روبینیو می خواست درخواست استرداد ستاره برزیلی :: ورزش 3

[ad_1]

کد خبر: 1811101 |
28 بهمن 1400 ساعت 17:05 |
7760 بازدید |

1
نظرات

پس از صدور حکم قطعی حبس؛

روبینیو قرار است پس از محکوم شدن به تجاوز گروهی به زندان برود و دادگاه ایتالیایی درخواست بازداشت بین المللی او را کرده است.

به گزارش ویرجیش سیاه، سرانجام ماه گذشته رای نهایی پرونده روبینیو اعلام شد و یکی از مشهورترین ستاره های هزاره جدید فوتبال باید تقریبا یک دهه از عمر خود را در زندان سپری کند. روزنامه میرر گزارش داد که روبینیو، مهاجم برزیلی تیم‌هایی مانند منچسترسیتی و رئال مادرید، به جرم تجاوز جنسی به 9 سال زندان محکوم شده است.

این بازیکن در سال 2017 محکوم شد اما از آن زمان تاکنون این پرونده در دادگاه های ایتالیا در جریان است و اکنون در دادگاه تجدیدنظر رد شده است. با این حال، در سال‌های اخیر، رابینیو اتهامات مربوط به تجاوز گروهی به یک زن 22 ساله آلبانیایی را در سال 2013 در یک کلوپ شبانه میلان رد کرده است.

رد درخواست تجدیدنظر وی به این معنی است که حکم بلافاصله قابل اجرا است و قوه قضاییه ایتالیا درخواست استرداد وی به آن کشور را داده است.

البته طبق قانون اساسی برزیل حکم استرداد این کشور وتو می شود و در عوض از دادگاه می خواهند تا اتباع این کشور را به زندان در برزیل محکوم کنند.

روبینیو در زمان حادثه برای میلان بازی می کرد و در تابستان 2010 از منچسترسیتی به این تیم پیوست. او دو سال پیش از مادرید به سیتی پیوست و بین سال های 2005 تا 2008 سه سال از دوران حرفه ای خود را در سانتیاگو برنابئو گذراند.

روز گذشته وزارت دادگستری ایتالیا با اعلام خبر محکومیت روبینیو از پلیس بین الملل (اینترپل) خواست تا این حکم را اجرا کند.

قوه قضاییه ایتالیا خواستار استرداد روبینیو و دوستش ریکاردو فالکو شده است که هر دو در برزیل هستند.

جاکومو گنوکی، وکیل شاکی گفت: ما می دانیم که دادگاهی در میلان درخواست استرداد را به دادگاه برزیل ارسال کرده است. موکل من اهمیتی نمی دهد که روبینیو محکومیت خود را در ایتالیا می گذراند یا در برزیل. اجرای عدالت و رعایت حکم مهم است.»

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما