رقابت ایران با رقبای وحشتناک!

[ad_1]

بازی سوم: کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز راهنمای جامع جام ملت های آسیا 2027 را برای چهار اتحادیه عضوی که مایل به میزبانی این مسابقات هستند منتشر کرد. فدراسیون فوتبال هند، فدراسیون فوتبال ایران، فدراسیون فوتبال قطر و فدراسیون فوتبال عربستان سعودی.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ازبکستان اعلام کرده است که از فهرست نهایی جام ملت‌های آسیا کنار می‌رود. فرآیند اعلام بسته پیشنهاد میزبانی در فوریه 2020 آغاز شد و اکنون به پایان رسیده است. برای دسترسی به این راهنماهای پیشنهادی می توانید به وب سایت فدراسیون کشورهای مذکور مراجعه کنید.

رقابت ایران با رقبای وحشتناک!

آخرین دوره جام ملت های آسیا 2019 در امارات متحده عربی تغییر بزرگی را در فوتبال آسیا تایید کرد. پس از تصمیم مفید برای افزایش تعداد تیم ها از 16 به 24، شاهد رکوردشکنی تعداد پخش مسابقات و بینندگان تلویزیونی در رسانه های دیجیتال بودیم.

جمهوری خلق چین که به عنوان میزبان جام ملت های آسیا 2023 در کنگره فوق العاده AFC در پاریس در ژوئن 2019 انتخاب شد، اکنون به دنبال ادامه میراث خود در امارات و تعیین استانداردهای جدید برای فصل 2027 است.

اگرچه در بسیاری از مواقع به نظر می رسد به دلیل ساختار پیچیده زیرساخت های فوتبال ایران و برخی ورزشگاه ها، این کشور شانس خوبی برای برنده شدن در این مناقصه ندارد، اما به نظر می رسد کنفدراسیون فوتبال آسیا نظریه ای وجود ندارد و امکان پذیر است. ایران شانس زیادی برای میزبانی جام جهانی 2027 دارد.

رقابت ایران با رقبای وحشتناک!

البته در صورت قهرمانی ایران در این رقابت ها می توان بسیاری از کمبودها و مشکلات ورزشگاه را در این فرصت شش ساله برطرف کرد و در این زمان خوب می تواند تحول بزرگی را در عرصه سخت افزاری فوتبال رقم بزند.

همانطور که دو سال پیش دیدیم، بخش عمده ای از اختلافات پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی حل شد و در مجموع شاهد میزبانی قابل قبولی از ایران بودیم. حالا اگر آنها در مسابقات میزبانی جام ملت‌ها پیروز شوند، این تغییرات می‌تواند در قالبی گسترده‌تر و در بسیاری از نقاط کشور رخ دهد.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما