fastescobanner

سهم ورزشی از واکسن های وارداتی فایزر

[ad_1]

خبرگزاری مهر: ورزشکاران به ویژه مسافران توکیو علاوه بر خطرات کرونا، فعالیت های خود را دنبال می کنند، بنابراین ماندن در گروه های پرخطر و محفوظ ماندن از واکسن های وارداتی فایزر ضروری است.

اگرچه فاز اول آزمایشات بالینی واکسن ایرانی کرونا آغاز شده و اولین آزمایش انسانی انجام شده است، اما با توجه به زمان لازم برای تولید انبوه این واکسن ایرانی، مذاکراتی با برخی از تولیدکنندگان واکسن کرونا در سراسر جهان آغاز شده است. محصولات خود را عرضه کنند. از آن برای واکسینه کردن جامعه ایرانی استفاده کنید.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت که سیاست گذار خرید و تایید واکسن است و جمعیت هلال احمر که بر اساس ماده 14 مدیریت بحران مسئولیت دریافت کمک های بین المللی را بر عهده دارد، دوز “یک میلیونی” را مذاکره کرده اند. برای واردات واکسن جمعیت هلال احمر در حال پیگیری توزیع “150000” دوز واکسن از یک موسسه خیریه خارجی است.

واکسن های وارداتی فایزر برای “گروه های خطر” استفاده می شود. به عنوان یک قاعده، متخصصان مراقبت های بهداشتی که در تماس مستقیم با آسیب های عروق کرونر هستند، بخشی از این گروه هستند. البته افراد مسن مبتلا به بیماری های صعب العلاج نیز در این گروه قرار می گیرند.

به طور کلی واکسن فایزر وارداتی از سوی دولت ایران برای بهره مندی باید اولویت هایی داشته باشد و بر این اساس برای اولین بار در اختیار گروه پرخطر قرار گیرد. اما سوالی که مطرح می شود این است که اولویت های استفاده از واکسن های فایزر وارداتی چیست، ورزش ها و رزیدنت ها چیست و مسئولان مربوطه در این زمینه چه کرده اند؟

در توزیع واکسن های فایزر وارداتی باید به “بازیکنان” توجه شود

ورزش حوزه‌ای بود که محدودیت‌های کرونا در آن به شدت اعمال می‌شد که منجر به شیوع ویروس در کشور، لغو فعالیت‌ها و برنامه‌ها در همه حوزه‌ها و بی‌ثباتی و سکون ناشی از آن چند ماه به طول انجامید.

البته اکنون که مدتی است اردوها و مسابقات در جریان است، بازی از حالت راکد خارج شده و به حالت طبیعی و همیشگی خود نزدیک شده است، هرچند در این حرکت، کرونا و خطرات آن بسیار بوده و هست. بسیار برای ورزشکاران و مربیان آنها پنهان است. بسیاری از رشته ها آنها را آلوده کرده اند.

اما دلیلی برای تغییر زمان بندی فعالیت ها و رویدادهای ورزشی وجود ندارد، به ویژه اینکه بازی های المپیک و پارالمپیک در پیش است و با تاکید مکرر کمیته بین المللی المپیک و کمیته بین المللی پارالمپیک، بازی ها در زمان مقرر برگزار می شود.

علاوه بر این، بازی یک چرخه اقتصادی بزرگ و گردان است که می تواند در ایران بی عیب و نقص کار کند، اما در مجموع تاثیر آن بر هیچکس پوشیده نیست و از نظر ایجاد هیجان در جامعه و مردم در رتبه اول قرار دارد. .

البته اگر گفت‌وگوی لازم بین دولت و ورزش صورت گیرد، همه این آثار به‌طور کامل نمایان می‌شود، به‌ویژه اکنون که کرونا و محدودیت‌های آن شرایط خاص و کم‌تجربه‌ای را در کشور ایجاد کرده است.

در این شرایط استثنایی، واضح است که اهالی بخش ورزش با رعایت پروتکل و پیشرفت طبق دستور ولیعهد با دولت تعامل داشته اند. این فعل و انفعالات کرونری در صورتی که 100% توسط دولت آشکار شود، می تواند منافع متقابلی را به همراه داشته باشد. بدین ترتیب دولت با حمایت های به موقع عرصه مناسبی را برای گذراندن اوقات فراغت ورزشکاران ایجاد می کند و از سوی دیگر این افراد از شرایط استاندارد ایجاد شده برای درخشش خود و ایجاد نشاط در جامعه استفاده می کنند. . بنابراین، بازی دوباره نقش خود را به عنوان کارآمدترین ابزار برای رسیدن به این هدف ایفا می کند که عملکرد موفق دولت بخشی از آن است.

البته منظور از ورزشکاران عمدتاً ورزشکارانی است که این روزها مشتاق حضور در المپیک و پارالمپیک توکیو هستند و حضور پررنگ آنها در این دو رشته به سلامت جسمی و روحی آنها بستگی دارد که تا حدود زیادی می توان به آن دست یافت. حذف پس از واکسیناسیون توسط. شاید افرادی مانند بازیکنان و مربیان شاغل در لیگ برتر فوتبال در این گروه باشند. در کل نباید در توزیع واکسن های وارداتی از ورزشکاران غافل شد.

مسئولان نباید اشتباه کنند

در مجموع 1 میلیون دوز واکسن فایزر یا 150000 دوز واکسن که توسط یک موسسه خیریه خارجی به ایران وعده داده شده است، گروه‌های ورزشی ویژه نیز می‌توانند در صورت اقدام به موقع مسئولان کمک کنند.

مسعود سلطانیفر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک که بارها بر سلامت ورزشکاران تاکید کرده است، اعلام کردند باید با وزارت بهداشت و مسئولان آن و در صورت نیاز با ارگان ها و مسئولان بالاتر مشورت کنند. حفظ حق استفاده از واکسن های وارداتی

البته کمیته بین‌المللی المپیک و کمیته بین‌المللی پارالمپیک نیز اعلام کرده‌اند که واکسن کرونا در صورت نیاز در آستانه برگزاری دو بازی‌های توکیو در اختیار کشورهای نیازمند قرار می‌گیرد، اما اکنون مسافران توکیو باید در این اردو حضور داشته باشند. و با تمرین، واکسینه خواهند شد. آنها باید بتوانند بدون نگرانی تمرینات خود را دنبال کنند.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما