شکوری: حضور در فینال آسیا گناه است؟

[ad_1]

فوتبال: ابراهیم شکوری درباره اعتراض برخی باشگاه ها به طرح لیگ برتر و بیانیه باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع گفت: در بیانیه منتشر شده همه صحبت های خود را اعلام کردیم. من اطلاعات زیادی در مورد این محیط ندارم. آنقدر که فکر می کنیم، منطقی را پشت این محیط نمی بینیم. باشگاه پرسپولیس نماینده ایران در فینال آسیا بوده و این افتخاری برای تماشاگران و فوتبال ایران است. ما به عنوان نماینده ایران پرچمدار این میدان بودیم.

وی افزود: نمی دانم چرا باید به ما حمله شود، ما با همه تیم ها نماینده ایران در آسیا بودیم، این اتفاق برای خیلی از تیم ها در گذشته رخ داده و بازی های بیشتری لغو شده است، شاید اگر پرسپولیس نمی بود. در چند سال اخیر با این قدرت در آسیا حضور داشتیم الان سهمیه کشورمان 2 + 2 است اگر این مسابقات نبود سهمیه کشورمان کمتر بود حضور پرسپولیس در فینال آسیا ما را مجبور به نشان دادن کرده است. قدرت ما در آسیا چرا این حمله شد بعضی از دوستان یک بار گفتند پرسپولیس اول بازی عقب افتاده و بعد وارد مسابقات شود و ما قبول کردیم الان که داریم بازی عقب افتاده داریم در مورد آن پرسپولیس صحبت می کنیم چرا بازی عقب مانده خود را انجام دهید!

معاون و سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: به نظرم دوستان ابتدا باید بنشینند و صحبت های خود را جمع بندی کنند و به یک هدف مشخص برسند، سپس صحبت کنند. ما تابع سازمان لیگ هستیم. تیم ما آنقدر قوی است که با قدرت و طبق برنامه اعلام شده به بازی خود ادامه دهد.

این واقعا برای ما سوال است که برنامه لیگ چه ربطی به پرسپولیس دارد؟ آیا رفتن باشگاه ما به فینال آسیا گناه است؟ به نظر من اگر اینطور است، تیم های دیگر هم باید فکر کنند که در سال های دیگر به پرسپولیس نخواهند رفت، چون همش غیرمنطقی است. خیلی به اعتبار فوتبال و ورزش ما نمی افزاید. تیم ما که بازی سختی دارد اعتراض نمی کند و حتی برخی از بازی هایمان را دنبال نمی کنیم چون نمی دانیم چرا لغو شد و مشمول سازمان لیگ هستیم اما نمی دانم چرا برخی تیم ها سریال سازی می کنند. . صحبت کرد. یکی از تیم ها می گفت چون پرسپولیس در فینال آسیا گل نزد، می خواهند جو را به تیم ما بیاورند. نمی دانم چهار قهرمانی لیگ و دو حضور در فینال آسیا شکست است یا در هفته های ابتدایی هر سال مربی عوض می کنیم و شکست می خوریم. ما واقعاً نمی دانیم منظور دوستان از پرسپولیس چیست.

وی افزود: ما سعی می کنیم بدون لطمه زدن به گفتمان و محیط به کار خود ادامه دهیم اما متاسفانه هر روز شاهد بیانیه ها و گفتگوها هستیم. من فکر می کنم دوستان بیشتر احتمال دارد که شکست خود را توجیه کنند. لیگ N به هر حال یک سازمان است و ما ممکن است بیشترین آسیب را دیده باشیم، اما این کار را در «شاخ» انجام نمی دهیم. سعی می کنیم فوتبال خود را در زمین بازی کنیم. البته ما می دانیم که چرا اینقدر درباره تیم ما صحبت می شود، اما به دوستان پیشنهاد می کنم به فکر تیم خود باشند و اجازه دهند روند فوتبال اتفاق بیفتد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در تشریح آخرین تحولات پرونده ماریو بودیمیه گفت: در حال بررسی نحوه پرداخت بدهی او هستیم اما بودیمیر تصمیم نهایی را گرفته و شما باید پرداخت کنید. سعی می کنیم به تیم آسیب نزنیم.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما