فرودگاه‌ها مستقر نکنند، از این بحران جلوگیری شد.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما