زندگی مجلل داماد سابق پوتین در لیست تحریم های انگلیس قرار گرفت (عکس)

[ad_1]

در رفتن کارل شمالوف که گفته می شود یکی از نزدیک ترین متحدان پوتین است، اخیرا به فهرست تحریم های انگلیس اضافه شده است.

به گزارش دیلی میل، این سرمایه دار 39 ساله پس از ازدواج با دختر پوتین ثروتی به دست آورد: هدیه 28280 میلیونی، بخشی از نفت و مالکیت یک عمارت 4 میلیون میلیونی در Bearetz فرانسه، تنها چند دارایی. . میلیاردر شدند

او به عنوان جوان ترین میلیاردر روسیه شناخته می شود. او در سال 2013 پس از ازدواج مخفیانه با دختر پوتین، کاترینا، عضوی از خانواده پوتین شد. گذشته او تا حد زیادی در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما او با پوتین ارتباط دارد و در برخی از بزرگترین شرکت های روسیه در فرانسه منافع تجاری دارد.

زندگی مجلل داماد سابق پوتین که به لیست تحریم های انگلیس اضافه شد.

از سال 2013 تا 2018، کارول به مدت پنج سال با دختر پوتین، کاترینا تکونوا، زندگی کرد. تصاویر ازدواج سه روزه شاملوف و کاترینا در پیست اسکی ایگورا روسیه در سال 2013 ممنوعیت پوتین را به دلیل افشا نکردن جزئیات زندگی خانوادگی آنها شکست.

گفته می شود که این زوج قبل از طلاق در سال 2018 ثروتی بالغ بر 22 میلیارد از شرکت خود به دست آورده اند. شاملوف به عنوان غول پتروشیمی روسیه شناخته می شود.

زندگی مجلل داماد سابق پوتین که به لیست تحریم های انگلیس اضافه شد.

در سال 2018، “جانا ولکووا” با کارول ملاقات کرد و با او رابطه نامشروع داشت. قبل از فارغ التحصیلی از دانشگاه در سال 2002، کرل به عنوان مشاور ارشد حقوقی گازپروم برای فعالیت های اقتصادی خارجی منصوب شد. او در آن زمان فقط 20 سال داشت.

زندگی مجلل داماد سابق پوتین که به لیست تحریم های انگلیس اضافه شد.

سه سال بعد، او مشاور ارشد حقوقی گازپرومبانک شد که هنوز هم زیرمجموعه گازپروم است و سپس در سال 2008 به سیبور، بزرگترین شرکت پتروشیمی روسیه پیوست.

پدرش، نیکولای، از دوستان نزدیک پوتین، هنوز نایب رئیس شرکت پتروشیمی است. نیکولای همچنین یکی از سهامداران بانک روسیه است. این بانک که قبلا توسط مقامات اطلاعاتی به عنوان “بانک خصوصی” نخبگان روسیه شناخته می شد، مورد تایید غرب قرار گرفته است.

سرل که در دهه 1990 بزرگ شد، تعاونی اوزرو را در نزدیکی سن پترزبورگ با پوتین تأسیس کرد. اعضای مختلفی که در توسعه اوزورو در روسیه نقش داشتند در دوران حکومت پوتین به شهرت رسیدند.

ثروت کارول مدت کوتاهی پس از ازدواج با دختر پوتین که همچنین به نظارت بر توسعه 1.7 میلیاردی دانشگاه دولتی مسکو کمک کرد، سر به فلک کشید.

زندگی مجلل داماد سابق پوتین که به لیست تحریم های انگلیس اضافه شد.

در عرض 18 ماه از ازدواجشان، شمالوف در فهرست مجله فوربس به عنوان یکی از ثروتمندترین مردان جهان در سن 26 سالگی قرار گرفت و متحد دیگر، الیگارش سبور، گنادی تیمچنکو، 17 درصد از سهام را به دست آورد. پوتین یکی از جوان ترین افراد روسیه شد. میلیاردر

این معامله پس از آن صورت گرفت که فاش شد که شاملوف تنها 100 دلار (74.73 دلار) برای سهامی به ارزش بیش از 80380 میلیون (283 میلیون دلار) پرداخت کرده است.

الکسی ناوالنی، یک فعال ضد فساد و رهبر مخالفان روسیه در آن زمان، ادعا کرد که این معامله “هدیه عروسی 80 380 میلیونی” پوتین به دامادش بوده است.

گفته می شود در روز عروسی دختر پوتین در کرالا، هر 100 شرکت کننده در این مراسم متعهد شدند که اسرار خود را حفظ کنند و مجبور شدند از مراسم عکس نگیرند. نگهبانان پشت سالن اجازه ندادند کسی به جشن نزدیک شود.

کرالا در سال 2019 با جانا ازدواج کرد. این زوج به سراسر جهان از لندن تا یونان، ایتالیا، سوئیس و فرانسه سفر کردند. با این حال، در سال 2020، جانا درگیر جدایی جزئی از سرل شد.

او گفت: من به مردان واقعی اعتقاد دارم. متأسفانه در روسیه، احساس بخشش برای مردانی که به قدرت و نفوذ خود افتخار می کنند، بدتر شده است. ولکووا اکنون با فرزندانش در لندن زندگی می کند.

گفته می شود کرل و برادر بزرگترش یوری به طور منظم در تجمع مسکو شرکت می کردند. برادران شمالی روابط نزدیکی با پوتین و دیگر اعضای نخبگانی دارند که اقتصاد روسیه را در دهه 2000 متحول کردند و از طریق این ارتباطات ثروت شخصی هنگفتی را به دست آوردند.

گفته می شود کارول پس از خرید یک خانه زیبا به مساحت 300 متر مربع به ارزش 555 میلیون در Beartz Beach Resort که به عنوان یک مقصد توریستی جذاب برای ثروتمندان روس شناخته می شود، وارد بازار املاک خارجی شده است.

زندگی مجلل داماد سابق پوتین که به لیست تحریم های انگلیس اضافه شد.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما