سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: رفع حصر مشکل اصلی کشور نیست

[ad_1]

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: همه امکانات در دست سران معاند است طوری زندگی می کنند که انگار هیچ جرمی مرتکب نشده اند.

به گزارش فارس؛ حجت الاسلام مجید نصیری، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد کنیم. آنقدر به کشور آسیب رساند که عده ای خون ریختند و دشمن جرات کرد.

رهبران شورشی با رفتار ظالمانه خود در همه این کاستی ها سهیم هستند.

وی افزود: بلافاصله پس از فتنه 88، آمریکایی ها و عوامل آنها به این نتیجه رسیدند که با تحریم های فلج کننده به قول خودشان به زندگی و معیشت مردم فشار وارد می کنند و در واقع رفتار سران معاش پایان انقلاب از سال 1367 عاملی برای فشار مضاعف به کشور بوده است.

این نماینده مجلس گفت: بر این اساس اگر امروز مشکلات جدی در زندگی بسیاری از اقشار مختلف مردم وجود دارد، بخشی از مشکلات اقتصادی مردم و جوانان به این تحریم ها مربوط می شود؛ سران معاند مشارکت دارند. در تمام کمبودها

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: من از رسانه ها گلایه دارم، حتی اگر دیدگاه های متفاوتی داشته باشند، رسانه ها حقیقت را بگویند.

نصیری گفت: در سایر نقاط جهان عاملان اغتشاشات به شدت مجازات می شوند و در هیچ کجای دنیا شورشیان راضی نیستند.

این نماینده مجلس افزود: امروز همه امکانات در دست سران شورشیان است، آنها طوری زندگی می کنند که گویی مرتکب چنین جنایاتی نشده اند.

در هیچ کجای دنیا شورش ها به اندازه رهبران شورشی رضایت بخش نیست

وی گفت: فکر می‌کنم در این زمینه کوتاهی شده است و اگر فردی در بازار یک هزارم فتنه کند، چه مجازاتی برای او در نظر گرفته شده است؟

وی گفت: به دیگران چراغ سبز می دهد و آنها هر کاری می خواهند انجام می دهند و در کنار دشمنان مردم می ایستند و اطلاعات و زمین برای آزار و اذیت و ظلم مردم به آنها می دهند. در نهایت وام دهندگان

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: از قوه قضائیه و رسانه ها گلایه دارم که چرا به رسالت خود عمل نمی کنند. رسانه ها باید توضیح دهند که چگونه با کسانی که نظم عمومی را در کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر بر هم می زنند، رفتار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در کشور ما عده ای کاری را که می خواستند انجام دادند که به فشار اقتصادی و تحریم منجر شد، مردم دچار مشکل شدند و هیچکس به آنها نگفت که چرا این کار را کردید.

نصیری در پاسخ به این سوال که چرا جریان غرب گرا تلاش می کند رهبران شورشیان را به نماد «مقاومت» تبدیل کند، گفت: جریان غرب گرا همواره از آنچه به نفع آنهاست حمایت کرده و با همه چیز سازگار باشد. به فکر منافع آنها نباشید

وی افزود: این رویه نهضت در سال‌های پس از انقلاب است و همواره سعی کرده‌اند دستاوردها را با شک و تردید به سخره بگیرند و این موضوع به دلیل این‌که علایقشان اینگونه مطرح می‌شود، برایشان تبدیل به یک سرگرمی شده است.

ناصره تصریح کرد: وقتی مرکز فساد در جهان رژیم صهیونیستی و آمریکاست که عده ای را تابع خود می کند آیا می توان شکی در انحراف و فساد آنها باقی ماند؟

عضو کمیسیون فرهنگی ادامه داد: امروز رسانه ها وظیفه دارند این مسائل را تبیین کنند و توضیح دهند که کشورهای دیگر دنیا با کسانی که دست به چنین اقداماتی زده اند چه کرده اند، چه بر سر نظام اسلامی آمده است، امیدوارم اینطور شود. درسی برای افراد فاسد، منحرف و کسانی که هنوز در شک و تردید هستند.

تفکر غربی به دنبال تغییر اولویت ها و ایجاد حاشیه برای دولت است.

وی در خصوص درخواست رئیس جمهور مبنی بر رفع حصر برخی از جریان های سیاسی و اینکه چرا در دوران تصدی خود این کار را انجام نداده است، گفت: حصر یک موضوع فرعی است، تفکر غربی به دنبال تغییر اولویت ها است و می خواهد حاشیه هایی را ایجاد کند که تفکر را درگیر کند. مغز دولت است

نصیری گفت: «پس ما نباید به این مسائل توجه کنیم.» و حالا که مردم آزادانه فکر می کنند و شروع به حذف غرب زده ها از قدرت می کنند.

محاصره مشکل اصلی کشور نیست.

وی افزود: حصر مشکل اصلی کشور نیست، به برکت خون شهدا و رهبری رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنه، خوشبختانه کشور ما همه اغتشاشات، فشارها را خنثی می کند. و توطئه ها.» جلو می رود و قله های عظمت و پیشرفت را متحد می کند.» یک پیروزی این است که دولت باید مشکلات اساسی را حل کند. اولویت اصلی فقرا این است که اطمینان حاصل کنند که فشارهای اقتصادی به عزیزانشان آسیب نرساند. خوشبختانه وضعیت دولت خوب است.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما