بیت کوین در تصفیه; چشم انداز بازار ارز دیجیتال

[ad_1]

در رفتن قیمت ارز دیجیتال از بیت کوین گرفته تا ریپل و کاردانو و حتی دوج کوین و شیبا اینو در هفت روز گذشته کاهش یافته است. این به طور مداوم در ماه گذشته اتفاق افتاده است، اما چیزی که سرمایه‌گذاران در بازار ارزهای دیجیتال را عصبانی می‌کند این است که رویاهای آنها از بین می‌رود، زیرا ارز دیجیتال در بلندمدت بازمی‌گردد. اگر یک ماه پیش تصمیم به ترک بازار بیت کوین گرفته بود، می توانست با بازدهی یک ساله 163 درصدی صحنه را ترک کند، اما از اواسط دسامبر تا اواسط دسامبر، بازده یک ساله بیت کوین به تنهایی کاهش یافته است. 160 درصد در همان دوره، بازده یک ساله دوج کوین یک چهارم و بازده یک ساله شیبا به نصف کاهش یافت. عصبانی نیستی

به گفته فراخ، ارزش بیت کوین در هفت روز گذشته 11 درصد کاهش یافته است و سرمایه گذاران سولانا، اتریوم، بینانس کوین و شیبا بیشترین آسیب را متحمل شده اند و بین 16 تا 19 درصد کاهش یافته است. به طور کلی، هیچ ارز دیجیتال محبوبی در هفته گذشته مثبت نشد. در یک ماه او با همان پاشنه ها راه می رود. اتریوم و بایننس بیشترین ضربه را به سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال زدند، با 25 درصد کاهش و پس از آن بیت کوین 13 درصد سقوط کرد.

اگر شش ماه پیش وارد بازار ارزهای دیجیتال شده اید، همچنان می توانید بدون ضرر و با تکیه بر سود ۲۵ درصدی، از شر بیت کوین های خود خلاص شوید و بهتر است این کار را در اسرع وقت انجام دهید، زیرا ارزش بیت کوین نگران کننده است. رو به کاهش است.

مقایسه بازده بیت کوین

قیمت بیت کوین امروز یکشنبه 19 دی ماه به زیر 42 هزار دلار رسیده است که به ارز ما تقریباً یک میلیارد و 196 میلیون تومان است. بنابراین، کسانی که یک سال پیش بیت کوین خریداری کرده اند، در آن دوره تنها 3 درصد سود داشته اند. اگر این پول را در بانک نگه می داشتید الان وضعیت بهتری داشتید. کسانی که شش ماه پیش به بیت‌کوین روی آورده‌اند، احساس بهتری دارند زیرا ۲۵ درصد سود می‌برند، اما بازدهی آن‌ها به همان میزان یک ماه پیش کاهش یافته است. قیمت بیت کوین در ماه گذشته 13 درصد و در هفت روز گذشته 11 درصد کاهش یافته است.

مقایسه بازده دهلیز

اتریوم امروز یکشنبه 10 ژانویه به 3,130 دلار رسید. یک ماه پیش هر اتم حداقل 4300 قیمت داشت. به این ترتیب قیمت اتریوم در حال حاضر به ارز ایران 89 میلیون و 740 هزار تومان است و بازدهی هفت روزه آن به منفی 16 درصد رسیده است. اتریوم نیز در بازه زمانی یک ماهه بازده منفی 25 درصدی را تجربه می کند، اما کسانی که اتریوم را 6 ماه پیش و یک سال پیش خریده اند، همچنان می توانند به ترتیب از سود 52 درصدی و حدود 160 درصدی رضایت داشته باشند. با این حال، از ماه گذشته، بازده یک ساله اتریوم از 637 درصد به 160 درصد کاهش یافته است.

بازده بایننس کوین را مقایسه کنید

بایننس کوین سومین ارز دیجیتال پرطرفدار دنیاست و روز یکشنبه ۱۹ دی ماه قیمت آن به حدود ۳۴۳۳ معادل ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید. اکنون سرمایه گذاران Benesquin باید 16 درصد در یک دوره هفت روزه و حدود 25 درصد در یک دوره 30 روزه را متحمل شوند. در عوض، کسانی که بایننس کوین را شش ماه پیش خریده‌اند، هنوز 36 درصد بازده دارند. در طول یک سال، اگرچه بایننس کوین همچنان بازدهی 917 درصدی را نسبت به یک ماه پیش که 1884 درصد بود، ارائه می دهد، زنگ خطر برای خریداران بایننس کوین به صدا درآمده است.

بازگشت سولانا را مقایسه کنید

قیمت سولانا در هفت روز گذشته حداقل 19 درصد کاهش یافته است و در نهایت امروز یکشنبه 10 ژانویه به 140 دلار رسید. هر سولانا در حال حاضر حدود چهار میلیون تومان پول ایران دارد. کسانی که یک ماه پیش سولانا را خریداری کردند در حال حاضر با ضرر 22 درصدی روبرو هستند. اما حتی اگر کسی شش ماه پیش به سولانا توجه کند، باز هم باید 360 درصد بازده مثبت بپردازد. طی یک دوره یک ساله، سولانا بازدهی 4465 درصدی را پرداخت کرده است و ممکن است فکر کنید که او باید به این موضوع فکر کند، اما واقعیت این است که ماه گذشته، بازدهی یک ساله سولانا بیش از 10،000 درصد بود.

مقایسه عملکرد کاردانو

کاردانو با نماد ADA از یک سال پیش تاکنون 294 درصد سود برای سرمایه گذاران خود داشته است اما سود کاردانو نیز رو به کاهش است. چندی پیش، بازدهی یک ساله کاردانو به 800 درصد رسید. کاردانو در چند ماه اخیر مشهور شده است و بعید است که فرد خوش شانسی را پیدا کنید که چنین مزیتی کسب کند. احتمالاً برعکس این موضوع صادق است، زیرا کسانی که شش ماه پیش فریب زرق و برق کاردانو را خورده بودند، اکنون باید 9 درصد ضرر را متحمل شوند. بازده کاردانو منفی 9 درصد در ماه قبل و منفی 13 درصد در یک دوره هفت روزه است.

مقایسه عملکرد موج

ریپل با نماد XRP یک بار تا سطح قیمت سه دلار بالا رفت، اما پس از آن به زمین افتاد. از آن زمان تاکنون نتوانسته است خود را جمع کند. الان هر موج کمتر از دلار قیمت دارد که به ارز شما حدود 21400 تومان است. اگر قیمت پایین ریپل شما را فریب می دهد، بهتر است ابتدا عملکرد آن را مرور کنید. در هفت روز گذشته قیمت ریپل 10 درصد کاهش یافته است و در یک ماه شاهد بازگشت 12 درصدی هستیم. با مقایسه قیمت ریپل، 18 درصد بازدهی را در یک دوره شش ماهه دریافت می کنیم. کسانی که یک سال پیش ریپل را خریدند اکنون خوشحال هستند، زیرا بازده بلندمدت ریپل از 38 درصد در هفته گذشته به حدود 140 درصد رسیده است.

مقایسه بازده پولکدات

پولکادات امروز یکشنبه 19 ژانویه حدود 24 دلار قیمت دارد. اگر ارزش پولکدات را به پول ایران تبدیل کنید حدود 680 هزار تومان می شود. پولکادا در هفت روز گذشته 14 درصد کاهش داشته است و بازدهی منفی 12 درصدی را در یک ماه دارد. کسانی که به مدت شش ماه، یک سال در پولکدات سرمایه گذاری کرده اند به ترتیب 61% و 165% بازدهی مثبت دارند. اما همانطور که می‌دانید، بازده نقطه پولکای یک ساله سال گذشته در ماه گذشته حدود یک سوم کاهش یافت، که نشان می‌دهد اگر یک ماه پیش به حذف نقطه پولکا از کیف خود راضی بودید، اکنون خوب بودید. .

بازده های دوج کوین را مقایسه کنید

دوج کوین طی هفت روز 11 درصد کاهش یافته است. کسانی که یک ماه پیش دوج کوین را خریدند نیز 11 درصد ارز خود را از دست دادند. خریداران Dodge Quinn ممکن است شش ماه پیش خوشحال تر بودند، اما اکنون آنها نیز بازدهی منفی 26 درصدی دریافت می کنند. تنها در یک سال، دوج کوین هنوز مثبت است و سرمایه گذاران به سود 1425 درصدی می خندند، اما بهتر است خام بنوشید، زیرا یک ماه پیش، بازده یک ساله دوج کوین بیش از 5000 درصد بود. دوج کوین امروز یکشنبه 19 دی معادل 4350 تومان به 0.15 رسید.

مقایسه درآمد شیبا

شیبا در بازار ارزهای دیجیتال به «ملکه سکه» معروف است. بخشی از این تبلیغات و محبوبیت به دلیل قیمت ناچیز آن است که در روز یکشنبه 19 دی ماه 00 0.000028 معادل یک تومان برآورد شده است. بخش دیگری از محبوبیت شیوا، عملکرد درخشان اوست. یک ماه پیش بازدهی یک ساله شیبا اینو بیش از 63 میلیون درصد بود، اما قیمت شیبا اینو در هفت روز گذشته 16 درصد و در ماه گذشته 20 درصد کاهش یافته است. اگرچه شیبا اینو در یک دوره شش ماهه 260 درصد بازده دریافت کرده است، بازده یک ساله آن به طور پیوسته از 75 میلیون روپیه و 62 میلیون روپیه به 23 میلیون روپیه کاهش یافته است. تقریبا به نصف رسیده است. به طور کلی، برای کسب سود از شیوا، باید مقدار زیادی در کیف پول خود پس انداز کنید.

مقایسه بازده محبوب ترین ارزهای دیجیتال

بازده هفتگی بازپرداخت یک ماهه بازپرداخت شش ماهه بازپرداخت یک ساله
بیت کوین بیت کوین منفی 11 درصد بدهی 13 درصد 25 درصد سه درصد
ETH. دهلیز بدهی 16 درصد منفی 25% 52% 160 درصد
بنز کوین BNB بدهی 16 درصد منفی 25% 36 درصد 917 درصد
سولانا سول بدهی 19 درصد بدهی 22 درصد 359 درصد 4465 درصد
کاردانو ADA بدهی 13 درصد بدهی 9 درصد بدهی 9 درصد 294 درصد
ریپل XRP بدهی 10% بدهی 12 درصد 18% 139 درصد
Polkadot DOT منفی 14% بدهی 12 درصد 61 درصد 165 درصد
دوج کوین DOGE منفی 11 درصد منفی 11 درصد بدهی 26 درصد 1425 درصد
شیبا شیب اینو بدهی 16 درصد بدهی 20 درصد 268 درصد 23284000 درصد

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما