راهنمای سرور مجازی و داستان بخرید

پیکربندی را مرور کنید و Finish را بزنید تا ایجاد VM شروع شود. به عبارت دیگر، شما نمی خواهید سروری را روی همان سیستم عاملی اجرا کنید که باید هنگام نصب درایورهای گرافیکی جدید خود راه اندازی مجدد کنید، یا دستگاهی که باید آن را بسته بندی کنید و در کوله پشتی قرار دهید تا به آن ضربه بزنید. جاده با. پس از افزودن این اتصالات، هر داده موجود در /home غیرقابل دسترسی خواهد بود. پس از استفاده از ELT، داده ها ممکن است بیشتر پردازش شده و در یک دیتا مارت ذخیره شوند. و این چیزی است که در مورد کوکی ها وجود دارد، آنها در هارد دیسک رایانه شما ذخیره و ذخیره می شوند. با استفاده از OneDrive Files On-Demand، افراد می توانند به همه فایل های خود در OneDrive دسترسی داشته باشند در حالی که فقط فایل هایی را که برای صرفه جویی در فضای هارد دیسک در دستگاه های خود استفاده می کنند دانلود می کنند. Windows Server 2019 پشتیبانی از OneDrive Files On-Demand را در ماه‌های آینده اضافه خواهد کرد. در ماه‌های آینده، Windows Server 2019 از OneDrive Files On-Demand برای کاربران برنامه‌های آفیس مجازی پشتیبانی می‌کند. برای کسانی که هنوز نیاز به مهاجرت از Windows Server 2008/R2 قبل از پایان پشتیبانی در ژانویه 2020 دارند، یا از Windows Server 2012/R2 قبل از اینکه دیگر به عنوان پلتفرمی برای ProPlus پشتیبانی نشود، خوشحالم که به اشتراک بگذارم که ما از آفیس 365 ProPlus که بر روی ویندوز سرور 2019 اجرا می‌شود، پشتیبانی می‌کند. این به شما امکان می‌دهد از قابلیت‌های Files On-Demand که در بالا ذکر کردم در Windows Server 2019 استفاده کنید و از آخرین پلت فرم ویندوز سرور استفاده کنید.

بزرگترین کنسرت درون بازی، کنسرت تراویس اسکات در آوریل 2020 بود که 12.3 میلیون بازیکن درون بازی را به تماشای خود کشاند. در آگوست 2020، Mega Evolution با چهار پوکمون به Pokémon Go آمد که می تواند Mega Evolve را به پنج شکل تبدیل کند. یک مطالعه اخیر در مورد اشکال رسانه ای که افراد استفاده می کنند – انجام شده توسط مرکز فناوری سرگرمی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، کانال Hallmark و تحقیقات بازار E-Poll – به این نتیجه رسید که پیش بینی کننده بهتر استفاده از رسانه، سبک زندگی کاربر است. فناوری بلاک چین قبلاً در تلاش برای ایمن‌تر کردن رأی‌گیری در یوتا، مبارزه با تقلب بیمه‌ای در بیمه سراسری و ایمن‌سازی داده‌های پزشکی چندین ایالات متحده بدون بی‌احترامی به HKU پیاده‌سازی شده است، اما بسیار گران‌تر و سرگرم‌کننده‌تر از HKU بود. تجربه کارشناسی این فناوری سرعت و قابلیت اطمینان برنامه‌های آفیس مجازی‌سازی شده را بهبود می‌بخشد تا تجربه استفاده از برنامه‌های آفیس در یک دستگاه اختصاصی را تجربه کنید.

فناوری مرکز تماس مجازی به افراد این امکان را می‌دهد که از خانه یا هر مکان دیگری به جای یک مکان سنتی، متمرکز و مرکز تماس کار کنند، که به طور فزاینده‌ای به افراد «در حال حرکت» یا دارای ناتوانی‌های فیزیکی یا دیگر اجازه می‌دهد از مکان‌های مورد نظر کار کنند – یعنی ترک نکنند. خانه خود. فناوری کانتینر FSLogix اکنون به طور کامل با برنامه های آفیس در محیط های مجازی یکپارچه شده است. اگرچه ممکن است برای صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​که در دنیای مجازی سازی نسبتاً جدید هستند کمی پیچیده باشد، این هایپروایزر فلزی لخت مورد علاقه طرفداران بخش های IT است که برای راه اندازی محیط های مجازی پیچیده نیاز به عضله دارند. Windows Server 2012 R2 به شما کمک می‌کند تا برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها را به سرعت بسازید، گسترش دهید و مقیاس دهید، و به شما انعطاف‌پذیری برای جابه‌جایی بارهای کاری بین محیط‌های داخلی و فضای ابری می‌دهد. Windows Server 2012 R2 یک پلت فرم Cloud و Datacenter اثبات شده در کلاس سازمانی است که می تواند برای اجرای بزرگترین بارهای کاری شما مقیاس داشته باشد و در عین حال گزینه های بازیابی قوی را برای محافظت در برابر قطع شدن خدمات فراهم می کند. زیرساخت مرکز داده خود را برای دستیابی به کارایی و مقیاس بیشتر با زیرساخت های همگرای بیش از حد توسعه دهید.

این سند اصول طراحی را مورد بحث قرار می دهد که در راه حل FlashStack™، که یک زیرساخت همگرا (CI) معتبر است که به طور مشترک توسط Cisco و Pure Storage توسعه یافته است، بحث می کند. نسخه Datacenter کامل‌ترین نسخه است و شامل ویژگی‌های جدید مخصوص مرکز داده (ماشین‌های مجازی محافظت‌شده، فضای ذخیره‌سازی مستقیم، Storage Replica، و شبکه‌های تعریف‌شده با نرم‌افزار) علاوه بر مجازی‌سازی نامحدود سرور است. با صدور مجوز Datacenter Edition، مشتریان این نمونه‌های کم‌هزینه را در Azure دریافت می‌کنند و در عین حال استقرارهای موجود در محل را حفظ می‌کنند. هنگام استفاده از روش اول، فقط یک میزبان ESXi می تواند به عنوان مقصد تبدیل لینوکس P2V استفاده شود، در حالی که روش دوم می تواند برای تبدیل یک ماشین فیزیکی لینوکس به هر دو فرمت VMware ESXi و VMware Workstation استفاده شود. پست وبلاگ امروز به دو روش تبدیل VMware P2V Linux پرداخته است – با VMware vCenter Converter مستقل که به یک ماشین ویندوز نیاز دارد و با استفاده از ابزارهای لینوکس در ارتباط با VMware Workstation.

به جای پرداخت هزینه کامل برای ماشین مجازی ویندوز سرور جدید، فقط نرخ محاسبه پایه را پرداخت خواهید کرد. ابزاری به نام Vagrant به شما کمک می‌کند «جعبه‌های پایه» را که شامل سیستم‌عامل‌های لینوکس از پیش تنظیم‌شده در طعم‌های مختلف هستند، مستقر کنید. بیایید قبل از پیکربندی یک جعبه پایه، یک ارائه دهنده ماشین مجازی و Vagrant دریافت کنیم. PuPHPet فایل های پیکربندی پایه را برای Vagrant می سازد. PuPHPet در پایان این سفر پیکربندی، یک آرشیو تولید خواهد کرد. اگر نیاز به تبدیل سرورهای فیزیکی در حال اجرا سایر توزیع‌های لینوکس مانند SUSE یا Red Hat به ماشین‌های مجازی VMware دارید، از الگوریتم مشابهی استفاده کنید، اما به خاطر داشته باشید که برخی از دستورات و مکان‌های فایل‌های پیکربندی می‌توانند متفاوت باشند. هم ویندوز و هم Mac OSX می توانند از Virtual Box استفاده کنند. تماس تصویری گروهی می تواند بسیار مفید باشد. کامپیوترهای Dell (دارای اوبونتو 10.04) شامل پشتیبانی اضافی از گرافیک ATI/AMD، Dell Wireless، اثر انگشت خوان، HDMI، بلوتوث، پخش DVD (با استفاده از LinDVD) و MP3/WMA/WMV می‌شوند.

یک بازی ویدیویی با ایده‌های طراحی شده توسط ریکی از ایالات متحده و نارایان از هند و توسعه‌دهی توسط Digital Eclipse، در تاریخ 1 ژوئیه به طور انحصاری در برنامه Xbox Game Pass Ultimate Perks منتشر شد. با این حال، آنها برای حل این مشکل، آیفون 6 اس و 6 اس پلاس را عرضه کردند، آیفونی که نسبت به 6 و 6 پلاس مقاوم‌تر از خم شدن است. درباره FSLogix بیشتر بدانید. کانتینرهای FSLogix در محیط های مجازی، از جمله محیط های ارائه شده توسط Microsoft، Citrix و VMWare کار می کنند. فناوری FSLogix که عملکرد Office 365 ProPlus را در محیط‌های مجازی چند کاربره بهبود می‌بخشد، اکنون بدون هزینه اضافی برای مشتریان مایکروسافت 365 در دسترس است. ابزارهای Amaze Pricing Calculator برای درک بهتر تخمین هزینه برای کار با VM در Azure ارائه می دهند. با ساده‌سازی زیرساخت‌های زیربنایی‌تان و به شما این امکان را می‌دهد که با بهره‌گیری از سخت‌افزار استاندارد صنعت، هزینه‌ها را کاهش دهید، به افزایش زمان برای ارزش‌گذاری کمک می‌کند. در قلب سیستم عامل ابری مایکروسافت، ویندوز سرور به مشتریان کمک می‌کند تا مرکز داده را تغییر دهند و از پیشرفت‌های فنی و قابلیت‌های ابر ترکیبی جدید برای افزایش انعطاف‌پذیری، ساده‌سازی مدیریت، کاهش هزینه و سرعت ارائه خدمات به کسب‌وکار استفاده کنند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از سرور مجازی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما