رئیس: آمار فقر و فلاکت به ما آسیب می زند

[ad_1]

رئیس جمهور گفت: سازوکاری قوی برای توسعه مکران سامدراکینا خواهیم ساخت که در راس همه وزارتخانه ها باشد تا از ظرفیت های این منطقه برای مردم، کشور و منطقه استفاده شود و آن را افزایش دهیم. پتانسیل.

به گزارش تسنیم، سید ابراهیم رئیسی در چهاردهمین سفر استانی خود و در دیدار نخبگان، علما، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم اظهار داشت: استان هرمزگان دارای ذخایر فراوان، دریا، معادن، صنعت، رشد و از همه مهمتر است. ، دارای نیروی انسانی کارآمد است که از منابع مهم استان و حقیقت بیش از 1200 شهید تقدیم این استان است.

وی افزود: اتحاد و همبستگی که بین همه اقوام و مذاهب در هرمزگان وجود دارد امری شناخته شده است و باید این سرمایه حفظ شود و عزت غواصان و شهدای نامدار و رشادت هایی که برای حفاظت از دریا و دریا انجام شده است. آنها در مقابل مردم آمریکا ایستاده اند.” از مردم هرمزگان نیز باید مورد تقدیر تفنگداران نیروی دریایی سپاه، بسیج و نیروهای مسلح قرار گیرد.

رئیس جمهور گفت: چرا باید در استانی با این همه پتانسیل شاهد فقر باشیم؟ فقر شایسته این استان نیست و برای ریشه کنی آن باید برنامه ریزی کرد.

وی با اشاره به اعتماد دولت به جوانان نخبه افزود: در استان ها قطعاً مدیر بومی یک مدیر غیر بومی است و قطعاً باید نیروهای بومی تحصیل کرده ماهر در این صنعت مشغول به کار باشند.

وی تاکید کرد: از همه مدیران استان می خواهیم در جهت اعتلای مردم و به نفع نیروهای کاردان و کارآمد استان تلاش کنند.

وی افزود: سازوکاری قوی برای توسعه ساحل مکران که بالاتر از همه وزارتخانه ها قرار می گیرد ایجاد خواهیم کرد تا از ظرفیت های این منطقه برای مردم، کشور و منطقه استفاده شود و پتانسیل آن در همه جا فعال شود. رئیسی گفت.

وی گفت: صنایع در توسعه استان نقش دارند و باید به توسعه، آلودگی و مشکلات استان کمک کنند. کاردان

رئیس جمهور گفت: یکی از نوآوری های بودجه 1401 ایجاد صندوق پیشرفت در همه استان ها است که در هرمزگان این صندوق ایجاد می شود و در این طرح دولت حقوق و سهم استان را پرداخت می کند. باید به عنوان درآمد اضافی، دارایی های مازاد و غیره استفاده شود.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما