داستان دیگری از کشته شدن همسر کرمانشاهی توسط شوهرش

[ad_1]

گزارش ها حاکی از آن است که در 29 بهمن ماه یک زن کرمانشاهی توسط شوهرش با داس و تبر کشته شد. پلیس جزئیات جدیدی از این پرونده ارائه کرده است.

به گزارش اعتماد، فرزاد پورنزاری، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: ۳۰ بهمن ماه امسال مردی با معرفی به پلیس آگاهی کرمانشاه خود را با بیان اینکه همسرش فوت کرده است، اعلام کرد که این اتفاق افتاده است. اختلافات خانوادگی

پس از شهادت مرد 47 ساله ای در مورد قتل همسرش، پلیس به خانه این مرد رفت و جسد غرق در خون زنی را که با جسم سخت به سرش اصابت کرده بود، پیدا کرد. این مرد مدت کوتاهی پس از معرفی به پلیس و دستگیری به قتل اعتراف کرد و گفت همسرش را به دلیل مشاجره کشته است. جسد متوفی به خانواده اش و قاتل برای ادامه تحقیقات و روشن شدن دلایل واقعی قتل به اداره آگاهی کرمانشاه تحویل داده شد.

طبق گزارشات پزشکی قانونی، همراه با اظهارات اعترافات قاتل و شواهد موجود، قتل با پرتاب یک جسم سخت که ظاهراً چوب است، صورت گرفته است.

برادر قاتل زن 35 ساله کرمانشاهی نیز گفت: برادرم نزدیک به 22 سال است که با همسرش ازدواج کرده و تمام اموالش اعم از خانه و ماشینش به نام همسرش است. او حتی در زمینه تحصیلات دانشگاهی و حقوق به او کمک کرد. او حتی 150 میلیون تومان وام را که مدتی پیش گرفته بود به حساب همسرش واریز کرد و از رهن خانه دیگری برای او طلا خرید و برای حج ثبت نام کرد. برادرم همسرش را دوست داشت و همیشه می گفت که او را بی نهایت دوست دارم و به خاطر عشق او این کار را کرد.

برادرم کرپوناز در هرسن کار می کرد و زمانی که شرکت ورشکست شد یک فروشگاه لوازم یدکی راه اندازی کرد. برادرم با همسرش ازدواج کرده و دو پسر 19 و 16 ساله دارد. همسر برادرم مدت ها بود که با برادرم دعوا می کرد و من بارها به خاطر برادر و برادرزاده ام با او وساطت و آشتی کرده بودم. حتی چند بار با برادرم سر زن و بچه اش دعوا کردم.

یک بار مقتول و پسرانش برادرم را به شدت زدند که گوشش به شدت آسیب دید، اما یک بار هم چیزی در این مورد به ما نگفت و به قول خودش به او توهین کرد. شبی که برادرم همسرش را کشت، وقتی به او گفتم چرا این کار را کردی، به من گفت که از ساعت 14 تا 18 با من دعوا کرده است و به او التماس کردم که دست خالی از خانه بیرون برود، اما با او تماس گرفتم. بیرون رفتن.

در روز زن 15 میلیون تومان برای او طلا خرید و به او گفت دعوا را تمام کن، درگیری را تمام کن.

وی در روز حادثه با جسم چوبی به سر همسرش اصابت کرد که منجر به فوت همسرش شد و بلافاصله به پلیس آگاهی تحویل داده شد. ساعت 10 شب که با خواهر برادرم تماس گرفتم تا بفهمم چه اتفاقی افتاده است، همه ما شوکه شده بودیم و خیلی ناراحت بودیم.

به گزارش آرنا، برادر مقتول همچنین درباره همسر برادرش که کارمند دادگاه و برادرش کارمند اخراجی یک مغازه بود، گفت: همه اینها دروغی بوده که توسط یک دروغگو به خانه پدرش فرستاده شده است. و درست نیست.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما