راه سخت پرسپولیس در دوران انتقال

[ad_1]

با شروع نقل و انتقالات زمستانی، پرسپولیس به دلیل شکایت اوساگونا برای بستن پنجره نقل و انتقالات با مشکل مواجه شد اما در نهایت دستمزد مهاجم نیجریه ای دو روز قبل و احتمالا پنجره نقل و انتقالات باز خواهد شد.

پرسپولیس در نیم فصل مشکلات زیادی داشت. جدایی رضا دهقانی، فسخ قرارداد رادوسف و مصدومیت عیسی الکتیر باشگاه را با مشکل مواجه کرد. با این حساب مربیان پرسپولیس گزینه های خود را برای جذب این باشگاه معرفی کرده اند.

در فاز اول باشگاه پرسپولیس برای خرید سعید صدیقی و مهدی تکداری به جراح گل گهر نامه نوشت اما مسئولان تیم سورجانی با این درخواست مخالفت کردند.

خرید احمد گوهری و شروین بزرگ در آن زمان در دستور کار مدیران باشگاه قرار گرفت و علیرضا منصوریان با حضور هر دو بازیکن مخالفت کرد و به این ترتیب چهار گزینه کلیدی از لیست پرسپولیس حذف شد.

در این مدت چند گزینه خارجی مطرح شد که تاکنون اقدام جدی برای جذب آنها انجام نشده است.

یکی از آنها “عبدالکریم حسن” نام دارد، یک چهره نوظهور عراقی که در مقابل ایران نیز بازی کرد، اما این انتقال تنها در دوران کودکی اوست.

رامین رضاییان یکی دیگر از بازیکنانی است که برای پرسپولیس کاندیدا شده اما در حال حاضر دو بازیکن است و دستمزد بالای او می تواند مانع بزرگی برای حضورش در پرسپولیس باشد. یکی دو بازیکن خارجی دیگر هم برای تقویت خط حمله معرفی شده اند اما شاید بازگشت شهریار مغان لو در اولویت کادر فنی پرسپولیس باشد. او با سربازان قرارداد 3 ساله دارد، مشکل اصلی او همین قرارداد طولانی مدت است.

باشگاه پرسپولیس نیز با ارسال نامه ای به سربازان خواستار جذب مقانلو، سجاد شهباززاده و دانیال اسماعیلفر شد و پاسخ باشگاه اصفهانی نیز جالب توجه بود. آنها از مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبیدی خواستند که آنها نیز این انتقال را رد کردند. چون هیچ تیمی حاضر نیست از ستاره هایش جدا شود.

از سوی دیگر علیرضا کوشکی دیگر ستاره پکان گزینه دیگری برای پرسپولیس داشت و فولاد خوزستان این بازیکن را خرید و بلافاصله بند فروش 6 میلیارد تومانی تعیین کرد تا خرید او منتفی شود.

در حال حاضر یحیی گل محمدی استعفا داده و در تمرینات شرکت نمی کند. شرط مهم بازگشت آنها جذب بازیکنان مورد نظر آنهاست و باید دید چند بازیکن به فهرست مربیان اضافه خواهند شد.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما