طنز تند مهدی تاتار از فرهاد مجیدی

[ad_1]

ذوب آهن در شرایطی مغلوب استقلال شد که این تیم با موقعیت های بیشتر و مالکیت توپ زمین را ترک کرد و این موضوع سوال فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری بود.

مجیدی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تسلط ذوب آهن بر توپ به نقل از ژوزه مورینیو گفت: توپ را با او به اصفهان ببرید. با این جمله واکنش های مثبت و منفی زیادی در فضای مجازی داشت و البته مقدمه ای برای گفت و گو با مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بود.

عملکرد بازیکنان جوان ما واقعا چشمگیر بود و ما بر کل بازی کنترل داشتیم و موقعیت های خطرناک زیادی ایجاد کردیم و کمی بدشانس و اشتباه بودیم که به گل نرسیدیم. ما باید آن را در بازی بعدی به گل تبدیل کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات فرهاد مجیدی گفت: من ناشنوا نیستم و دوست ندارم کسی را مسخره کنم اما تعریف و تمجید تیم ما به من امید داد که در مسیر درستی هستیم. بله، توپ را به اصفهان بردیم تا از دست ندهیم، دفعه بعد به جای ضربه به تیرک و هدر دادن موقعیت ها، توپ را به تور می اندازیم.»

وی افزود: مهمترین چیز برای من شخصیت هر کدام است و واقعاً همیشه وقتی بازی تمام می شود، می روم و با مربی حریف دست می دهم و با احترام برخورد می کنم و صحبت می کنم، در مورد اضطرار هم همینطور است. نقش مربی هماهنگی با تیمی است که هدایت می کند و متاسفانه در مورد برخی از تیم های لیگ برتری اینطور نیست.

سرمربی ذوب آهن درباره عملکرد تیمش گفت: بازی های پخش زنده فرصت خوبی برای معرفی خود است. کار ما فقط کسب امتیاز نیست، بازی خوبی است. بچه های ما از این فرصت استفاده کردند، اما بدشانس هم بودند. فکر می‌کنم هر چقدر هم که بدشانس باشید، اگر در فوتبال کار کنید، در نهایت نتیجه می‌دهد و فرقی نمی‌کند چند هفته بالا یا پایین باشید.»

مهدی تارتار در خصوص شکست تیمش گفت: برای بازی با تیم هایی که فقط نتیجه می خواهند و بازی دیروز و سهل انگاری که منجر به از دست دادن سه امتیاز شد، باید تجربه بیشتری داشته باشیم، اینها تجربیاتی است که واقعا باید اتفاق می افتاد.

وی با اشاره به آینده تیمش گفت: ذوب آهن برند بزرگ فوتبال ایران است و تیم هایی دارد که بارها و بارها در مقابل تیم های خوب تهران نتایج عالی کسب کرده اند، آن تیم ها حوصله و پروژه دارند، محصولاتی بود که در این باشگاه اجرا می شود. امیدوارم وقتی کارم را در اینجا تمام کنم، چنین تیمی باقی بماند.» تیمی که تعداد زیادی از بازیکنانش می توانند به ستاره های آینده فوتبال ایران تبدیل شوند.

ذوب آهن به نقل از ژوزه مورینیو درباره مجیدی گفت: خیلی خوب است که مربیان ما مربیان بزرگ و نقل قول های آنها را می شناسند، اما ممکن است یک چیز را فراموش کرده باشند. اگر مورینیو اکنون صحبت کند، از حمایت قهرمانان اروپا از جمله پورتو و اینتر برخوردار است. او سال ها با چلسی و رئال مادرید قهرمان شده است و مطمئن نیست که چند هفته دیگر به اوج بازگردد. البته احترام به حریف همیشه برای من در اولویت بوده و ترجیح می دهم هواداران تیمم را از عملکرد خوب در زمین راضی نگه دارم و مشکلات تیمم را از نظرات پنهان نکنم.

تمرین سه

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما