fastescobanner

دولت ناچار است نارضایتی رهبری را به رضایت تبدیل کند: رئیسی

[ad_1]

رئیس جمهور گفت: تولید ناجی کشور است بنابراین مهم این است که جهت گیری و برنامه ریزی محوری همه دستگاه های حاکمیتی برای افزایش تولید و کمک به تولیدکنندگان تلاش کنند.

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رونق تولید در جلسه عصر امروز (یکشنبه) هیئت دولت، گفت: تولید کشور را از مشکلات نجات می دهد، بنابراین ضروری است. به آن توجه شود.داده شود و برنامه ریزی ارگان های کلیدی تمام دستگاه های مدیریتی تولید حمایت گران است.

وی با اشاره به نارضایتی مقام معظم رهبری از آمارهای اقتصادی سال 90 گفت: نارضایتی ها راضی می شود، ایشان و عزیزان باشید.

رئیس جمهور تهیه سند نقشه راه صنعتی کشور را اقدامی ضروری برشمرد و افزود: دولت خواهان مدیریت، نظارت و هدایت فعالان اقتصادی و بخش خصوصی با پرهیز از مالکیت است.

رییسی بر اهمیت ثبات نظارتی برای فعالان اقتصادی تاکید کرد و افزود: بی ثباتی در مقررات و تصمیمات پرونده مردم، تولیدکنندگان و صادرکنندگان را سردرگم می کند و باید با اقدام جهادی این بی ثباتی برطرف شود و فعالیت های اقتصادی و بازار برای مردم باشد. و تولید. بازیگران مورد انتظار هستند.

وی بیانات مقام معظم رهبری را مایه نگرانی مردم و فعالان اقتصادی برشمرد و از معاون نخست وزیر خواست تا کارگروهی متشکل از دولت، نخبگان اقتصادی و اعضا تشکیل دهد تا موضوعات مطرح شده در دیدار با اقتصاد را پیگیری کنند. کارگران و آنها را اجرا کنید. تهیه کننده

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: آنچه در 22 بهمن 1357 رخ داد، جلوه ای از قدرت الهی بود، از این رو آن را روز الهی می نامند. در آن روز حکومت سرنگون شد و توسط قدرت های بزرگ جهانی مسلح و مورد حمایت قرار گرفت و ملتی به نام خدا و برای اجرای قوانین الهی به قدرت رسید. این روز را نباید فراموش کرد زیرا روز پیروزی جریان حق و نابودی جریان باطل بود.

رئیسی گفت: یادآوری ایام الله دهه فجر الزاماتی دارد که همه باید در نظر داشته باشند. یادآوری ایام الله دهه فجر سال 1357 تنها برای روایت یک واقعه تاریخی نیست، بلکه به منظور تحلیل فلسفه و علل وقوع آن با توجه به ویژگی های عشایر سال 1400 است.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما