دولت نامحدود ایران; آغوش بیرونی!

[ad_1]

خبرورزشی: یحیی گل محمدی به درستی می گوید: … ما کشور ثروتمندی هستیم! اما این دقت و این یادآوری دقیق به این معناست که پول ما حتی قسمت کوچکی از آن را به کرواسی یا صربستان اختصاص دهیم؟

اولاً مرجع صحیح کجاست، باید فهمید که در ازای این ثروت خدادادی و این موهبت بزرگ الهی، سالی چند میلیون دلار به «کالدرون» که مربی فوتبال است، تقدیم کنیم، اما این مشخص نیست عملکرد آن بهتر است یا قابل اعتمادتر.

ما پول زیادی داریم اما باید روزی هم داشته باشیم! اگر باد آن شناسایی نشود و حسابش در دفتر اداره مربوطه نگهداری شود، ثروت ما سر به فلک می کشد. این راز حاتم طائی است اگر همان حسابرسی و دقت نظر شود و از هر نوع ترحمی پرهیز شود! بله، به نظر می رسد که BT برای من نیست، BT برای من نیست، BT برای من هم نیست. در حالی که یک خشخاش از این پول را نباید در دایره وسیع بیگانگان پول خوار انداخت، بلکه باید اذعان کرد که: ما ملت ثروتمندی هستیم که کاری به اقتصاد نداریم!

تراکتور می برد.

دوم – تراکتور باید آجر به آجر و دوباره آجر به آجر بلند کند! تا دوباره فوتبال واقعی باشد، فوتبال مثبت و مفید و فوتبال مردانه که بود! فوتبالی که پنالتی را قبول نکرد چون بازنده نبود! بیوک فوتبال جدی است! کوزه های فوتبال! فوتبال حسین صدیقی! فوتبال صباغ، ارغوانی، کریم باقری، احد شیخولاری، مجید نظامی، جمشد خمرگیر، سراس دین محمدی، استاد اسدی، ستار همدانی، نایکپور (پدر و پسر) و خلاصه چند دهه در فوتبال هندسی و حرکات مهندسی شده واسیلی. گوجا “بله، فوتبال نایب قهرمانی و نایب قهرمانی و باز هم نایب قهرمانی است و رقابت بی صدا آصف نمازوف که جواهرساز بود و نخبگان را در ماشین سازی پرورش داد و وزنش را سنگین کرد.”

تراکتور نفس های آخرش را کشید! بدون کاوش در جنبه های جاهلانه چنین اراده مبارکی و بدون زیر سوال بردن توانایی سوزن در تغییر و تبدیل شدن به تراکتوری دیگر، اما باید گفت:

… کار سختی است! راهی که نیاز اول به حساب می آید سخت است! گفته می شود مرغ باهوش وقتی به دام بیفتد تحمل می شود! تراکتورها هم باید مرغ هوشمند باشند! پرنده ای که هم بردبار است و هم عاقل! تراکتور با کسی دعوا نمی کند و نباید! مبارزه تراکتور از یک با تجربه است! این با معلولیت است!

باید بتواند تراکتورسازی کند! پیروزی در این نبرد تعهد تاریخی و مسئولیت سنگین تراکتور است! برنده کمپین های قدیمی و جدید!

درباره لیگ آسیا

سوم – فوتبالی می بینیم که خودش را در «آتینا» گرفته است! رقص فوتبال “دم موش” را می بینیم! بله، یک طرف گودال حفر کنید و در گودال بگذارید و دوبار روی آن گل بریزید!

می بینیم که فوتبال خودش را درگیر نبرد «جواهرات و کشور» می کند! وقت و انرژی را تلف می کند و عبرت نمی گیرد! راه هایی برای رفتن دوباره! سپس راه اشتباه! تکرار! تکرار اشتباه و بی نتیجه!

لیگ آسیا – قهرمانی باشگاه های آسیا – در راه است، پرسپولیس و استیگل، فولاد اهواز و تراکتور، همه باید به این «چهار دیواری» توجه کنند! همه نباید نانی را که روی زمین می آورند نادیده بگیرند! همه نباید امروز و فردا انجام دهند، اما آنها چه هستند؟ اما نامزدی فوتبال ما کجا می رود، چه مرغ را به یاد باغ عدن بیاندازد یا نه، تا دوباره راه بهتری پیدا کنیم!

فوتبال عالیه! فصل فوتبالی وجود ندارد! فوتبال حرف آخر را نمی گوید و نمی شنود!

قرنطینه و تعلیق فوتبال

چهارم – حرف زیاد است! هم حرفه ی انسداد و هم حرفه ی راه گشا! در این میان چه می کنیم، چه در بازداشت باشیم و چه به جای اینکه کاری نماییم و قابل دفاع انجام دهیم، کاری خصوصی و عمومی انجام دهیم!

با این حال باید تاوان کمدی و همچنین ناآگاهی کسانی که آمدند و رفتند و خراب شدند و رفتند را بپردازیم! چه جای رفتن، مثل پسر عطل خان! مثل همه خرابکاران!

جهل جلوی فوتبال ما را نمی گیرد! از سریال و خرابکاری های بعدی به نظر می رسد که ما نباید در آرامش باشیم و به همین دلیل در آرامش نیستیم! با مردن، با تحمل سخت ترین سختی ها، از یک قوز می گذریم، اما فقط یک قوز بالای قوز داریم! داخلی و خارجی نداریم! کاربلدی در اجرای پورموسوی دیده می شود! زبان قدیم همیشه با اشتباه بازنده بازنده است!

قرنطینه فوتبال تمام نمی شود! استقلال و پرسپولیس هر دو در تعطیلات هستند! هم فولاد اهواز از خودش خبری ندارد و هم سربازها همه را غافل کرده اند! پرسپولیس – مس رفسنجان به تعویق افتاد! آلومینیوم – فولاد به تعویق افتاد! سربازان – فولاد اهواز به تعویق افتاد! نساجی – ماشین آلات به تعویق افتاد! پرسپولیس – ذوب آهن کمی به تعویق افتاد!

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما