همه انواع خودروها بیش از یک میلیارد قیمت دارند

[ad_1]

در رفتن– مالیات بر خودروهای لوکس به مهم ترین اخبار مالی در چند وقت اخیر تبدیل شده است. بیش از یک میلیارد تومان مدل مشمول این مالیات است و پس از جملات و الفاظ فراوان، سازمان امور مالیاتی روز سه شنبه پنجم بهمن ماه اعلام کرد که صاحبان این خودروها شناسایی شده اند. اطلاعات فرارو این نشان می دهد که در حال حاضر حداقل 50 میلیارد خودرو در جاده های کشور تردد می کنند. خودروهایی که یا از اروپا وارد می شوند یا در شرق آسیا مونتاژ یا تولید می شوند.

بی ام و سری 730li با قیمت تقریبی 10 میلیارد تومان گران ترین خودروی بازار است و توضیحات ولوو 8 میلیارد تومان به فروش می رسد. با افزایش قیمت خودروها در بازار در ماه های اخیر، اکنون ارزش مدل هایی مانند سیتروئن C3، پژو 2008، رنو کپچر و مونتاژ ساوانا از مرز یک میلیارد تومان عبور کرده و مالکان آنها باید مایل به پرداخت مالیات باشند.

خودروهای آسیایی که مشمول مالیات می شوند

هیوندای، سوزوکی، کیا، لکسوس، میتسوبیشی و نیسان از خودروسازان پیشرو در بازار ایران هستند. در خودروهای آسیایی مدل ژاپنی لکسوس RX ساخت ژاپن با قیمت هفت میلیارد و 600 میلیون تومان در بسیاری از مدل ها از هنتانگ X7 و مونتاژ فوتون ساوانا یک میلیارد تومان قیمت دارد.

از دیگر مدل های برند لکسوس در ژاپن، نسخه های هیبریدی توربو و NX به ترتیب 4 میلیارد و 850 میلیون تومان و 4 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت دارند. تویوتا رافرو دو دیفرانسیل مدل 2018 حدود سه میلیارد تومان، تویوتا پریوس هیبریدی 2 میلیارد و 350 میلیون تومان و تویوتا C-HR نیز همین حجم مبادلات را دارند.

در برند کره ای سانگ یانگ گران ترین مدل رکستون امپراطور مجلس 3 میلیارد و 600 میلیون تومانی گران ترین محصول است و تیوولی و نیو کوراندو با قیمت 1 میلیارد و 330 میلیون تومان خرید و فروش شد. میلیارد و 700 میلیون تومان. هیوندای سانتافه 2018 سه میلیارد تومان قیمت دارد. هیوندای آزرا با همین قیمت خریداری شد.

هیوندای توسان 2 میلیارد و 200 میلیون تومان، هیوندای سوناتا 2 میلیارد تومان و هیوندای النترا یک میلیارد و 500 میلیون تومان ارزش گذاری شده و این خودروها نیز از سال آینده مشمول مالیات می شوند. کیا سورنتو در حال حاضر 3 میلیارد و 300 میلیون تومان معامله می شود و از دیگر محصولات این برند، اسپورتیج 3 میلیارد و 850 میلیون تومان و اپتیما هیبرید با ارقام 2 میلیارد و 250 میلیونی در اختیار دارند. از سال آینده میلیون ها تومان مالیات باید پرداخت شود.

از دیگر خودروهای آسیایی در جاده ها می توان به نیسان جوک، هانتینگ X7، SWM G01F، گیلاس تیگو 7، دیگنیتی، ریگان کوپا، سوزوکی گرند ویتارا، مونتاژ فوتون ساوانا، فیدلیتی پرایم ویکلی و مزدا اشاره کرد. قیمت آنها به تومان است و صاحبان آنها باید خود را برای پرداخت مالیات از سال 1401 به بعد آماده کنند.

همه انواع خودروها بیش از یک میلیارد قیمت دارند

انواع خودرو

قیمت

نیسان جوک

1.6 میلیارد تومان

ضربه زدن به X7

1.1 میلیارد تومان

لکسوس RX

7.6 میلیارد تومان

لکسوس NX توربو

4.8 میلیارد تومان

لکسوس NX هیبریدی

4.5 میلیارد تومان

تویوتا رافرو

سه میلیارد تومان

تویوتا پریوس هیبریدی

2.3 میلیارد تومان

تویوتا C-HR

2.3 میلیارد تومان

امپراتور سانگ یانگ رکستون

3.6 میلیارد تومان

سانگ یانگ تیوولی

1.3 میلیارد تومان

سانگ یانگ نیو کوراندو

1.7 میلیارد تومان

هیوندای سانتافه

سه میلیارد تومان

هیوندای آزرا

سه میلیارد تومان

هیوندای توسان

2.2 میلیارد تومان

هیوندای سوناتا

دو میلیارد تومان

هیوندای النترا

1.5 میلیارد تومان

کیا سراتو (مونتاژ)

1.5 میلیارد تومان

کیا سورنتو

3.3 میلیارد تومان

کیا اسپورتیج

3.8 میلیارد تومان

کیا اپتیما هیبریدی

2.2 میلیارد تومان

WWM G01F

1.1 میلیارد تومان

گیلاس تیگو هفت

1.05 میلیارد تومان

عظمت

1.2 میلیارد تومان

ریگان کوپا

یک میلیارد تومان

سوزوکی گرند ویتارا

1.4 میلیارد تومان

مجمع فوتون ساوانا

یک میلیارد تومان

وفاداری هفت نفره

1.1 میلیارد تومان

مزدا سه صندوقدار جدید دارد

1.2 میلیارد تومان

خودروهای اروپایی که مشمول مالیات می شوند

بسیاری از مدل های بیمو، بنز، فولکس واگن، پژو و ولوو در جاده های کشور هستند. بی ام و سری 730li با قیمت 10 میلیارد تن به گران ترین خودروی ایران تبدیل می شود. از دیگر مدل های این برند، سری پنج سدان شش میلیارد تومان، سری سه سدان سه میلیارد و 800 میلیون تومان، سری دو محرک دو میلیارد و 600 میلیون تومان و سری هاچ بک. . سه میلیارد تومان ارزش دارد و صاحبان آنها باید مالیات بدهند.

بنز E200 کلاس E هفت میلیارد و 600 میلیون تومان ارزش گذاری شده است. توضیحات ولوو هشت میلیارد تومان معامله می شود و در برند مینی که گمان می رود متعلق به بیمو باشد، مای کانتری مدل اس سه میلیارد و 150 میلیون تومان ارزش گذاری شده است. مینی کوپر با همین قیمت عرضه می شود و مینی کلاب من 2 میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می رسد.

فولکس واگن تیگوان 3 میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت دارد و از همین برند فولکس واگن پاسات و فولکس واگن گلف GTI به ترتیب 2.5 و 2.4 میلیارد تومان به فروش می رسند. سه محصول رنو فرانسه در ایران بیش از یک میلیارد گران هستند. رنو کولئوس دو و نیم میلیارد تومان، تلیسمان E یک میلیارد و 900 میلیون تومان و رنو کپچر حتی یک میلیارد تومان خرید و فروش کردند.

حداقل سه برند اروپایی دیگر با بودجه دو تا یک میلیاردی در خیابان های این کشور به چشم می خورد. Bogward BX7 1.8 میلیارد تومان، پژو 508 حدود 1.6 میلیارد تومان و پژو 2008 حدود 1.1 میلیارد تومان ارزش گذاری شده است. سیتروئن C3 نیز حدود یک میلیارد تومان به فروش می رسد و مالکان خودرو باید حاضر به پرداخت مالیات باشند.

همه انواع خودروها بیش از یک میلیارد قیمت دارند

انواع خودرو

قیمت

سری ناشناس هفت 730li

10 میلیارد تومان

بیامو سری پنج سدان

شش میلیارد تومان

ما یک سری سه تایی سدان داریم

3.8 میلیارد تومان

فعال کننده سری دو بیمو

2.6 میلیارد تومان

این سری هاچ بک است

سه میلیارد تومان

بنز E200 کلاس E.

7.6 میلیارد تومان

توضیحات ولوو

هشت میلیارد تومان

Mini Country S.

3.150 میلیارد تومان

مینی کوپر

3.150 میلیارد تومان

مینی کلوب من

2.8 میلیارد تومان

فولکس واگن تیگوان

3.150 میلیارد تومان

فولکس واگن پاسات

2.5 میلیارد تومان

فولکس واگن گلف GTI

2.4 میلیارد تومان

رنو کولئوس

2.5 میلیارد تومان

الیسمن ای.

1.9 میلیارد تومان

رنو کپچر

یک میلیارد تومان

Bouguard BX7

1.8 میلیارد تومان

پژو 508

1.6 میلیارد تومان

پژو 2008

1.1 میلیارد تومان

سیترون C3

یک میلیارد تومان

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما