رله سری 9 ویژگی گوشی را آشکار می کند

[ad_1]

در رفتن طبق آخرین گزارش، گوشی های Realme 9 Pro و Realme 9 Pro Plus مجهز به قابلیت 5G احتمالا تا فوریه 2022 در سراسر جهان در دسترس خواهند بود.

به گزارش فرارو، مدل های جدید گوشی های هوشمند سری 9 ریلمی به زودی در سراسر جهان در دسترس خواهند بود. این سری شامل دو مدل Realme 9 Pro و Realme 9 Pro Plus خواهد بود که هر دو مجهز به قابلیت 5G هستند. انتظار می رود این تجهیزات تا فوریه 2022 در دسترس باشند.

Realme در تلاش است تا گوشی هوشمند سری 9 ریلمی شما را در اسرع وقت عرضه کند. در حالی که شایعه شده است که Realme 9i در اواخر ژانویه در دسترس خواهد بود و رندر اصلی و مجموعه ویژگی های دستگاه قبلاً فاش شده است، هنوز اطلاعات زیادی در مورد Realme 9 Pro و Realme 9 Pro Plus وجود ندارد. اما اکنون موکول شارما، یکی از پیشتازان دنیای فناوری، اعلام کرده است که به زودی دو مدل جدید از سری 9 رایلی را در بازار جهانی عرضه خواهد کرد. به گفته شارما، Realme 9 Pro و Realme 9 Pro Plus برای بازار اروپا گواهینامه دریافت کرده اند و انتظار می رود تا ماه فوریه در دسترس قرار گیرند.

افشای ویژگی های گوشی سری 9 پرو

جدول زمانی راه اندازی Realme 9 Pro و Realme 9 Pro Plus

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون دریافت کرده ایم، گواهینامه های مورد نیاز برای Realme 9 Pro با شماره مدل RMX3472 و Realme 9 Pro Plus با شماره مدل RMX3393 در اروپا تایید شده است و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، انتظار می رود هر دو دستگاه تا ماه فوریه . در سال 2022 وارد بازار خواهد شد. علاوه بر این، قبلاً گزارش شده بود که هر دو Realme 9 Pro و Realme 9 Pro Plus دستگاه‌های مجهز به 5G خواهند بود و اگرچه هنوز تأیید نشده است، می‌توان انتظار داشت که با مدیاتک Dimensity 810 یا پردازنده‌های مشابه سازگار باشند. MediaTek Dimensity 920 ارائه خواهد شد.
علاوه بر عرضه در اروپا، می‌توان انتظار داشت که هر دو گوشی هوشمند در فوریه 2022 در بازار هند عرضه شوند. این برند قبلا تایید کرده است که گوشی های هوشمند سری 9 ریلمی به زودی در دسترس خواهند بود، بنابراین برای دیدن این گوشی دیگر نیازی به صبر نخواهیم بود. اطلاعات دقیقی در مورد تعداد این گوشی ها در بازارهای دیگر در دسترس نیست.

جزئیات مورد انتظار Realme 9 Pro Plus

انتظار می رود Realme 9 Pro Plus دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD + باشد. در زیر کاپوت، دستگاه ممکن است از پردازنده MediaTek Dimensity 810 تغذیه کند. برای عکاسی، این دستگاه مجهز به مجموعه دوربین چهارگانه در پنل پشتی است. این مجموعه شامل سنسورهای 50 مگاپیکسلی + 13 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی خواهد بود. پنل جلویی نیز دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. در مورد باتری دستگاه نیز اطلاعاتی به دست آوردیم. همانطور که در لیست گواهی CQC تایید شده است، Realme 9 Pro Plus احتمالا دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می کند.

منبع: 91mobiles

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما