سازمان لیگ مرغ عزاداری و عروسی!

[ad_1]

خبرورزشی: سهیل مهدی با اشاره به اتفاقات دیدار ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان گفت: تمامی عوامل این دیدار 24 ساعت قبل در اختیار سازمان لیگ و هیئت فوتبال استان باشد. حتی از تیم ها می خواهیم که بندهایی را از ابتدای قرارداد با ورزشگاه لحاظ کنند تا ورزشگاه عاری از تبلیغات باشد و وقفه ای در هر موضوع مربوط به مسابقه ایجاد نشود.

وی افزود: نمونه آن زمانی رخ داد که دوربین ها وارد نشدند که با وجود تذکری که به باشگاه خودروسازی داشتیم، علیرغم اینکه قول داده بودند این اتفاق افتاد.

رئیس سازمان لیگ یادآور شد: اتفاقات روز گذشته را دیدند و حتی به ما اطلاع دادند که قرار است این اتفاق بیفتد و با مدیران باشگاه میزبان تماس گرفتیم و از آنها خواستیم این کار را نکنند. با حضور مدیریت این باشگاه به نظر می رسید این مشکل حل شده است اما دیدیم که این اتفاق افتاد و از این موضوع شگفت زده شدیم.

مهدی تاکید کرد: به نظر من مسائل اقتصادی مطرح شده از سوی این باشگاه مشابه الفارق بود زیرا همه برگزارکنندگان این بازی، هیات فوتبال و… با قوانین بین المللی آشنا بودند. فکر نمی کنم تصمیم شخصی یا هماهنگی لازم باشد که در نهایت باعث شد تا نیمه بازی دو تیم پخش نشود.

وی در خصوص تصمیم (عدم پخش بازی نفت مسجد سلیمان) گفت: مجموعه بنیان دیزل در یک منطقه صنعتی قرار دارد و برای گرفتن مجوز این ورزشگاه از آسیا، این ورزشگاه از درهای خود جدا است. ما انجام دادیم. اگر بخواهد در این موارد تصمیم شخصی بگیرد، یک روز تبلیغات درج نمی شود و هزار اتفاق دیگر می افتد. صرف نظر از بحث دوربین، سایر عوامل برگزار کننده از جمله یگان های انتظامی، موبرها، آمبولانس ها، موگیرها و… همگی در خدمت عوامل برگزاری بازی و سازمان برگزاری مسابقه هستند.

رئیس کمیته مسابقات تاکید کرد: در دو سال اخیر که پرسپولیس میزبان یک بازی لیگ قهرمانان بود، این باشگاه تماشاگرانش را به دلیل مصرف دخانیات چند هزار دلاری جریمه کرده است. این گزارش به دلیل هرگونه تداخل در برگزاری بازی به صورت کتبی به مرجع قضایی فدراسیون ارسال خواهد شد و گزارش این موضوع به طور قطع به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شده است.

مهدی در پاسخ به این سوال که بازی سپاهان و ماشین سازی در کدام ورزشگاه برگزار می شود، گفت: اما این اتفاق نیفتاد. احتمال بهبودی او وجود دارد.» برای باشگاه خودروسازی باید ضمانت نامه ارسال شود اما به دلیل بی اعتمادی قرار است این بازی در ورزشگاه یادگار امام برگزار شود و اگر سازمان لیگ تشخیص دهد که ضمانت نامه ها معتبر است، ما باید این تضمین را انجام دهیم. می تواند به ورزشگاه بنیان دیزل منتقل شود.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به برنامه ریزی مسابقات که باعث اعتراض سایر تیم ها شد، گفت: رفت. در لیگ قهرمانان آسیا. سعی کردیم با نهایت عدالت کمترین تنش را ایجاد کنیم. البته اعتراضاتی از سوی باشگاه ها وجود داشت و در این مدت ما اصرار نداریم که بهترین هستیم اما متاسفانه این روزها شکایت ها شروع شده است. فراموش نکنید که فقط 3 هفته سخت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پارسال اعتراضات زیادی به میزبانی بازی‌های کرونا صورت گرفت، مهم این است که بعد از پایان دوباره در لیگ باشیم. لیگ تابستانی. قهرمانان آسیا باید شرکت کنند، در این شرایط فقط 3-4 باشگاه اعتراض کردند، اما به این تیم ها هم زمان لازم را داده ایم. امسال بین بازی های برخی تیم ها 7 و 8 روز فاصله است اما ظاهرا سازمان لیگ شبیه نوحه و عقد شده است.

مهدی در گفتگو با برنامه فوتبال برتر افزود: هیچ ادعایی مبنی بر کامل بودن برنامه ها نداریم و می خواهیم سریعا این موضوع حل شود اما در مقابل این فضا را به باشگاه ها داده ایم. در سال های گذشته تیم ها هر سه روز یک بار بازی می کردند که اینطور نبود. یکی از باشگاه ها که نخواست نامش فاش شود اعتراض کرد و من گفتم پیشنهاد بدهید. من به باشگاهم فکر می کنم.

وی در خصوص اعتراضات استیگال تاکید کرد: نمی توانیم از بازی هفتم و هشتم بگذریم و به هفته یازدهم برسیم. می‌توانیم همه بازی‌ها را لغو کنیم تا بازی به تساوی برسد. ممکن است برخی باشگاه ها اعتراض کنند. از برخی باشگاه ها انتظار دارم اگر تا نیم فصل به لیگ آرامش ندهیم صبور باشند و اعتراض کنند.

مهدی گفت: به باشگاه نساجی احترام می گذارم اما 5 روز استراحت تنگی نیست. اعتراض اخیر نساجی این بود که چرا پرسپولیس آرام است و چرا ما نیستیم. از همه اعتراضات استقبال می شود اما در نهایت برخی را می پذیریم و برخی را نمی توانیم. معوقه بازی های پرسپولیس هنوز تمام نشده، شما اول بگذارید بازی ها به وسط فصل برسد بعد همه انتقاد کنند.

رئیس مسابقات سازمان لیگ تاکید کرد: خوشبختانه روند رنگی نداریم، باشگاهی آمده و گفته است بازی های بالای جدول را تماشا کنید و زیر جدول کار نکنید. چگونه می توانم این کار را بکنم، من متولی باشگاه ها هستم و از عهده همه مسائل بر نمی آیم.

او در مورد تمایل آشکارش برای راضی نگه داشتن همه باشگاه ها گفت: ما هنوز باشگاه هایی داریم که در سه هفته میزبانی تاکنون ما را به چالش کشیده اند. مسائلی وجود دارد که هنوز کسی ندیده است. ما باشگاهی داریم که هنوز کارت مربیگری آن صادر نشده و هر هفته کارت ضمانت می گیرند. ما باشگاهی داریم که مربی آن توپ را به زمین می اندازد.

رئیس سازمان لیگ ادامه داد: باشگاهی داریم که صبح روز بازی به دلیل ندیدن بلیت هواپیما و بلیت وسط بازی تیمش، با من تماس گرفتند که بازی را 2 ساعت به تعویق بیندازند. در این شهر زندگی می کنند یک باشگاه هنوز پیراهن دیگری ندارد و ما از آنها می خواهیم کرونا را آزمایش کنند. یک باشگاه 70 میهمان می گیرد چون استادیوم دارد. اینها مسائلی است که گفتم عزاداری و ازدواج تشکیل لیگ مرغ است.

مهدی در مورد اینکه ظاهرا فدراسیون باید با جدیت بیشتری نسبت به برخی اعتراضات برخورد کند، گفت: قبول دارم تعداد باشگاه ها و پرداخت ها افزایش چشمگیری داشته است اما تغییری در حکم انضباطی صورت نگرفته است. ” شاید هیئت محترم تصمیمات را سنگین کند. برخی از باشگاه های لیگ قهرمانان آسیا حاضرند غذاهای هتلی و سرد بخورند و برای چند دقیقه جلوی در هتل 1000 هزار جریمه می شوند اما اینجا قبول نمی کنند. تصدیق کنید که کمیته برگزاری مسابقات به جای برخورد با باشگاه ها مسئول سازماندهی است.

مهدی در خصوص اظهارات قربانی مبنی بر تعطیلی مسابقات برای تساوی مسابقات گفت: برابری ورزشی به این معناست که همه بازی ها را تعطیل می کنیم و مسابقات را 20 روز برگزار می کنیم. فکر نمی کنم تیم های دیگر موافق باشند. قبلا هم گفتم اگر لیگ 2 هفته به تعویق بیفتد در خطر تعطیلی لیگ هستیم. اگر همه در هفته هشتم این مسائل را ببینند، نمی توانیم مسابقات را جمع آوری کنیم. باید به هفته های آخر و فراز و نشیب تیم ها فکر کنم. فصل گذشته یکی از مربیان پیشنهاد داد که بازی تیمش را 3 روز به تعویق بیندازند، وقتی به تقویم نگاه کردم 2 روز شهادت و یک روز فدایت بود.

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه هنوز تکلیف دیدار پرسپولیس و ذوب آهن مشخص نشده است و پرسپولیسی ها فکر می کنند هنوز دلیل لغو این دیدار به آنها گفته نشده است، اعزام به پیاده روی. روال تا ما تصمیم بگیریم و به این هواداران هم گفتم که نمی شود در شب بازی به این تیم ها گفت که بازی می شود یا نه، چون ذوب آهن باید هتل پیدا کند. بلیط..

وی خاطرنشان کرد: آنها (مسئولان دادگستری) گفتند یک روز زمان نیاز دارند تا راستی آزمایی را بررسی کنند و باید کتبا به ما اعلام شود. در مجموع این جلسه قرار است در روز یازدهم برگزار شود. با توجه به اینکه ستاد مبارزه با فساد کرونا و کمیته انضباطی مدارک را بررسی کردند، ممکن است افراد دو باشگاه به کمیته انضباطی برای شفاف سازی و تعیین تکلیف به کمیته انضباطی فراخوانده شوند.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما