دام روستاییان خراسان جنوبی بدون محدودیت تهیه می شود

[ad_1]

بر اساس این گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از جانب برجندمدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی روشن گفت: خرید دام روستائیان بدون محدودیت و بر اساس شرایط وزنی اعلام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی و از طریق معرفی دامداران آرین خراسان جنوبی انجام می شود. اتحاد. اتصال

این همان چیزی است که او در طرح ذکر کرده است خرید حمایتی، گاو غیرمولد و فقط بره و گوساله نر از روستاییان خریداری می شود، گفت: قیمت بره زنده بره کیلویی 62 هزار تومان است که در کشتارگاه خوسف خریداری می شود که 53 هزار تومان آن نقدی و مابقی پاس شده است. به کشاورزان

روشن گفت: همچنین به ازای هر کیلوگرم گوساله زنده 59 هزار تومان درب کشتارگاه از دامداران خریداری می شود که 50 هزار تومان آن نقد و مابقی در اختیار دامداران قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی گفت: در این طرح تنها دام های شناسایی شده پس از اخذ مجوز حمل دامپزشکی از شهرستان مبدا تهیه می شود.

وی گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به ادارات جهاد کشاورزی شهرستان، انجمن دامپروری شهرستان، انجمن دامپروری استان و یا شرکت پشتیبانی امور دام مراجعه کنند.

روشن گفت: بر اساس شناسنامه صادر شده از سوی اتحادیه دامداران آرین در استان، شرکت پشتیبانی معاملات دام، خوسف دام های واجد شرایط را در کشتارگاه صنعتی دریافت می کند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی گفت: هدف از خرید بره و گوساله نر تخریب دام مولد استان نیست و از طرفی باید دست دلالان از خرید دام کوتاه شود روستاییان. “


ادامه مطلب


وی گفت: امسال برای 100 هزار دام ولگرد سهمیه خرید تضمینی داشتیم و قبل از فصل تولید مثل در مهرماه 17 هزار راس دام از عشایر خریداری کردیم که به عشایر پرداخت کردیم.

روشن گفت: با توجه به اینکه فصل تولید مثل در آبان ماه است و دام های پرورشی در ماه های اول بارداری هستند، بارداری آنها تشخیص داده نمی شود و احتمال اعزام به کشتارگاه وجود دارد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی از اجرای طرح نگهداری دام عشایری در استان خبر داد و گفت:

وی گفت: برای حفظ سر 83 هزار رأس باقی مانده، نمی توانیم تضمین کنیم که دام های ولگرد در استان کوتا توزیع شده است.

روشن گفت: پس از ارائه فهرست های مربوطه توسط اداره کل عشایر و تصویب در کارگروه معاملات دامی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، جو بین عشایر توزیع می شود و نهاده های لازم برای این طرح توسط دام استان تامین شده است. شرکت پشتیبانی معاملات.”

مدیرعامل شرکت پشتیبانی بازرگانی دام خراسان جنوبی گفت: شرکت پشتیبانی بازرگانی دام استان با هدف پایان دادن به دوران بارداری دام های ولگرد این اقدام را انجام داده و با دریافت این مبلغ دام های ولگرد از دام های پرورشی خود مراقبت خواهند کرد. “

انتهای پیام/ ر

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما