در رویداد Pack Performance اپل چه گذشت؟

[ad_1]

در رفتنرویداد «Pack Performance» اپل این هفته برگزار شد و تحولی در برخی از خطوط تولید اصلی اپل مانند آیفون، مک و آی پد ایجاد کرد. در زیر نگاهی داریم به محصولات ارائه شده در این رویداد.

(2022) iPhone SE: محصول نه چندان جالب! 3
می‌توانید روی به‌روزرسانی‌های iPhone SE (2022) در مقایسه با آیفون‌های عرضه شده در دو سال گذشته حساب کنید. آیفون SE (2022) دارای پردازنده بهتر با 1 گیگابایت رم بیشتر، 5G و شیشه جدیدتر و قوی تر است. داشتن یک نمایشگر کوچک و با وضوح پایین همراه با دوربین در پشت گوشی چندان جالب به نظر نمی رسد.

سیب

این گوشی برای کسانی طراحی شده است که خواهان یک گوشی جمع و جور و ساده هستند و حداقل 5 سال است که تحت پوشش به روز رسانی های نرم افزاری قرار گرفته است و به لطف تراشه سیلیکونی عالی اپل می تواند به راحتی هر کاری را انجام دهد می تواند رقابت کند. آیفون SE (2020) برای مدل 64 گیگابایتی 399 دلار قیمت دارد، در حالی که آیفون SE (2022) با همین مقدار فضای ذخیره سازی عرضه می شود و قیمتی معادل 429 دلار دارد. با این وضعیت ممکن است مصرف کنندگان پس از دو سال کمی از ارتقا و افزایش قیمت آیفون کمی ناامید شوند.

iPad Air با تراشه M1: محصول عالی برای اپل
iPad Air (2022) تقریباً همان مسیر iPhone SE را دنبال می کند. همان بدنه، پردازنده جدیدتر و دوربین سلفی عریض تر. استفاده از تراشه M1 باعث عملکرد استثنایی در این محصول شده است. اما در عمل، ما در iPad Air 2022 امکانات بیشتری دریافت نمی کنیم. آیپد ایر جدید همان دو گزینه ذخیره سازی قبلی را دارد. 64 گیگابایت و 256 گیگابایت که به نفع آیپد پرو 2021 11 اینچی اپل است.

سیب

اگر پایه 64 گیگابایتی iPad Air برای شما مناسب نیست، باید 849 یورو برای مدل 256 گیگابایتی هزینه کنید. آیپد پرو 128 گیگابایتی 879 یورو قیمت دارد. آیپد پرو صفحه نمایش 120 هرتزی و دوربین های بهتری نسبت به آیپد ایر دارد.

M1 Ultra یک پردازنده قدرتمند است.
M1 Ultra اساساً دو پردازنده Apple M1 Max را با استفاده از معماری فراصوت (بسیار شبیه به Infinity Fabric یا معماری اتصال مش اینتل) ادغام می کند. این معماری به سیستم عامل اجازه می دهد تا دو پردازنده را به عنوان یک واحد تشخیص دهد. M1 Ultra دارای پردازنده 20 هسته ای و GPU 64 هسته ای است و می توان آن را با حداکثر 128 گیگابایت حافظه مشترک و حداکثر 800 گیگابایت پهنای باند حافظه پیکربندی کرد. اپل اعلام کرده است که در آینده از پردازنده دیگری رونمایی خواهد کرد. این پردازنده که احتمالاً مک پرو را تامین خواهد کرد، از دو تراشه M1 Ultra یا چهار تراشه M1 Max تشکیل شده است!

سیب

مک استودیو: جدیدترین و قدرتمندترین رایانه رومیزی اپل
استفاده از تراشه قدرتمند M1 Ultra در مک استودیو می تواند این محصول را به جدیدترین و قوی ترین کامپیوتر رومیزی اپل تبدیل کند. مک استودیو دارای چهار پورت USB-C، دو پورت USB-A، اترنت، HDMI و حتی جک هدفون است. یک کارت خوان SD با دو درگاه USB-C نیز در جلوی دستگاه قرار دارد. Mac Studio بدون شک بسیاری از کاربران قدرتمند را به استفاده از MacOS متقاعد خواهد کرد.

سیب
مانیتور سبز و آیفون

سیب
اپل در این مراسم از آیفون 13 سبز رنگ و مانیتور 27 اینچی 13 پرو رونمایی کرد و اعلام کرد که مشترکین Apple TV + این فرصت را خواهند داشت که هر جمعه دو بازی بیسبال را تماشا کنند. مانیتور 27 اینچی اپل دارای طراحی زیبا، وضوح 5K و روشنایی 600 نیت است. به گفته فرارو، این مانیتور همچنین دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی با صحنه مرکزی و یک سیستم صوتی تایید شده Dolby Atmos با شش بلندگو است. صفحه نمایش اپل استودیو 1600 قیمت دارد.

سیب

منبع: gsmarena

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما