در تهران چقدر آب می خورید؟

[ad_1]

در رفتن افزایش اجاره بهای مسکن در تهران در یک سال گذشته به 3 درصد رسیده است. این افزایش چشمگیر اکنون منجر به افزایش هزینه اجاره خانه در ارزان ترین نقاط تهران به بیش از یک میلیون تومان شده است. یعنی یک خانواده باید ماهیانه 1 متر و حداقل ماهیانه 2 میلیون و 2 تومان اجاره بدهد. در این شرایط است که نیروی کار کمتر از این مقدار است. این موضوع در حال حاضر در پایتخت مطرح است.

طبق گزارشات فرارو، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارشناسان اجاره در تهران در وب، متوجه می شوید که حجم اجاره نامه ها قبل از دربان تعیین می شود. اما در دنیای واقعی، اگر می خواهید از شر اجاره نامه املاک خلاص شوید، احتمالاً یا انکار می کنید یا چیزی نمی گویید.

در وهله اول به دنبال اجاره نامه از مشاور املاک در منطقه تهران هستیم. او در این نقطه از پایتخت منکر چنین مسائلی است، اما می گوید شنیده ام که برخی از این مناطق همچنان فراوان است و نعمت آباد فراوان است، زیرا قراردادهای فروش و اجاره کنکوس در این مناطق بسته شده است. به همین دلیل توانسته ایم خانواده های ساکن در این مناطق را در قالب اجاره نامه پیدا کنیم.

به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید. چند نفر از بازارهای معتبر را نام ببرید. سخنرانانی که همچنان این را می گویند از من نقل قول نمی کنند، اما من متوجه شده ام که تعدادی از همکاران ما Conks را اجاره می کنند. این شهرک نشینان بعد از اینکه می گویم کجا هستند که افراد یا خانواده ها در آنها زندگی می کنند کجا هستند؟

او پاسخ داد که تکنون حضور ندارد، اما همکارانش می‌گویند که معمولاً حوزه‌ها در داخل غارهای قدیمی و بازسازی شده قرار دارند. همچنین مایلم اسامی و شماره همکارانی که در این حوزه فعالیت می کنند را بدانم. یک استراحت کوتاه ایجاد کنید. سپس می پرسد که آیا می توانم از آنها اجازه بگیرم و ببینم آیا آنها واقعاً درگیر هستند یا خیر.

در تهران چقدر آب می نوشید؟

من قصد دارم فضای وب و جستجو را شروع کنم. تعداد آگهی ها بسیار زیاد است، اما به سختی می توان اطلاعاتی را به طور خاص برای اجاره نامه خانوادگی و تکی پیدا کرد. بنابراین لازم است به متون مرتبط با موضوع نگاهی بیندازید و به متن اطلاعات داخلی نگاهی بیندازید تا بتوان سرفصل ها و اجاره های خاص مجردی و خانوادگی را پیدا کرد.

بررسی این اطلاعات نشان می دهد که قیمت ها منطقه به منطقه نیست و هر کدام قیمت خاص خود را دارند. به عنوان مثال متریک ده متری در شهر پردیس با اجاره ماهانه یک میلیون و 4 هزار تومان اعلام شده است. مرد دیگری نیز در یت آباد 5 متر اجاره، ماهیانه یک میلیون پوند و 5000 تومان برای اجاره مطالبه کرده است.

در این صورت اجاره های دیگری را در منیره تهران خواهیم یافت. مخبر برای این معجون استخر 3 متری و یک میلیون تومانی در نظر گرفته و ماهانه 5000 تومان اجاره در نظر گرفته است. وی در این توضیحات نوشته است که تمامی اماکن و مراکز خرید به راحتی قابل دسترسی هستند، خدمات رایگان و مجزا می باشد. دارای بخاری و گاز و طول عمر 2 متر می باشد. گفت کانکس تنها برج را تا آخر اجاره کرده و آب و برق و گاز هم رایگان است.

در تهران چقدر آب می خورید؟

من گفتگو را با این اطلاعات آغاز می کنم. من تعجب می کنم چند نفر در حال اجاره کانکس هستند، قرارداد کجاست، آیا امکان بازدید وجود دارد یا خیر؟

مخبر پاسخ می دهد که بیش از دو نفر استخدام نشده اند و پیشنهاد می کند که ابتدا تصاویر کانکس را نگاه کنیم و اگر خوشحال شدیم حتماً بعداً بازدید خواهیم کرد.

دوباره این سوال را تکرار می کنم که کانکس در کجا قرار دارد، داخل محوطه است یا فضا برای کانکس مستقل و دیوارکشی شده است؟ او می گوید کانکس مستقل از خانه نیست و مستقل است.

بعد از تصویر اجاره نامه گفته می شود که فقط دستشویی و آشپزخانه مشخص شده و بقیه جزئیات مشخص نشده است. دومی می گوید که تصویر مربوط به تصویر قبلی است. دولت همچنان در حال ارسال جدیدترین عکس هاست. آنها سپس از Conx برای جذب بینندگان به اجاره Conx تعریف و تمجید می کنند.

می گوید: گاز کانزاس سه شعله دارد و همه چیز سالم و خوب است. به نظر دو نفر خوب هستند، چیز زیادی در این عکس شناخته شده نیست.

در تهران چقدر آب می خورید؟

چه اجاره ای از زمین ما، از شما!

ناگفته نماند که اجاره داران بسیار زیاد هستند و می توانید به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید. اما یک مشکل بزرگ وجود دارد، زمین شخصی! در واقع مستاجرین CONX فقط صندوق را از شما می پذیرند و شما باید مالک زمین شخصی باشید تا شخص یا شرکت CONX را با شرایط و ضوابط خاصی به شما اجاره دهد.

یکی از شرکت‌های لیزینگ Canx در این خصوص تاکید می‌کند: شرایط اجاره Canc هیچ تفاوتی با سایر جنبه‌های زندگی ندارد و می‌توانید سازه‌ای را اجاره کنید و از تجهیزات، مسکن کارگری یا سایر مسکن‌ها برای مصارف خانگی استفاده کنید. در این شرایط ممکن است شما فقط فضایی برای نصب یا نصب ساختمان داشته باشید که پس از اجاره به سایت شما منتقل می شود و این مکان ممکن است زمین شخصی شما نیز باشد و به عنوان یک مکان عمومی یا زمین روستایی در نظر گرفته نشود.

بررسی قیمت شرکت ها و اجاره داران حاکی از آن است که برای اجاره سه ماهه به دنبال ارزش سه تا شش ماهه اجاره هستند. مثلا متریک 2 متری 2 میلیون تومان و برای اجاره شش ماهه باید سقف 1 میلیون تومان بپردازد.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما