درخواست کمک از بازیکنان برزیلی در اوکراین (عکس) – بازی سوم

[ad_1]

کد خبر: 1812598 |
07 اسفند 1400 ساعت 10:58 |
13,899 بازدید |

2
نظرات

بازیکنان برزیلی شاغل در لیگ اوکراین اکنون با شرایط سختی در این کشور مواجه هستند.

به گزارش ورزاش سوم، تهاجم نظامی روسیه به اوکراین، این کشور و مردم آن را در موقعیت دشواری قرار داده است.
روسیه شهرهای بزرگ اوکراین را هدف قرار داده است و شرایط در پایتخت مشابه اودسا و خارکف است. تمام شهرهای بزرگ اوکراین یکی پس از دیگری در حال سقوط هستند.
با این حال برخی از مردم این کشور نه تنها شهروند اوکراین هستند بلکه برای کار به این کشور آمده اند و این دسته شامل فوتبالیست های خارجی نیز می شود.
برخی از این بازیکنان برزیلی هستند که در اوکراین بازی می کنند و حالا شرایطی دارند که می تواند برایشان کشنده باشد چرا که صدای بمب و خمپاره از گوشه و کنار شهر به گوش می رسد.
با توجه به اینکه تمامی پروازهای این کشور لغو شده است، تنها یک راه خروج وجود دارد، اما به دلیل خطرات فراوان رسیدن به مرز لهستان و اسلواکی، این مسیر عملا غیرممکن به نظر می رسد.
حدود 30 بازیکن برزیلی در لیگ اوکراین حضور دارند که حدود 10 نفر از آنها برای دیناموکیف و شاختار بازی می کنند و روز گذشته با انتشار ویدئویی به همراه خانواده خود از آنها درخواست کمک کردند تا از این وضعیت جلوگیری کنند.
اما پنج بازیکن برزیلی نیز در دسته دوم این کشور در FC Volchansk بازی می کنند که اکنون از دولت برزیل خواسته اند تا به آنها کمک کند تا اوکراین را ترک کنند.

ویکتور آدام سیلوا، لئون بورخس، اندرسون دوس سانتوس، گابریل پترز و وندل راموس در آپارتمان اجاره ای باشگاه در شهر خارکف در شرق اوکراین، نزدیک مرز روسیه هستند.
خارکف یکی از اولین شهرهایی است که مورد هدف روسیه قرار گرفت و طبق آخرین گزارش ها، نیروهای روسی وارد این شهر شده اند. برزیلی ها می گویند نمی توانند وارد شهر شوند، صدای انفجار را بشنوند و می ترسند به ساختمانی که در آن زندگی می کنند حمله شود.
در ویدئویی که آدام و پیترز منتشر کردند، این زوج گفتند: “ما در تمرین یک کابوس می بینیم.” ما نمی توانیم این شهر را ترک کنیم، زبان آنها را نمی دانیم، نمی توانیم ارتباط برقرار کنیم. ما با دو سه نفر دیگر زندگی می‌کنیم، شب‌ها به صورت چرخشی می‌خوابیم و الان سه نفر در خواب هستیم و بلند می‌شویم تا ببینیم چه می‌شود».
او در این ویدئو گفت: “انفجارهای شدید وجود دارد.” شما می توانید صدا را به وضوح بشنوید، حتی اگر چیز زیادی نبینید. ما به کمک برزیل نیاز داریم زیرا هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم.”
خانواده این بازیکنان می گویند این پنج نفر نیز در لیست افرادی بودند که سفارت برزیل تلاش کرد آنها را حذف کند، اما خروج اتباع برزیلی به دلیل بسته شدن پروازهای مسافربری و درگیری های خیابانی پیگیری نشد. .

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما