سال پربار امیر آقایی!

[ad_1]

خراسان: امیر آقایی از بازیگران شاخص سی و هشتمین جشنواره فجر بود که پس از سال ها فعالیت در سینما و تلویزیون در فیلم سینمایی «شنای پروانه» ساخته محمد کارت حسبی ظاهر شد و مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار گرفت. اگرچه این بازیگر در این سال ها با شخصیت های مختلفی کار کرده و در نقش های متفاوتی ظاهر شده است، اما نقش های «پروانه شنا» و «هاشم» فرصت های ویژه ای برای این بازیگر بود.

سریال آقازاده بهرنگ توفیقی که آخرین قسمت آن فردا اکران می شود نیز دومین قدم موفق او بود. موفقیت امیر آقایی با «شنای پروانه» و ادامه این مسیر و پذیرایی ها با «آقازاده» سال متفاوت و باشکوهی را در کارنامه این بازیگر رقم زد.

“شنای پروانه” بزرگ واقعی

وقتی سال گذشته فیلم کوتاهی از عامرآقایی در نقش تله کابین در «شنای پروانه» در جشنواره فیلم فجر منتشر شد، حدس زدن اینکه امیرآقایی یکی از آنها بوده، سخت نبود. تظاهرات جشنواره سی و هشتم. فیلم «شنای پروانه» ساخته محمد کارت مستندساز خوب، کنجکاوی همه را برانگیخت.

سال پربار امیر آقایی!

این فیلم در جشنواره به نمایش درآمد، با استقبال خوبی مواجه شد و با شش جایزه از جشنواره خارج شد. امیر آقا در این فیلم نقش «هاشم» را در جنوب شهر بازی می کرد و بازی او بسیار قابل اعتماد بود. او در آثاری چون «مرد بدون سایه»، «بدون تاریخ، بدون امضا»، «بادیگارد» و سریال «روبان زرد» به ایفای نقش های مشروع و ممتاز پرداخت و حضوری متمایز داشت.

آقایی با درام فوق العاده خود جنون و عصیان «هاشم» را نشان داد و درک این شخصیت را برای مخاطب آسان کرد. در شیوه بیان و دیالوگ نیز بسیار موفق بود. این بازیگر می توانست با نوک زبان و لهجه درست مانند تصویر یک قلدر در ذهن مخاطب صحبت کند تا تماشاگران به این شخصیت اعتماد داشته باشند.

در این مدت صدای متمایز و تند او نیز به این نقش کمک کرد و در بیان خوب امیر آقایی موثر بود. ایفای نقش هاشم به او فرصت بازی در نقشی متفاوت را داد و او را به چالشی دشوار دعوت کرد تا جلوه جدیدی از توانایی بازیگری خود را به نمایش بگذارد.

محبوب از «آقازاده» متنفر بود.

اگرچه «شنای پروانه» به دلیل شیوع کرونا با محدودیت اکران مواجه شد و با وجود فروش خوب متوقف شد، اما اکران سریال «آقازاده» پس از موفقیت «پروانه» باعث موفقیت امیر آقا شد و دومین نقش متفاوت و چالش برانگیز خود را ایفا کرد. . شنا، در نمایش های داخلی حضور داشته باشید.

او در این سریال نقش نجیب زاده ای به نام «نیما» را بازی کرده است که مانند پدرش تشنه قدرت و ثروت است و برای به دست آوردن هر دوی آنها با شجاعت و بی خیالی دست به هر کاری می زند. نیمی از آنچه در ابتدای سریال می بینیم، طبق داستان، اتفاقاتی را تجربه می کند که زندگی او را تغییر داده و متحول می کند. امیر آقایی با بازی عالی خود در سریال هم برنده و باهوش «نیما» و هم «نیما» شکست خورده را به تماشاگران نشان داد.

سال پربار امیر آقایی!

یکی از بهترین لحظات بازی او در این سریال سریالی است که در زندان متوجه می شود مورد خیانت وکیل مورد اعتمادش «بهرامی» قرار گرفته است. در این محیط، احساس خشم، غم و ضعفی که در آن لحظه احساس می کند در لحن چهره او منعکس می شود و لحظه تاثیر را مشخص می کند. به غیر از عامر آقایی، کل این سریال مورد علاقه طرفداران نمایش خانگی قرار گرفته و اثری پرمخاطب بوده است.

اولین همکاری با کیمیایی

به نظر می رسد موفقیت های امیر آقا همچنان ادامه داشته باشد و او قرار است در دو فیلم مهم بازی کند. او برای بازی در فیلم «خیانت» به کارگردانی مسعود کمایی و تک آهنگ جلی لوند در «شب، داخلی، دیوار» قرارداد دارد. این بازیگر برای اولین بار در دو دهه اخیر با مسعود کامیایی کارگردان پیشکسوت سینما همکاری می کند.

در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک این پست چه خواهد کرد. «شوالیه، داخلی، دیوار» با بازی نوید محمدزاده و علیرضا کمالی سومین همکاری عامرآقایی با جلیلوند است.

دومین همکاری این دو شخصیت در فیلم “بدون تاریخ، بدون امضا” با نتیجه خوب و موفقی به پایان رسید و جلی لوند با این اثر توانایی کارگردانی خود را به نمایش گذاشت، حال باید منتظر ماند و دید که آیا این یک کار است یا نه. همکاری خوب در “شوالیه”. آیا «داخلی، دیوار» تکرار می شود یا خیر؟ پس از «شنای پروانه» و «آغاز»، دو فیلم «خائن» و «وحید جلیلوند» فرصت های مهمی برای امیر آقایی هستند و تاثیر بسزایی در کارنامه او خواهند داشت.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما