روز بخیر کرمان؛ گل گهر به اوج بازگشت

[ad_1]

گل گهر با غلبه بر پدیده مشهد پیشتاز سپاهان شد.

به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال، چهار دیدار از ساعت 15 در مسجدسلیمان، رفسنجان، مشهد و اراک برگزار شد. نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

سیتی خودرو مشهد 1 – گل گهر 2

شاگردان امیر گله نویی پس از دوندگی موفق در چند هفته اخیر این بار مقابل تیم قعرنشین شرخودرو قرار گرفتند و با یک گل عقب افتادن از حریف توانستند با دو گل سعید صادقی و رضا شکاری به بازی برگردند. . دقیقه 65. و 71 بازی را به نام خود تکمیل کنید. تک گل شارخودرو این دیدار را ابوالفضل عکاش در دقیقه 60 به ثمر رساند.

گل گهر با این برد 19 امتیازی شد و از سپاهان در صدر جدول قرار گرفت. شارخودرو با این شکست با دو امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

مس رفسنجان 3 – تراکتور 2

این دیدار که به میزبانی مسیح برگزار شد با نتیجه 3 بر 2 به نفع شاگردان ربی به پایان رسید تا نارنجی پوشان چهارمین پیروزی متوالی و پنجمی را با 17 امتیاز کسب کنند. تراکتور با این شکست 8 امتیازی باقی مانده و همچنان در رده دوازدهم قرار دارد.

سه گل مس را گادوین منشا، مجید علیاری و فراز امامعلی در دقایق 32، 65 و 83 و ابوالفضل رزاق پور در دقیقه 63 و محمد قنبری در دقیقه 3 + 90 به ثمر رساندند.

آلومینیوم اراک یک – شیراز صفر نزدیک دهه فجر

هر دو تیم در این دیدار موقعیت های گلزنی ایجاد کردند اما شاگردان خطیبی موفق به گلزنی نشدند تا اینکه محمود قهد رحمتی در دقیقه 81 به گل رسید. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود اراکی به پایان رسید.

خطیبی و تیمش با این برد پنجمین برد فصل خود را تجربه کردند و با کسب 19 امتیاز سوم شدند. از سوی دیگر، دانشجویان پلیس در 9 نمره باقی ماندند.

نفت مسجد سلیمان – آهن و فولاد

نفتی ها در دقیقه 36 بازی با ضربه کرم جاسم دروازه ذوب آهن را باز کردند اما شاگردان مهدی تارتار توانستند با گل محمد خدابندلو بازی را به تساوی بکشانند و این دیدار را از شکست نجات دهند.

پس از پایان بازی نفتی ها با 7 امتیاز و ذوب آهن ها 11 امتیازی شدند و در رده های چهاردهم و نهم قرار گرفتند.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما