دستگیری پرتاب کنندگان سنگ در بزرگراه غدیر

[ad_1]

رئیس پلیس راهور از دستگیری دو نفر به اتهام پرتاب سنگ به خودروهای سبک و سنگین عبوری در بزرگراه غدیر خبر داد.

به گزارش ایسنا، پنجشنبه شب گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن چند تن از رانندگان خودروهای سنگین و سبک عبوری در بزرگراه غدیر از پرتاب سنگ به سمت خودروهای خود خبر داده و از این موضوع انتقاد کردند. این سنگ ها به برخی خودروها نیز آسیب رساند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس کاپیتول در پی انتشار این فیلم به ایسنا گفت: عاملان شناسایی شدند، عملیات انجام شد.

امروز گزارش شده است که پلیس دو نفر را به اتهام پرتاب سنگ به سمت خودروهای عبوری در این محور دستگیر کرده است. این موضوع را سرهنگ دوستعلی جلیان فرمانده انتظامی ویژه این شهرستان اعلام کرد و گفت: ری در دستور کار ماموران پلیس راه ویژه، یگان امداد و فرماندهی نیروی انتظامی قرار گرفت و دو عامل اصلی این حادثه دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت نیز کشف شد.

وی افزود: متهمان در بازجویی از اقدام نابخردانه خود اظهار پشیمانی و ندامت کردند و اعتراف کردند که برای سرگرمی و بدون پیش داوری این کار را انجام داده اند و هرگز فکر نمی کردم پلیس به این زودی او را دستگیر کند.

در اوایل سال جاری مردی به اتهام پرتاب سنگ در برخی از بزرگراه های تهران که منجر به کشته شدن دو نفر و مجروح شدن چند خودروی عبوری شد، دستگیر شد. در گفت و گو با این مرد هدف از این اقدامش را جویا شدیم که متهم مدعی شد قصد تخلیه قلبش را داشته است.

در همین حال سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 10 نفر در رابطه با سنگسار در معابر تهران خبر داد و گفت: ماموران نیز سنگ اندازی کردند. و همچنین موضوع اقدامات ترافیکی، برخوردها و مراقبت از مردم و عملیات مشکوک در بزرگراه ها و پله ها و … نیز در دستور کار تمامی واحدهای گشت و گشت پلیس راهور قرار گرفت.

دستورات جدیدی صادر کرده‌ایم و نظارت‌های ویژه‌ای توسط گشت‌ها و عوامل ما در حال انجام است تا علاوه بر گشت‌های پلیس، این مسیرها نیز به دقت رصد شوند.»

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما