رونمایی از ویژگی های جدید گوشی جذاب Oppo Find X5 Pro

[ad_1]

در رفتن به تازگی ویژگی های OPPO Find X5 Pro معرفی شده است. از مهم ترین ویژگی های این گوشی می توان به استفاده از صفحه نمایش AMOLED QHD + با نرخ تازه سازی 120 هرتز، سیستم دوربین دوگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و تراشه نسل اول اسنپدراگون 8 اشاره کرد.

به گزارش فرارو، انتظار می رود OPPO Find X5 Pro و Find X5 تا ماه مارس سال جاری به طور رسمی معرفی شوند. هفته گذشته یک افشاگر فضای مجازی اطلاعاتی در مورد ویژگی های نسخه استاندارد Find X5 به اشتراک گذاشت و اکنون ایستگاه چت دیجیتال، یکی از افشاگران پیشرو در دنیای فناوری، ویژگی های اصلی مدل Pro را فاش کرده است. پست ارسال شده توسط Whistleblower در شبکه اجتماعی چینی Weibo و پستی که این اطلاعات را فاش می کند، دیگر در دسترس نیست. با این حال، آبیشک یاداو اسکرین شات خود را به اشتراک گذاشته است.

در این پست مشخص شده است که شماره مدل PFEM10 در واقع OPPO Find X5 Pro است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED LTPO 2.0 است که نرخ به روز رسانی 3216 در 1440 پیکسل Quad HD + و 120 هرتز را ارائه می دهد. برای گرفتن عکس های سلفی، X5 Pro دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی Sony IMX709 است که در سوراخ پانچ صفحه نمایش قرار داده شده است.

افشای زمان عرضه و ویژگی های گوشی جذاب OPPO Find X5 Pro

تنظیمات دوربین پشتی دستگاه شامل سه دوربین است که دوربین اصلی آن یک سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با پشتیبانی از قابلیت OIS (تثبیت کننده اپتیکال تصویر) است. این دوربین دارای یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز 13 مگاپیکسلی است.

این دستگاه از تراشه MariSilicon X OPPO به همراه تراشه Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می کند. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 80 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه احتمالا بر روی آخرین نسخه اندروید 12 با رابط کاربری ColorOS 12 فوق اجرا خواهد شد. برای امنیت، یک اسکنر اثر انگشت Goodix G7 بر روی صفحه نمایش ارائه شده است.

رندر CAD که توسط افشاگر فناوری OnLeaks در دسامبر 2021 منتشر شد، نشان می‌دهد که هم Find X5 / Find X5 Pro دارای یک سوراخ پانچ در پنل جلویی و یک ماژول دوربین متفاوت در پنل عقب هستند. شایعات حاکی از آن است که Find X5 Pro استاندارد ممکن است با همین ویژگی ها عرضه شود. با این حال، انتظار می رود که به جای چیپست Snapdragon 8 Generation 1، تراشه Dimension 9000 داشته باشد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما