شایعه بازگشت ترابی و رضاییان به پرسپولیس

[ad_1]

روزنامه وطن امروز: با شایعاتی مبنی بر احتمال جذب مهدی ترابی و رامین رضاییان از باشگاه پرسپولیس، باید دید آیا این باشگاه از عهده این مهم بر می آید یا خیر. پس از جدایی ستاره های پرسپولیس در روزهای اخیر، حالا هواداران این تیم هر شایعه جالبی در مورد نقل و انتقالات و احتمالا بازگشت بازیکنان استاندارد سابق و یا جذب بازیکنان جدید برای زمستان را می پذیرند.

آخرین شایعات در مورد بازگشت رامین رضاییان و مهدی ترابی به پرسپولیس در روزهای اخیر به ترند شماره یک هواداران این تیم تبدیل شده و با جدیت دنبال می شود و البته به سمت باشگاه پرسپولیس.با بازخورد و همچنین 2 بازیکن برای اظهار نظر با اطمینان گنجانده نشده است. با این حال رامین رضاییان که پس از بازگشتش به این تیم در فصل جاری و جدایی اش از پرسپولیس همیشه در صدر اخبار قرار داشت، در این فصل به عنوان یکی از دو بازیکن بزرگ فوتبال قطر، حرکت جذابی برای الدحیل انجام داده است. است.

پیش از این شایعاتی مبنی بر بازگشت رامیز رضاییان به پرسپولیس پس از حضور کوتاه مدت در فوتبال اروپا و اوستنده بلژیک به گوش می رسید اما گمانه زنی ها مبنی بر عدم حضور برانکو ایوانکوویچ در این انتقال وجود داشت. پس از فصل گذشته که رضاییان قراردادش را با الشحنیه تمدید کرد، شایعات بازگشت او به پرسپولیس شدت گرفت. رضاییان در حالی که انتظار نداشت برانکو ایوانکوویچ به همکاری خود با پرسپولیس پایان دهد، خیلی زود قرارداد خود را با این باشگاه قطری تمدید کرد و در نهایت با عملکردی درخشان در این تیم راهی قطر شد.

شایعات داغی هم درباره مهدی ترابی به گوش می رسد. هافبک فنی و گلزن پرسپولیس پس از یک فصل و نیم راهی قطر و العربی شد و در ابتدای فصل قراردادش با سرخپوشان به پایان رسید. اما به دلیل مصدومیت های متعدد و حضور کمرنگ در این تیم، شایعات جدایی او از بازیکنان عرب شدت گرفته است. اتفاقی که قطعا برگزارکنندگان عرب و به خصوص کادر فنی تمایل چندانی به انجام آن ندارند و حتی در زمان مصدومیت این بازیکن ملی پوش و تکنیکی بارها خارج از دوران درمان، خواهان آری هستند. تیم برگشته است.

* شرایط 2 ستاره در الدحیل و العربی

رامین رضاییان با قراردادی 2 ساله و مهدی ترابی با قراردادی 1 ساله به الدحیل و العربی پیوسته اند. در روزهای اخیر شایعات و اخبار زیادی مبنی بر احتمال جدایی رامین رضاییان از الدحیل منتشر شده است که رسانه های قطری نیز به آن پرداخته اند. البته هنوز موضع رسمی باشگاه الدحیل اعلام نشده است.

مهدی ترابی نیز وابسته به اعتماد ویژه باشگاه العربی است و به همین دلیل این بازیکن فرصت کافی برای استراحت و ریکاوری نداشته است. در بسیاری از موارد بازگشت زودهنگام این بازیکن به تیم عربی تنها باعث تشدید مصدومیت می شود. با این حال در شرایط فعلی بعید است ترابی برای حذف العربی از لیست ترجیح داده شود.

* پرسپولیس ترابی و رضاییان را می خواهد؟

مهمترین موضوع و سوال این است که آیا در شرایط فعلی کادرفنی پرسپولیس به این دو بازیکن به خصوص رامین رضاییان نیاز دارد؟ به گزارش باشگاه، یحیی گل محمدی هنوز لیستی برای نقل و انتقالات زمستانی ارائه نکرده است. اما اولویت او و کادر فنی اش برای انتقال باید جذب مدافع میانی و مهاجم باشد. شجاعت خلیل زاده پس از انتقال این باشگاه، شکاف بزرگی را ایجاد کرده است که قرمزها باید جایگزینی برای آن بیابند. از سوی دیگر محرومیت آل کثیر و ناکامی دیگر مهاجمان این تیم نیز نیاز به جذب مهاجم جدید را افزایش داده تا تیم در اولویت قرار گیرد. با این حال حملات اخیر به سمت راست دفاعی این تیم و استفاده از بازیکنان غیر ماهر در این پست می تواند شانس بازگشت رامین رضاییان را افزایش دهد.

تا جایی که به مهدی ترابی مربوط می شود، شاید تیم و به خصوص کادرفنی او با توجه به ترافیک خط هافبک نیازی به بازگرداندن او نداشته باشند. پس از جدایی ترابی، یحیی گل محمدی احسان پهلوان را به خدمت گرفت. موضوعی که در شرایط فعلی شانس بازگشت ترابی را کاهش می دهد.

موانع جذب بازیکن در نظر گرفته شده است.

همانطور که گفته شد برای بازگشت رامین رضاییان و مهدی ترابی یا هر یک از این دو بازیکن باید به 3 شرط برای جذب کادر فنی و درخواست مذاکره، رضایت برای انتقال بازیکن نگاه کنیم و نکته آخر اینکه وضعیت مالی برای گرفتن رضایت و موافقت. مشکلی وجود داشته باشد یا نباشد، با توجه به قرارداد 2 ساله رامین رضاییان با الدحیل قطر، قطعا این باشگاه علاوه بر درخواست مالی این بازیکن، مبلغ هنگفتی را نیز برای گرفتن رضایتنامه او طلب خواهد کرد. یکی دیگر از موانع پیشنهادی به رامین رضایین بحث قرارداد 2 ساله او با الدحیل است که در صورت مذاکره مستقیم باشگاه با بازیکن سابق خود می تواند به شکایت الدحیل و محرومیت و جریمه پرسپولیس منجر شود.

باشگاه‌ها تنها در صورتی می‌توانند مستقیماً با بازیکنان در ارتباط باشند که تنها شش ماه از قراردادشان با باشگاه‌های مربوطه باقی مانده باشد. برای مهدی ترابی هم همین اتفاق خواهد افتاد. ترابی حدود دو ماه پیش با العربی قرارداد امضا کرد و دو طرف 10 ماه فرصت همکاری دارند. یکی دیگر برای این باشگاه ایجاد کنید. البته در شرایط فوق باید اضافه کرد که پرسپولیس ممکن است شرایطی را برای بسته شدن احتمالی پنجره نقل و انتقالات تا زمان نقل و انتقالات فراهم کند. شکایات ماریو بودیمر و بعداً گابریل کالدرون این احتمال را افزایش داده است.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما