زمان صدور احکام استخدامی کادر آموزشی

[ad_1]

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش از صدور حکم استخدامی کادر آموزشی بر اساس قانون وظایف از اول اسفندماه خبر داد.

به گزارش ایرنا، عباس نجار در نشست مشترک اعضای شورای معاونین استانداری و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها با اشاره به قانون تعیین تکلیف فراگیر افزود: سال گذشته 55 هزار نفر در دو دوره جذب شدند. 36000 نفر اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: برای تعیین تکلیف نیروی انتظامی که در دانشگاه فرهنگیان مطلع، انتخاب و آموزش دیده اند، با هماهنگی های انجام شده مجوز استخدامی برای آنها صادر می شود و حکم استخدام از اول اسفندماه اجرا می شود.

نجار گفت: خوشبختانه این افراد تا پایان بهمن شهریه و عیدی دریافت کرده اند.

نجار با اشاره به لزوم ارائه آمار دقیق در وزارت آموزش و پرورش گفت: به طور معمول با چالش ارائه آمار غیر دقیق مواجه بودیم که می خواستیم به آن رسیدگی کنیم و اکنون وضعیت آمار مشخص است، زیرا همه چیز بر اساس صحت است. . آمار.”

رئیس مرکز برنامه ریزی و امور اداری نیروی انسانی با اشاره به وضعیت فعلی نیروی کار گفت: . با توجه به اینکه حدود 160 هزار نیروی انسانی کمبود داریم، برآوردهای اولیه ایجاب می کرد که باید حدود 3 میلیون و 70 هزار ساعت شهریه داشته باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه پس از انعقاد تفاهم نامه با استان ها و تلاش برای بررسی مناسب جوانب مختلف و ترتیب آنها بر اساس روال سورتینگ، این ساعات شهریه 2 میلیون و 800 هزار ساعت کاهش یافته است.

نجار خاطرنشان کرد: پنج هزار معلم قرآنی و حدود 60 هزار نفر از مشمولان طرح مهرآفرین در سال 1401 تغییر وضعیت می دهند و قرارداد استخدامی خود را تغییر می دهند.

رئیس مرکز برنامه ریزی و امور اداری نیروی انسانی با اشاره به روند جمعیت دانشجویی گفت: لازم است. جمعیت تا سال 1405 افزایش یافته و پس از آن کاهش خواهد یافت، اما این روند برای همه استان ها یکسان نیست و کلاس های درس مورد نیاز به نسبت این جمعیت برآورد شده است.

نجار با تاکید بر شفافیت داده‌ها گفت: برای این منظور دفترچه اطلاعات تحلیلی به استان‌ها ارسال می‌شود و پس از بررسی تحلیل‌ها، برای جمعیت دانش‌آموزی و کلاس‌های درس برنامه‌ریزی می‌کنیم.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما