رونالدو چقدر یونایتد را گاز می گیرد؟

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، منچستریونایتد در بازی مشکل دارد. آنها وقتی از مرحله تهاجمی به مرحله دفاعی تغییر می کنند نمی توانند به درستی دفاع کنند. هیچ ساختار مشخصی برای حملات آنها وجود ندارد. آنها بستگی زیادی به بازیکنان دارند. او هیچ گزینه خاصی برای پست هافبک دفاعی ندارد. از این نظر ، آنها خط وسط بسیار روشن ندارند. آنها تیمی هستند که با قیمت بالایی گرد هم آمده اند ، اما گاهی به نظر می رسد ارزش آن کمتر از این هزینه است.

اما بدتر از همه ، آنها معمولاً در آخرین دقایق یک نمایش بسیار ناامید کننده دیر به گل می پردازند و پیروز می شوند و باعث می شود برخی از ما در اتاق رسانه اولدترافورد از خود بپرسیم: آیا هیچ کدام از این مسائل واقعاً مهم هستند؟

آنها باید تفاوت ایجاد کنند. به نظر می رسد چنین کاستی هایی می تواند بسیاری از تیم ها و مربیان دیگر را به زانو در آورد. اما با وجود انتقاد از روش قدیمی در سه سال گذشته و شک و تردید در بین طرفداران واقع گرا ، وت گونار سولسک. R هنوز مهارت عجیب و غریبی در نتیجه گیری در مواقع ضروری دارد.

البته ، بهتر است مهارت هایی را داشته باشید که او برای پیروزی به آنها نیازی ندارد. این پنجمین یا ششمین باری است که سلشر از زمان تصاحب یونایتد در چنین وضعیتی قرار گرفته است ، اما یونایتد هنوز قوی است. گاهی اوقات یک نمایش شگفت انگیز و متفاوت فشار را کاهش می دهد ، مانند دو برد مقابل تاتنهام و منچسترسیتی در دسامبر 2019. گاهی اوقات ما همه مشکلات معمول را می بینیم ، اما بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند تا بازیکنان را از تیم دیگر حذف کنند. خط. پایان را بگذرانید

این دقیقاً همان اتفاقی است که در دیدار با ویارئال رخ داد. ویدئوی دقایق پایانی و حساس مسابقه منتشر شد. در این ویدئو ارسال بدون گل نمانیا ماتیچ در زمین نشان داده می شود و ادینسون کاوانی در 30 متری فوق العاده سریع می دود و سپس توپ به یوان فوئت می رود و آن را به یک حرکت هجومی تبدیل می کند. تلاش و تعهد کاوانی به تیم بسیار قابل توجه است. با این حال ، به همان اندازه مهم است که سایر بازیکنان یونایتد به طور کامل شکست بخورند.

در این کلیپ ، کاوانی تنها بازیکنی است که یونایتد را در بازی نگه داشته است. با این حال ، در بیشتر دقایق بازی ، این وظیفه بر عهده داوید دخیا بود. بدون ضربات لحظه آخری پاکو آلسرر ، دروازه بان یونایتد ، آرنات دانزوما و مو گومز ، بعید است که او به بازی بازگردد. در آخرین دقیقه پنج دقیقه وقت اضافی ، کریستیانو رونالدو اولین بازی خود را انجام داد و موفق شد یونایتد را به عنوان یکی از خاطره انگیزترین لحظات زمان خود ثبت کند.

از یک سو بازگشت رونالدو شرایط سختی را در این تیم ایجاد کرده است. انتظارات آنقدر زیاد است که یونایتد هنوز نمی تواند آنها را برآورده کند. این بازیکن 36 ساله حداقل وظیفه خود را انجام داده است. او تا کنون در 5 بازی 5 گل به ثمر رسانده است و تنها بازی بدون گل برای او شکست شنبه 0-1 مقابل بابر استون ویلا است. این اجتناب ناپذیر است”. مشکلات استراتژیک یونایتد زمانی آشکارتر می شود که بازیکن نتواند در طول بازی تأثیر بگذارد. در بازی با ویارئال نیز شرایط مشابه بود.

یکی از نشانه هایی که سولشر در مورد مشکلاتی که باید حل کند با تیمش موافقت کرد این بود که از سیستم جدید در برابر ویارئال استفاده کرد. پل پوگبا موقعیت هافبک تهاجمی تری داشت ، تقریباً در کنار برونو فرناندز ، زیرا یونایتد از سیستم 3-3-4 به عنوان تنها هافبک دفاعی با اسکات مک تومینا استفاده کرد. تغییر شرایط در مدافع کناری نیز نمایان شد ، جایی که آرون فان بیساکا جانشین دیگو دالوت محروم شد و باید در خط میانی کنار گذاشته شود.
دلوئیت پس از بازی گفت: “ما می خواستیم آن را به بال های کناری بسپاریم.” مدافع کناری آمد تا ضد حمله را متوقف کند و از خط میانی بازی کند. “

وقتی همه آماده باشند ، سیستم می تواند با استعدادترین بازیکنان یونایتد را در زمین بگذارد و پوگبا را از موقعیت دفاعی جدا کند. همانطور که در اولین ساعت بازی با ویارئال مشاهده شد ، تنها مشکل این سیستم کار نکردن آن است. اگر تغییر نقش دالوت برای جلوگیری از یک ضدحمله بود ، نتیجه معکوس داشت و دانوجا یک توپ ساده برای نزدیک شدن حریف به دروازه این تیم باقی می گذاشت و فضا را پشت سر او در سمت راست خط دفاعی یونایتد قرار می داد.

در حالی که این دو نتوانست به طور کامل در دو نقش بازی کند ، مک تومینا تنها ماند تا فضای زیادی را پوشش دهد و بیشتر اوقات از بازیکنان حریف دور می ماند. پوگبا ، دالوت یا الکس تلیس به خط حمله اضافه کردند ، اما یک خط حمله پنج نفره منتظر رسیدن توپ از آن سوی زمین بود. این امر باعث شد تا دفاع مک تومینا و یونایتد در برابر ضدحمله آسیب پذیرتر شوند.

حداقل این بار شرایط تغییر کرد. سولچر اخیراً بدون جانشین خود با انتقادات قابل توجهی از سوی چند بازیکن بی اثر روبرو شده است. شایان ذکر است که یونایتد پس از تساوی با تلیس در 30 دقیقه آخر بازی عملکرد خوبی داشت. در حالی که کناره گیری ویارئال بی نتیجه نبود ، تأثیر مثبتی روی جانشینان سولشر داشت. کاوانی جان تازه ای به بازی بخشید ، در حالی که فرد و جسی لینگارد نیز نقش مهمی در گل پیروزی رونالدو ایفا کردند.

با این حال ، این احساس وجود دارد که وقتی طرفداران از روی گل پیروزی اسطوره تازه وارد خود فریاد می زنند ، جذابیت نمایش نمی تواند بسیاری از کاستی های برنامه را پر کند. سرمربی یونایتد در مصاحبه پس از بازی گفت: “ما می خواستیم تمام تلاش خود را انجام دهیم و در نهایت خوش شانس بودیم.” در پایان این دیدار هیچ یک از مشکلات تیم یونایتد اهمیتی نداشت. اما آنها اهمیت خود را شب بعد نشان خواهند داد.

نویسنده: مارک کریچلی

ترجمه: مژده لاریجانی

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما