رستورانی را در مک‌دونالدز متاوارز باز می‌کند.

[ad_1]

ایده مک دونالد برای حضور دیجیتالی این است که “شما در حال پرسه زدن در متاوارها و گرسنگی هستید.” با گسترش متاورز و علاقه روزافزون به حضور در این فضای جدید، شرکت های مختلفی برای تقویت جایگاه و افزایش سود خود وارد این عرصه می شوند.

به گزارش ایندیپندنت، مک دونالد اخیراً اعلام کرده است که در حال ثبت علامت تجاری برای رستوران مجازی در Metawars است. به این ترتیب مشتریان می توانند وارد رستوران شده و غذا سفارش دهند، سپس غذا در دنیای واقعی به آنها تحویل داده می شود.

Metavars یک فضای دیجیتال جدید و مبتکرانه است که در آن کاربران می توانند آواتار ایجاد کنند و با دیگرانی که گفتار و حرکات واقعی آنها را تقلید می کنند ارتباط برقرار کنند. همچنین با مکان های مجازی در این دنیای آنلاین آشنا شوید که شامل چیزهایی است که در دنیای واقعی وجود دارد و در Metavers شعبه ایجاد می کند.

مک دونالد، که بیش از 39000 شعبه در نزدیک به 100 کشور جهان دارد، در اوایل ماه جاری برای ثبت نام تجاری مک دونالد و مک‌کافی در متوارس درخواست داد.

ایده مک‌دونالد برای حضور دیجیتالی این است که “شما در حال پرسه زدن در متاویرها هستید و گرسنگی می‌کشید. لازم نیست هدفون‌هایتان را رها کنید. کافی است وارد مک‌دونالد شوید و یک وعده غذایی سفارش دهید.” غذا به زودی به خانه شما می‌رسد.

چندین شرکت دیگر از جمله نایک و والمارت نیز اعلام کرده اند که برای ورود به عرصه متاوارز آماده می شوند.

کمتر از یک ماه پیش، یک زوج آمریکایی در فضای دیجیتال سه بعدی ازدواج کردند و بیش از 2000 مهمان در آن شرکت کردند. اما مراسم عروسی این زوج خالی از ایراد نبود چرا که به دلیل تعداد زیاد مهمانان امکان دیدن تصویر در این مراسم برای برخی از افراد وجود نداشت.

یک زوج هندی نیز اعلام کرده اند که به دلیل محدودیت در مراسم عروسی به دلیل شیوع بیماری کایوت، می خواهند با برگزاری عروسی آنلاین حدود 2000 نفر را به عروسی خود دعوت کنند.

زوج عاشق هری پاتر در متاویرس با فضایی الهام گرفته از هاگوارتز (مدرسه داستانی هری پاتر) جشن می گیرند و مهمانانشان با تلفن، تبلت یا لپ تاپ می آیند. در این مکان مهمانان می توانند قصر را کشف و کشف کنند و ظاهر و لباس آواتارهای خود را انتخاب کنند.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما