طرز تهیه سالاد سیب، سالاد سرد

[ad_1]

فراد سالاد یکی از محبوب ترین و متنوع ترین دستور العمل های غذایی در جهان است که به بهترین شکل به عنوان یک مکمل غذایی سرو می شود. اما برخی از آنها به دلیل اینکه می توان از آنها به عنوان غذای اصلی نیز استفاده کرد عالی هستند. سالادها معمولاً سرد سرو می شوند و ممکن است علاوه بر سبزیجات، مواد مغذی دیگری مانند تخم مرغ، مرغ، غلات پخته شده، ماکارونی، نان، پنیر و غیره به آن اضافه شود و همچنین افزودن به این غذاها باعث افزایش ارزش غذایی می شود. غذای اصلی

سالاد سیب ساییده یکی از انواع سالادهای سرد است که در ترکیب سیب های آسیاب شده مانند هندوانه، نخود، نخود، پیاز، جعفری، خیار و غیره استفاده می شود. این سالاد به دلیل داشتن سبزیجات تازه بسیار پرطرفدار است و سرکه سیب و سس مایونز از غذاهای عالی به شمار می روند که می توانید در عصر یا عصر از آنها استفاده کنید. در همین راستا با تهیه سالاد سیب زمینی و نکات مهم و تکنیک های مربوط به تهیه این سالاد با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه سالاد سیب آسیاب شده

سیب آسیاب شده متوسط: 3 عدد
خیارشور: ۱ لیوان
نخود: یک سوم
پیاز رنده شده: یک سوم
جعفری حکیم: یک چهارم لیوان
تراشیده خشک: 1 قاشق غذاخوری

مواد لازم برای تهیه سالاد سیب آسیاب شده

سس مایونز: 1 قاشق غذاخوری سوپ
قاشق ماست (یا ماست یونانی): ۳ قاشق غذا
آب لیمو: 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه: در حد اعتدال

نکات مربوط به مواد اولیه

سرخس نخودی

نکات مربوط به نخود فرنگی

نخود فرنگی جزء رژیم غذایی ایرانیان نیست و معمولاً جایگاه خاصی در سبد غذایی ما ندارد. اگر خواص این سبزی ها را نمی دانید، می توانید خواص این سبزی را در نظر بگیرید. اول از همه، بادام زمینی سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی به ویژه ویتامین ها است. قلبی دوستانه دارد و بسیار کم کالری و کم چربی است. در نتیجه برای افرادی که سعی در کاهش وزن دارند بسیار مناسب است.

غلاف نخود به رنگ سبز تیره مطلوب است. دانه ها کاملا گرد و به رنگ سبز هستند. نخود فرنگی را می توان در آب بسیار ساده پخته و حرارت داده تا بجوشد. اگر می خواهید رنگ نخود سبز را حفظ کنید، بهتر است ابتدا آب را بجوشانید و نمک کمتری به آن اضافه کنید. بعد از اینکه نخودها چند دقیقه رسید، آنها را بمالید. اگر از نخود از قوطی استفاده می کنید، حتما قوطی را بیست دقیقه بجوشانید. سپس نخود فرنگی را در مخزن آب ریخته و در زیر آب سرد نگهداری می کنند. وقتی آب نخود کاملاً پخته شد، آن را به سالاد اضافه کنید.

نکات مربوط به سس مایونز

سس مایونز

سس مایونز همیشه اولین ماده غذایی یا سالاد است آیا به جای ماست از آن استفاده می کنید؟ این موضوع محدود به سلیقه است. اگر از مصرف منع شده اید یا نمی خواهید از آن برای سس مایونز پر کالری استفاده کنید، ممکن است نتوانید ماست یا چربی بخورید. اما دکل معمولا آبکی است. بنابراین توصیه می شود مهمانان این کار را انجام ندهند. همچنین می توانید مقدار سس مایونز را نصف کرده و چربی آن را با ماست مخلوط کنید.

نقاط به هم مرتبط خواهند شد

شوید

برای تهیه این غذا بهتر است از شیر خشک استفاده کنید. آب تازه بعد از جوشاندن آب را می جوشاند و باعث می شود سالاد شما خرد شود. از همین رنگ سبز در سالادهای تازه استفاده می شود. بهتر است قبل از اضافه کردن به این سالاد خشک اضافه کنید تا کاملا پودر شود. این می تواند ناشی از چوب های ساقه خشک باشد که در سالاد خشک مشخص نشده است و هنگام خوردن آن زیر دندان احساس نمی شود.

طرز تهیه سالاد سیب زمینی

ـ ابتدا سیب ها را از روی زمین چیده و داخل قابلمه ای بچینید. کوزه را تا نیمه پر کنید سپس شعله گاز روشن کنید تا سیب آسیاب شود. توجه داشته باشید که سیب های آسیاب شده را نباید زیاد بپزید. وقتی سیب های آسیاب شده رسیده و خنک شدند، پوست آن ها را جدا کرده و سیب های رسیده را پوست بگیرید.

۲ ـ سیب ساییده + خیار خرد شده، ناگت + نخود رسیده + پیاز رسیده + پیاز خرد شده + جعفری ترشی + خشک خشک

سالاد سیب زمینی

ـ در مرحله آخر سالاد سیب آسیاب شده را آماده کنید. در این صورت یک کاسه کوچک سس مایونز، ماست، همزاده + آبلیمو + نمک و فلفل سیاه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا یکدست شود. حالا سس را روی مواد سالاد آماده کنید و دو قاشق غذاخوری از همه مواد را خوب استفاده کنید و هم بزنید تا کل سالاد با سس آغشته شود.

را ظرف سالاد را در یخچال بگذارید و حدود دو ساعت بگذارید تا خنک شود. سپس سالاد را به قابلمه اضافه کرده و میل کنید.

سالاد قالبی

برای تهیه سالاد قالبی می توانید قالب را در کیسه فریزر قرار دهید و سالاد سیب آماده است. سالاد را با قاشق فشار دهید تا خوب فشرده و منسجم شود. حالا ظرف یا قالب مناسبی را روی قالب قرار دهید و قالب راحتی را داخل قالب ببرید. حالا قالب را بلند کرده و کیسه فریزر را به راحتی از سالاد جدا کنید.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما