fastescobanner

روسای AT&T و Discovery به استعفای جف زاکر می پردازند

[ad_1]

اعتبار …خبرگزاری فرانسه – گتی ایماژ

واشنگتن – پرزیدنت بایدن روز جمعه اعلام کرد که تعرفه های وارداتی بر محصولات خورشیدی را که اولین بار در دوران دولت ترامپ اعمال شده بود، تمدید می کند، اما دامنه محصولات تحت تأثیر این عوارض را کاهش می دهد، تصمیمی با هدف متعادل کردن اهداف او برای تقویت تولید داخلی و تسریع انتقال به سمت پاک. انرژی.

این تصمیم تعرفه ای بین 14 تا 15 درصد را برای چهار سال آینده بر محصولات خورشیدی سیلیکونی کریستالی وارداتی که برای تبدیل نور خورشید به انرژی استفاده می شود، اعمال می کند. اما دولت بایدن میزان سلول های خورشیدی را که می تواند بدون تعرفه وارد کشور شود را دو برابر کرد و گفت که مذاکراتی را با کانادا و مکزیک برای صادرات محصولات آنها به ایالات متحده بدون عوارض گمرکی آغاز خواهد کرد.

دولت همچنین گفت که نوع خاصی از پانل‌های دو طرفه به نام پانل‌های دو وجهی را از عوارض معاف می‌کند و گفت که این حرکت به اطمینان حاصل می‌کند که استقرار خورشیدی در ایالات متحده «با سرعت و مقیاس مورد نیاز برای برآورده کردن رئیس‌جمهور ادامه می‌یابد.» اهداف جاه طلبانه آب و هوا و انرژی پاک.”

حکاکی‌ها تا حدودی از صنایع داخلی محافظت می‌کنند و همچنین به پروژه‌های انرژی خورشیدی اجازه می‌دهند به برخی از محصولات خورشیدی ارزان خارجی دسترسی داشته باشند. اما آنها همچنین احتمالاً باعث خشم برخی تولیدکنندگان داخلی و متحدان رئیس جمهور در جنبش کارگری می شوند که استدلال می کنند دولت باید اقدامات بیشتری برای محافظت از تولیدکنندگان آمریکایی در برابر محصولات ارزان قیمت چینی انجام دهد.

مارک ویدمار، مدیر اجرایی First Solar، یک تولید کننده پنل های خورشیدی در ایالات متحده که برای محدودیت های سخت تر بر محصولات وارداتی مبارزه کرده بود، گفت که از این تصمیم “عمیقاً ناامید” است و به چین اجازه می دهد تا از تلاش های آمریکا برای رشد سبقت بگیرد. زنجیره های تامین خورشیدی متکی به خود.”

وی افزود: «تصمیم امروز میلیاردها دلار سرمایه گذاری موجود، هزاران شغل، امنیت انرژی کشورمان و انتقال بحرانی آب و هوا به انتشار خالص صفر را در معرض خطر قرار می دهد.»

شرکت‌هایی که پروژه‌های انرژی خورشیدی را با پانل‌های خارجی نصب می‌کنند، تصمیم برای کاهش تعرفه‌ها را ستایش کردند.

جورج هرشمن، مدیر اجرایی SOLV Energy، بزرگترین نصب کننده انرژی خورشیدی در کشور، گفت: هر دلاری که برای تعرفه ها خرج می شود به معنای دلار کمتری برای ایجاد شغل و فرصت در جوامع است. «حذف دو وجهی به ما در پروژه‌های چراغ سبز و استقرار ظرفیت خورشیدی بیشتر در سراسر کشور کمک می‌کند.»

موضوع نحوه برخورد با محصولات خورشیدی وارداتی، برخی از متحدان سنتی دولت را دچار اختلاف کرده است. اتحادیه‌های کارگری، همراه با آن‌هایی که تلاش‌ها برای ایجاد صنعت خورشیدی داخلی و کاهش تجارت با چین را در اولویت قرار می‌دهند، با توسعه‌دهندگان انرژی خورشیدی و دیگرانی که مبارزه با تغییرات آب و هوایی را از مهم‌ترین وظایف دولت می‌دانند، مخالفت کرده‌اند.

آقای. بایدن متعهد شده است که انتشار گازهای گلخانه ای ایالات متحده را تا پایان این دهه حداقل 52 درصد کمتر از سطح 2005 کاهش دهد، و دولت روی انرژی خورشیدی برای ایفای نقش مهمی در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از تولید برق حساب باز کرده است. گزارش اخیر وزارت انرژی نشان می دهد که انرژی خورشیدی می تواند تا سال 2035 تا 40 درصد از برق کشور را در مقایسه با 4 درصد فعلی آن تامین کند.

اما بخش عمده ای از عرضه پنل های خورشیدی جهان از چین تامین می شود که برای حمایت از صنعت خود هزینه های زیادی را صرف یارانه های صنعتی کرده است.

طبق برآوردهای Wood MacKenzie، یک تجارت مشاوره برای انرژی جهانی، چین بر تمام مراحل زنجیره تامین خورشیدی تسلط دارد و بین 60 تا 80 درصد پلی سیلیکون، ویفر، سلول های سیلیکونی کریستالی و ماژول های خورشیدی را تولید می کند.

در بیانیه کاخ سفید آمده است که این تصمیم تعرفه یک گام مهم به جلو در تلاش همه جانبه رئیس جمهور برای بازسازی یک زنجیره تامین انرژی خورشیدی قوی در آمریکای شمالی است که به ایجاد مشاغل خوب، کاهش وابستگی ما به تامین کنندگان خارجی و تامین انرژی پاک بلندپروازانه رئیس جمهور کمک می کند. و اهداف اقلیمی.”

ما با تمام بخش‌های صنعت خورشیدی رایزنی کرده‌ایم و همه آنها موافقند که تعرفه‌های بخش 201 – به تنهایی – تولید سلول‌های خورشیدی را بازگردانده یا تولید ماژول را به نقطه‌ای افزایش نمی‌دهد که بتواند نیازهای ایالات متحده را تامین کند. در این بیانیه با اشاره به ماده قانون تجارت که به ایالات متحده اجازه می دهد تعرفه وضع کند، آمده است.

در فوریه 2018، دونالد جی. ترامپ، رئیس جمهور سابق، از توصیه کمیسیون تجارت بین المللی، هیئت مستقلی که موارد تجاری را بررسی می کند، در اعمال تعرفه بر سلول های فتوولتائیک سیلیکونی کریستالی برای کمک به حفاظت از صنعت داخلی پیروی کرد. این تعرفه ها از 30 درصد شروع می شود و سپس در طول چهار سال هر سال پنج درصد کاهش می یابد.

این تعرفه ها قرار بود در این ماه منقضی شود. اما چندین تولیدکننده، از جمله Auxin Solar، Suniva، Hanwha Q CELLS USA، LG Electronics و Mission Solar Energy، با این استدلال که هنوز برای حمایت از صنعت داخلی مورد نیاز هستند، درخواست کردند که این عوارض را تمدید کنند.

در ماه نوامبر، اعضای کمیسیون تجارت بین‌الملل تمدید تعرفه‌ها را توصیه کردند و گفتند که این اقدامات به تولیدکنندگان داخلی کمک کرده است، اما این اقدامات همچنان “برای جلوگیری یا اصلاح آسیب جدی به صنعت ایالات متحده ضروری است.”

لیزا فریدمن گزارش کمک کرد

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما