کودکان در تشخیص افراد دارای صورت نقابدار مشکل دارند!

[ad_1]

در رفتن بر اساس مطالعه‌ای که اخیرا توسط دانشمندان دانشگاه نیویورک انجام شده است، کودکان در تشخیص حالات صورت تا حدی که با ماسک پوشانده می‌شوند، مشکل دارند. محققان می گویند که این موضوع به طور بالقوه بر تعاملات اجتماعی با همسالان و مربیان و همچنین توانایی ایجاد روابط مهم با کودکان تأثیر می گذارد.

طبق گزارشات فرارو، یک مطالعه قبلی نشان داده بود که استفاده از ماسک می تواند برای تشخیص مشکلات صورت در افراد مسن نیز استفاده شود، اما مطالعه جدیدی که توسط محققان دانشگاه یورک انجام شد نشان داد که این “کودک” تحت یک مطالعه پنج ساله قرار گرفته است تا ببیند آیا او تجربه ای داشت.مثل بزرگان است. این کودکان در نمایشگاه چهره هایی که با ماسک یا بدون ماسک پوشانده شده بودند به نمایش گذاشته شدند.

آرز فروید، استاد دانشگاه نیویورک و نویسنده ارشد این مطالعه می گوید: «صورت ها یکی از مهم ترین محرک های بصری در انسان ما هستند. ما از اطلاعات برای شناسایی ویژگی های مختلف یک فرد، از جمله جنسیت، سن، نژاد و تعیین سرنوشت استفاده می کنیم. به عبارت دیگر، موضوع فقط شناسایی افراد نیست، بلکه اکتشافات بصری مربوط به تعاملات اجتماعی ما است که این موضوع را مهم می کند. بنابراین، ما از این اطلاعات برای برقراری ارتباط با کودکان در تعاملات اجتماعی استفاده می کنیم.”

کودکان در تشخیص افراد دارای صورت نقابدار مشکل دارند!

دانشمندان در خودآزمایی متوجه شده اند که توانایی درک حالات صورت کودکان نه تنها به شکل پوشاندن صورت بسیار تحقیرکننده است، بلکه سطح زوال عقل حتی از افراد مسن نیز بیشتر است. در واقع، نتایج این مطالعه نشان می‌دهد که کودکان با چهره‌های پنهان و ماسک‌ها با دامنه 5 درصد تشخیص داده می‌شوند، در حالی که این میزان برای افراد مسن‌تر حدود 3 درصد است. این مطالعه همچنین نشان داد که کودکان آن زمان که برای نگاه کردن به صورت خود از ماسک استفاده می‌کنند، در مقایسه با چهره‌هایی که شاخ نیستند، چهره‌های متفاوتی نشان می‌دهند. به عبارت دیگر، توانایی آنها در پردازش چهره های کلیشه ای که برای درک حالات چهره ضروری است، مختل و تحلیل می شود.

طبق معمول، انسان ها با چهره خود به عنوان یک کل رفتار می کنند و نه بر اساس ویژگی های فردی خود. فروید می گوید: ماسک ها نه تنها توانایی کودکان در تشخیص چهره را مختل می کنند، بلکه حالت طبیعی و واضح چهره را نیز مختل می کنند. محققان نسخه کمبریج تست حافظه چشم کمبریج – معتبرترین استاندارد برای اندازه گیری ادراک صورت در انسان – برای آزمایش توانایی دانش آموزان مدرسه در تشخیص حالات چهره با و بدون ماسک، به طور مستقیم و غیرمستقیم استفاده شده اند. این تصاویر به شکل کودکانه چیده شده و از آن ها خواسته می شود چهره به چهره خود را معرفی کنند.

کودکان در تشخیص افراد دارای صورت نقابدار مشکل دارند!

فروید می گوید: «اگر کل فرآیند مختل شود و مشکلاتی در شناسایی وجود داشته باشد، این احتمال وجود دارد که کودک در تعاملات اجتماعی با همسالان و معلمان دچار اختلال شود و این ممکن است منجر به مشکلاتی شود که نتیجه ای ندارد.شکل ها. با توجه به اهمیت حالات چهره در تعاملات اجتماعی، این چیزی نیست که بخواهیم بدون سادگی انجام دهیم. وی می گوید با بازگشت کودکان به مدرسه و لزوم رعایت قوانین بهداشتی و همچنین استفاده از ماسک، تحقیقات آتی باید پیامدهای اجتماعی و روانی ماسک را در تمرین آموزش به کودکان بررسی کند. حضور کودکان با لبخند در چنین محیط اجتماعی که شخصیت آنها را می سازد می تواند عواقب آن را معکوس کند.

منبع: scitechdaily

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما