دشمن به سپاه تهمت می زند، چون سپاه در پیشبرد انقلاب موثر است.

[ad_1]

در رفتن به مناسبت سالروز قیام 29 بهمن 1356 مردم تبریز، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز از طریق یک لینک ویدیویی با جمعی از اقشار مختلف مردم تبریز دیدار کردند. این جلسه با توجه به رعایت نکات بهداشتی از طریق ارتباط تصویری با مردم حاضر در مصلای تبریز در حال برگزاری است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار ضمن توصیه به جوانان برای استفاده از فرصت معنوی نیمه رجب فرمودند: جوانان ما نیازمند تقویت قوای معنوی خود هستند. همه نیاز دارند، جوانان هر چه بیشتر معنویت را جذب کنند. به جوانان توصیه می کنم از فرصت امروز که نیمه ماه رجب است استفاده کنند. اعمال من داوود بدون روزه انجام می شود. این معنویت جوانی شما را به زندگی و انقلاب شما برکت می دهد.

نقل قول از مقام معظم رهبری:

آذربایجان همواره قهرمان وحدت ملی و همبستگی مردم ایران بوده است.

29 بهمن در تبریز ابتکاری برای سنت چهل مبارزات انقلابی بود.

تبریز مرکز آموزش تسامح برای ملت ایران است.

ادامه مبارزه منطق سیاسی امام خمینی بود.

تداوم یکی از پایه های نهضت امام خمینی بود.

امام حتی پس از پیروزی انقلاب و پس از بیماری جسمی نیز به این موضوع وارد شدند و گام های پی در پی اهداف انقلاب را فراموش نکردند و همین امر مانع از رسیدن دشمنان به هدف شد.

تداوم انقلاب نیازهای امروز و فردا را می طلبد.

پیشرفت همه جانبه مادی و معنوی وظیفه مردم ملت است.

ما خواهان منافع صلح آمیز از موضوع هسته ای هستیم.

دیر یا زود ما به انرژی صلح آمیز هسته ای نیاز مبرم خواهیم داشت و اگر امروز اقدام نکنیم، فردا دیر است.

اگر امروز در این مسائل آینده و درازمدت شکست بخوریم، در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.

در مورد برجام در سال 94 و 95 اعتراض من این بود که یک نکته در برجام رعایت شود تا دیگر مشکلی پیش نیاید. من بارها و بارها در سخنانم به این موضوع اشاره کردم. خوب، برخی از آنها در نظر گرفته نشد، مورد توجه قرار نگرفت. بنابراین مهم است که به آینده نگاه کنیم.

ایران امروز مرکز سلامت و شفا در منطقه است.

انقلاب اسلامی به اهداف و ایدئولوژی های خود پایبند است.

سلاح دشمن فشار اقتصادی و دروغ رسانه ای است.

شعار انقلاب مقابله با استکبار و استکبار است. کسانی که به تسلیم شدن در برابر استکبار و تسلیم شدن در برابر آمریکا می بالند، نمی توانند روی این انقلاب و اهداف آن بایستند.

خدا را شاکریم که به مردم ایران برکت داد و به ملتی که استوارانه کشور را به این نقطه رسانده ثبات بخشید. این تسامح نه تنها کشور بلکه منطقه را نیز تحت تأثیر قرار داد.

امروز می بینید که نهضت مقاومت در کشورهای منطقه در حال اوج گیری است و عظمت و استکبار آمریکا در منطقه شکسته شده و سازمان ملل لب به آمریکا گشوده است. ما باید قدر آن را بدانیم و این حرکت را ادامه دهیم تا انقلاب ادامه داشته باشد.

فشارهای اقتصادی و تهمت؛ دو منبع دشمن جدایی مردم از نظام هستند.
به سپاه تهمت می زنند چون در پیشبرد انقلاب موثر است.

توصیه من به جوانان عزیز این است که امروز ببینند دشمن به کجا می رود و هدفش چیست. نقطه مقابل را حرکت دهید و حرکت کنید. دشمن افکار عمومی و ذهن جوانان را هدف گرفته است.

میلیاردها دلار خرج می کنند و تلاش می کنند ملت ایران به ویژه جوانان را از سر راه بردارند و منابعی که در حال حاضر دنبال می کنند دوچندان است. یکی فشار اقتصادی برای آزار مردم و جدایی آنها از نظام اسلامی است. یکی گِل پاشیدن است. تهمت، دروغ، تهمت هایی که بر اساس انقلاب تهمت می زنند.

به مراکزی که در پیشرفت انقلاب تأثیرگذار است تهمت می زنند. یک روز به مجلس شورای اسلامی، یک روز به شورای نگهبان، یک روز به سپاه; امروز نوبت سپاه است که به سپاه تهمت بزند، لجن بزند و در عین حال به شهید بزرگواری چون شهید سلیمانی. اگر جرأت می کرد از خشم و عکس العمل مردم نمی ترسید، به امام توهین می کرد، اما جرأت نمی کند و می داند که عکس العمل مردم در برابر او شدید است.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما