طالب زاده: من کاترین را به ایران نخواندم

[ad_1]

طالب زاده مجری برنامه ثریا گفت: من کاترین شاکدام را به ایران دعوت نکردم، او از جای دیگری دعوت شده بود و من موظف نیستم در این مورد پاسخ دهم.

به گزارش ایسکانیوز، نادر طالب زاده محقق و مجری برنامه ثریا در گفتگو با ابراهیم رئیسی درباره معرفی کاترین شکدام و حضور وی در ایران صحبت کرد. کسانی که دعوت شدند و پذیرفتند سیستم دعوت و چک و بازرسی آنها به ایران آمد و ما قبلاً آن را نمی دانستیم.

من فقط مسئولیت مهمانانی را بر عهده می‌گیرم که به کنفرانس‌هایی دعوت می‌شوند که من مسئول آنها هستم، مانند New Horizons، زیرا لیست مهمانان ما مشخص است و درخواست ویزای ما از وزارت امور خارجه مشخص است. اما خانم شاکدام به دلیل حضور در ایران از طریق هیچ کدام از این سامانه ها دعوت نشد و فقط درخواست مصاحبه کرده بود تا بتواند با آقای رئیسی کاندیدای وقت ریاست جمهوری صحبت کند.

وی ادامه داد: خانم شاکدام از شبکه روسی RT نامه ای داشتند که از ایشان خواسته بودند با یک رئیس صحبت کنند که من با ایشان صحبت کردم چون نتیجه دوستان این شد که شبکه آر تی زیباترین شبکه موجود است اما در این بین چند سوال از دوستان پرسیده شد که به آنها پاسخ دادند.

این را هم بگویم که گفت و گوی ایشان با رئیسی در زمان خودش خوب بود زیرا بر این اساس بود که آقای رئیسی بهترین کاندیدای فعلی ریاست جمهوری است.

طالب زاده افزود: از آن زمان خانم شاکدام برای خودش آزادانه در ایران زندگی می کند و من از او اطلاعی نداشتم، فقط در اسفند اربعین یکی دو بار که صحبت کردم و وقتی از پرس تی وی برای مصاحبه دعوت شد. دیدند که آنها هم حضور دارند.

من در مورد فلسفه کربلا با او مصاحبه کردم، او اخیرا با شبکه اسرائیلی مصاحبه کرد که برای همه عجیب بود و باید بگویم همه اینها یک ماجراجویی است.

مجری ثریا در پاسخ به اتهامات وارده به او گفت: من کارم را انجام می‌دهم و برایم مهم نیست که متهم شوم یا نه، زیرا هر سال صدها مهمان به ایران می‌آیند و می‌روند، نه تنها با آنها مصاحبه می‌کنم. در برنامه هایم اما در کنفرانس ها هم شرکت می کنم و افرادی که به این کنفرانس ها دعوت کرده ایم هرگز اینطور نبوده اند.

وی با تاکید بر اینکه ما خانم شاکدام را به ایران دعوت نکردیم، گفت: ایشان از جای دیگری دعوت شده اند و ما موظف به پاسخگویی در جایی نیستیم. از هر هزار نفری که وارد ایران می شوند، یک نفر ممکن است این نوع آب را دریافت کرده باشد.

همه چیز همیشه امکان پذیر است، ما کار خودمان را انجام می دهیم و در رابطه با مصاحبه آقای رئیسی باید بگویم که این موضوع با مشورت کامل افراد واجد شرایط انجام شده و در زمان خودش بسیار موثر بوده است، مشکل اینجاست که ایشان همین طور از آب در آمد.یعنی احتمالاً یک سودجو هست که منفعتی دارد. باید بفهمیم چه کسی او را دعوت کرده و چه اتفاقی افتاده است.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما