خوردن این پنج میوه لاغرتر می شود!

[ad_1]

چیزی که بسیاری از ما هنوز نمی دانیم این است که خوردن برخی میوه ها می تواند به جلوگیری از چاقی و اضافه وزن کمک کند.

مطالعات نشان داده است که برخی از میوه ها حاوی ماده خاصی به نام آنتوسیانین هستند که دارای خواص آنتی اکسیدانی است که می تواند به جلوگیری از افزایش وزن کمک کند.

در اینجا رایج ترین میوه هایی است که می توان روزانه برای جلوگیری از چاقی مصرف کرد:

میری:

تعجب نکنید، زیرا فلفل نیز جزو میوه هاست و البته یکی از سالم ترین میوه هایی است که می تواند نقش مهمی در کاهش وزن داشته باشد. ترکیبی به نام کپسایسین موجود در فلفل، چربی سفید را به چربی قهوه ای انرژی سوز در بدن تبدیل می کند.

بلوبری:

سرشار از آنتوسیانین ها و پلیمرهای فلاونوئیدی است. یک چهارم فنجان از این میوه 10 میلی گرم آنتوسیانین بدن را تامین می کند. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

گلابی ها:

این میوه همچنین حاوی دوز سالمی از پلیمر فلاونوئیدی است و محتوای فیبر بالا باعث ماندگاری طولانی مدت آن می شود. مانند سیب، گلابی نیز باید پوست کنده خورده شود تا سلامت آن به حداکثر برسد.

سیب

سیب:

سیب سرشار از فلاونوئیدها و فیبر است. مصرف روزانه سیب برای کاهش وزن بسیار مهم است. برای بهره مندی از فواید سیب برای سلامتی، آن را با پوست بخورید، زیرا بیشتر آنتی اکسیدان ها و فیبر موجود در این میوه در پوست است. خوردن سیب کنترل قند خون را بهبود می بخشد و در نتیجه کمتر تمایل به مصرف مواد مغذی دارید.

توت فرنگی:

این معادل زغال اخته است و به حفظ وزن سالم کمک می کند. توت فرنگی همچنین سرشار از آنتوسیانین است و استفاده از یک فنجان ماست کم چرب یا بلغور جو دوسر در روز توصیه می شود. وقتی صحبت از مصرف زیاد میوه‌ها می‌شود، به دلیل فروکتوز آن‌ها نگرانی در مورد اضافه وزن وجود دارد، اما سیب سبز، گلابی، انواع توت‌ها مانند تمشک، توت فرنگی و زغال اخته بهترین میوه‌ها برای کاهش وزن هستند. قند بیشتر از میوه های دیگر است.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما